Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Goed... Wie vind ik de beste? eehm... moeilijke vraag. Lebbis&Janssen zijn gewe;ldig, Theo Maassen en Hans Teeuwen ook. Youp reguleert gewoon.[edit] én natuurlijk Brigitte Kaandorp (met dank aan onderstaande poster)[/edit]
|
"Zou ik uw auto mogen lenen?"
"Ja, natuurlijk, maar u moet er rekening mee houden: hij wil nog wel eens afslaan." "Oh, dat is onhandig, want ik moet rechtdoor." ..of.. "En daar zag ik twee agenten in burger. Ik wist dat het agenten in burger waren, omdat zij hun uniform niet aan hadden." - Herman Finkers.
|
Deze is echt errug....
Een optreden van mij is ook meestal weer een familie gebeuren......net zoals Kerstmis en incest. Over incest gesproken....ik ben mij er eentje... -Herman Finkers-
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ook niet echt de beste plek moet je denken, heel me familie is aangesproken ![]() Bij mij viel het gelukkig nog wel mee! Trouwens, iemand die Schudden kent?? Ik vond vooral hun vorige stuk erg goed!
|
![]() |
Marc-marie was een geweldige show (z'n tv programma is 3 keer niks)
Youp blijft gewoon zo ontzettend goed, net als Freek. Eigenlijk vind ik alles leuk.... Nee das ook weer overdreven, Bert Visscher heb ik wel gehad, Brigitte Kaandorp ook, en die ouwe garde, wim sonneveld en zo, wat een aanstellers!
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Onder de tram Signy | 3 | 22-09-2006 18:20 | |
Films, TV & Radio |
irritantste tv personage Uice | 80 | 13-02-2005 20:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd Verwijderd | 302 | 23-11-2004 13:55 | |