Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hans Liberg.
En er is er nog wel eentje die best wel kewl is (tuurlijk er zijn er ook wel meer, Herman, Brigitte, maar die zijn allemaal al genoemd ![]() Bij het arbeidsbureau: "....en opeens wist ik wat ik wilde worden. Ik word heier. Lijkt me een geweldig beroep. Om 7.00 uur de eerste paal de grond in. Om 8.00 uur de tweede paal. En om 9.00 uur een kop koffie."
|
WAARDENBERG & DE JONG!!!!
![]() Bert Visscher (of hoe je het ook schrijft) is ook wel leul, vooral zijn voorstelling "Jammer" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door maantje tuurt (20-11-2001).]
||
![]() |
Citaat:
|
Er zijn in Nederland hele goeie. Arie en Silvester zijn leuk jong talent, zeker als je op de 1e rij gaat zitten, dan krijg je de interactie en de volle laag en is het echt lacheb, maar Youp, Lebbis & Jansen, Freek en Bert, Finkers, de Vries, Dorrestein mogen er ook zijn en alle cabaratiers die ik nog vergeet.
||
Citaat:
guido weijers is echt verschrikkelijk, hij lacht om zn eigen grappen die vaak niet eens leuk zijn
|
![]() |
Youp is normaal mn grote favo, hij begint wel een beetje minder te worden...
Freek was werkelijk G E N I A A L met zn laatste oudejaardsconference, is ook een topper voor mij. Ik hou wel van een wat grotere show, met wat meer muziek en diepgang....
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? 2013 Martiño | 229 | 08-03-2013 21:12 | |
Films, TV & Radio |
Onder de tram Signy | 3 | 22-09-2006 18:20 | |
Films, TV & Radio |
irritantste tv personage Uice | 80 | 13-02-2005 20:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ayaan Hirsi Ali met de dood bedreigd Verwijderd | 302 | 23-11-2004 13:55 | |