Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() erm, mjah, ik heb het gedrukt onder het motto 'what does this button do', en het doet dus absoluut niks. Hoera Hoera Hoera en de hiep hieps niet te vergeten. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [ontopic] Met de juiste combinatie kan het volgens mij wel dope eruit zien. Zoals hierboven al aangegeven met een polotje/overhemd en een kaki's kom je al een eind, niet te vergeten een riem om het zaakje hoog te houden. |
![]() |
|
heten die dingen bootschoenen? zat eerder aan iets totaal anders te denken..
maar ik zie die dingen IETS te vaak op school voorbij huppelen om ze nog leuk te vinden, vind het ook meer iets voor jongens. Het hoort wel bij de kakkers maar het feit dat het bij hun hoort betekent nog niet dat het bij hun wel staat veel te bejaard
|
![]() |
ik heb nog NOOIT een meisje gezien met écht afgeragte bootschoenen, en dan zijn ze pas mooi. Het ligt volgensmij meer in de aard van het meisje kleding, vooral schoenen netjes te houden
![]() Overgens zijn 80% van de bootschoenen levensgevaarlijk op de boot omdat er geen antislipzool onder zit maar profiel waar je een wandeling door de modder mee kan maken. Ik heb dan ook bootschoenen voor in de zomer omdat ze lekker open zijn en al redelijk oud. Voor het zeilen (wat ik veel doe) heb ik speciale zeilschoenen.
||
Citaat:
nee, nee, nee doe ze weg doe ze weg doe ze weg ik vin ze echt verschrikkelijk, ook voor jongens trouwens. ik heb een jaar in een schoenenwinkel gestaan, en dan komt er es een heeele knappe gast binnen, en dan koop diene van die verschrikkelijke dingen ![]() voor meisjes is het nog erger blergh
|
ach ja ik hou er niet van, maar zoals cemslut al zei, als het klopt in verhouding met de rest van je kleren, kan het best leuk staan...ik zou ze NEVER aan doen, en ik vind ze leuker voor meisjes dan voor jongens? maar goed dat zal dan wel weer aan mij liggen
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is een kakker ? I love stars | 122 | 18-07-2004 09:11 | |
Lifestyle |
Bootschoenen voor meisjes bellleblaas | 121 | 22-04-2004 11:52 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? deel X Roos | 454 | 25-07-2002 18:54 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |