![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al genoeg rondgeslet, gek gedaan, vreemde en vage dingen beleefd, dingen gedaan waarvan ik zeg; had ik dat nou ooit maar niet gedaan, genoeg geëxperimenteerd wat ik zou willen etc. Toen kwam de rust. Heerlijk en daarna kwam hij. Precies op het goede moment wil ik bijna zeggen. Ik zie de lol van "vele contacten leggen, experimenteren, op mijn bekgaan en weer verdergaan" niet meer in. Eigenlijk zie ik nu juist meer in hoe oppervlakkig dat allemaal wel niet was, al heb ik er wel van geleerd. Des te meer ik waardeer dat dat niet meer hoeft. Verder kan je wel degelijk gaan stappen en hoef je echt niet iedere avond tv te kijken hoor. Wij doen het ook niet en dat gaat ook goed ( al hebben we dezelfde vriendengroep en gaan we met z'n allen gaan stappen) Men blijft dan ook allemaal bij ons pitten ( ![]() Dit om aan te geven dat het ook anders kan en dat het situationeel ( bestaat dit woord?) afhankelijk is. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en over dat tongzoenen: als je een goede relatie hebt, heb je daar geeneens behoefte aan. en ook zonder zoenen kan je toch heel leuk op stap gaan! of is jou avond pas geslaagd als je er flink op los gezoend hebt met het liefst zo veel mogelijk meiden? die tijd heb ik al wel gehad ![]() ik weet niet wat voor vriendin jij hebt, *als je die hebt* maar het laatste waar ik bang voor hoef te zijn is dat ik elke avond nast hem op de bank moet zitten om tv te kijken! gelukkig heeft mijn vriend zelf zijn eigen hobby's en ik de mijne, dus wij komen elkaar later op de avond wel weer tegen. zo, dat moest ik even kwijt. xxx Buffy
||
Citaat:
![]() maar goed: ik ga ook samenwonen denken we we houden eerst een proefweekje. een hele week bij elkaar zijn. als dat perfect gaat gaan we ermee door. zo niet, moeten we er nog heel goed over na denken ![]() maar daar ga ik natuurlijk niet van uit onze grootste reden is omdat we helemaal gek zijn op elkaar en we het fijn zouden vinden om elkaar elke dag te zien. andere redenen zijn het minder reizen (we doen er nu nog max. een uur over), minder telefoonkosten, goedkopere huur, en waarschijnlijk minder ruzie over stomme dingen zoals 'wanneer zien we elkaar weer' en 'wie gaat nu naar wie toe'. hij werkt de hele dag en ik zit op school en fitness vaak dus als het goed is geven we elkaar genoeg ruimte en zijn we alleen savonds echt samen. ik ben benieuwd hoe het gaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik woon nog niet samen maar wil het wel graag. We gaan binnenkort een gezamelijke rekening openen om te sparen (ook voor vakanties enzo) Nog een paar jaar geduld en dan kan ik ook eindelijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|