Advertentie | |
|
![]() |
|
voor het eerst geblowd toen ik 13 was, sinds een jaar ben ik meer gaan blowen en ook een tijdje wel elke dag, nu ongeveer 3 keer per week ofzow, gewoon waneer ik zin heb.
ik doe niet zo aan alcohol, ik heb echt een ontzettende hekel aan dronken mensen, daar heb ik ook mijn redenen voor. ik ben trouwens niet verslaafd aan blowen ofzow, ik kan wel makkelijk zonder en kan me ook wel nuchter gedragen als ik geblowd heb, ik kan twee weken niet blowen en daarna weer wel, is geen probleem.
|
![]() |
de eerste keer blowen was toen ik uuhm 13 was denk ik en daarna maanden niet meer maar begin dit schooljaar was ik weer eens begonnen en toen ben ik dus geleidelijk verslaafd geraakt.. ik slaap niet meer zonder blowen , kan mij niet meer ontspannen zonder te blowen ... ik ga proberen te stoppen deze vakantie .. ik ga toch 5 weken naar het buitenland... ik hoop dat het lukt.
|
![]() |
Nou nou nou nou nou....
Verslaafd is wel een hel groot woord moet ik zeggen hoor, ik hoor liever de term grootgebruiker ![]() Alcohol in de brugklas weedies/hash in de brugklas pillen anderhalf jaar geleden sos driekwart jaar geleden paddo's half jaar geleden GHB afgelopen weekend Allemaal zwaar kicken gewoon.
||
![]() |
Citaat:
|
k heb t vorig jaar met carnaval voor t eerst geprobeerd k had nog nooit iets op niet eens geblowd toen ben ik met xtc begonnen en sindsdien doe ik het regelmatig tot elke week eerst deed ik rustig aan heb bijna een jaar lang 1 pilletje op n avond op niet meer maar nu ga ik bijna elke week ook naar de afterparty en dan worden t er gauw 2 of 2,5 erg slecht daarom ga ik gewoon ff lekker rustig aan doen want je merkt echt dat je lichaam slechter tegen dingen kan en das niet goed!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kus lil_gangstah_girl_@hotmail.com ![]() |
![]() |
|
![]() |
Verslaafd zijn aan wiet zit tussen je oren. Ik heb een tijdje wiet gerookt (ongeveer een maand of 4 a 5) en dacht eerst ook dat ik verslaafd was, maar als ik dan een week niet neem heb ik niet zoiets van: 'ik móét nu weer wiet roken' Dus echt verslaafd raken aan wiet kan volgens mij niet. Maar na een tijdje begin je wel een beetje een drang te voelen, maar die moet je gewoon onderdrukken, dan went het na een tijdje vanzelf weer dat je geen wiet nodig hebt.
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
zijn legale drugs wel zo goed? Sharida | 4 | 02-07-2012 17:28 | |
Drugs & Alcohol |
done/ to do's TraXarT | 75 | 03-04-2010 01:07 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
nederlands boekverslag ard16slot | 2 | 22-05-2003 18:51 | |
Drugs & Alcohol |
Vagenlijst over drugs andredekker15 | 13 | 17-03-2002 15:57 |