![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
2. Ik was degene die het over werken in de trein had dus ik ga er vanuit dat het tegen mij was: ik werk zelf ook elke dag in de trein en de bus. En nee, zo lastig is dat helemaal niet met twee werkboeken. Een op je schoot en een op een tafeltje of naast je. Een blok in je handen gaat er ook nog bij. En wat een crap dat je niet kan werken in je pauzes. Je WIL het niet. dat is iets heel anders. 3. Die 20 euro per dag schud je zo uit je mouw dus je hebt je d'r uberhaupt niet in verdiept. Je zou met een avond en een dag van je weekend zo 180 euro kunnen verdienen. En dat is alleen nog maar met het minimumloon (meestal krijg je nog meer).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
voor de rest: dude.. rot toch lekker op. wrom vraag je advies en wil je het niet aannemen? dan zoek je het toch lekker zelf uit? ga hier niet lopen janken als een baby................. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp:
Maar ja, blijkbaar heb je wel tijd en geld om dit zinloos geblaat op Internet te rammen... Mijn suggestie: quit whining! Neem een baan, want weinig uurloon is meer dan geen uurloon. Neem een baan en stop met zeiken, want als je zelf niets doet, kun ook niet klagen. Als je geld nodig hebt, dan ga je werken. Zo simpel is. Als je niet in de gelegenheid bent om je werk te kiezen - zoals bij jou het geval is - dan neem je ieder werk dat je kan krijgen. Laatst gewijzigd op 15-12-2004 om 23:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus zodoende stond het er met een "s" grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
![]() 1 volle dag werken tegen minimum is op je 19de 3.84 x 8 = 30,72 per dag bij een supermarkt verdien je over het algemeen 4,67 x 8 = 37,36 per dag Dit kan nogal verschillen en ligt aan hoe het secundair geregeld is. De ene super doet bij hetuurloon 8%vakantiegeld,adv-dagen en vakantiedagen al bij in. Dit uurloon is van Albert Heijn, en is EXCLUSIEF bovenstaande.
||
Citaat:
![]() ![]() (ga vooral overal een reden voor verzinnen, daar wordt je volwassen van zeg... omfg... tis dyslectisch, en als je dat niet kan typen zet je maar 'woordblind' neer.)
||
![]() |
Citaat:
grtz ivo
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zal nog wat worden als je later je diploma hebt, als je dan al niet dakloos bent. Zal je zwaar gaan tegen vallen om een uur per dag te reizen en 8 uur werken en een uur pauze. Want dan houd je ongetwijfeld te weinig vrije tijd over om je zuurverdiende centen uit te geven. Het is maar tijdelijk, een beetje afzien hebben de meeste mensen ook nog nooit kwaad gedaan. Mijn inziens moet je je attitude veranderen en dan bereik je al veel meer. Als jij klaagt over de overheid mag ik wel gaan klagen over de lamzakken die op de wereld rondlopen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, als hij woordblind zou hebben getypt: Citaat:
![]() |
![]() |
|
als zijn houding in het algemeen wat, nou ja, actiever zou zijn zou ik hem kunnen geloven. Maar als je geen tijd wilt maken om wat te verdienen, je om hulp vraagt en dan alle hulp weer afkraakt, heb ik er moeite mee om te geloven dat hij ooit tijd heeft gemaakt om nederlands te leren. godzijdank vindt niet iedereen dat 'de overheid' hem/haar maar moet onderhouden.
||
![]() |
Citaat:
IK was namelijk degene die je quote dat jij me niet geloofde, de topic starter heet danny23. Even verschillende mensne uit elkaar houden dan begrijpen we elkaar weer ![]() Zoals ik je begrijp nu was het niet echt tegen mij bedoeld. Maar een foutje, klopt dat dan?
|
Ik moet per dag naar mijn school 3 uur reizen, dus 2 uur per dag is voor mij een lachertje. Waarom ga je dan niet op kamers wonen? Ben je veel dichter bij school, eerder thuis en kan je werken om je geld. Iedereen die geld wil zal moeten werken. De staat geeft je geld om het hoognodige te moeten doen. Als ze iedereen maar geld blijven geven zullen de mensen dus echt niet meer gaan werken. Als je 19 bent, en de hele zomervakantie hebt gewerkt kan je nu ook wel werken want ik neem aan dat je dan 40 uur in de week heb gedraaid. En wat is er mis met de MAC en de AH? Blijf maar lekker dromen dat jij gelijk een baan als top manager in je schoenen krijgt geschoven. Je moet wel met je beide benen op de grond blijven staan he. Had je trouwens van te voren niet kunnen weten dat je reiskosten en je studiekosten veel geld is? Dan had je ook de weekenden voor de zomervakantie kunnen werken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Liefde & Relatie |
ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :( Jo_Do | 10 | 17-10-2013 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Graal flyaway | 0 | 29-05-2009 20:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |