Advertentie | |
|
![]() |
|
eeyz Maartje, zou je me direct naar mn hotmail willen mailen..?
Via het forum krijg ik het niet ofzo..? ![]() mijn = sky_writing@hotmail.com adden op msn mag ook.. kyzz en tenkzz ![]() *vind jasje koelll*
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *springt* ik mail vanavond mijn adres dan even, want ik moet nu heeeel snel weg van de comp.. en is het goed als ik het geld ook gewoon per post opstuur? ik weet echt absoluut niets van die overschrijvingskaarten af :/ maar dan is het handig als je eef jouw adres en wat de verzendkosten zijn mailt ![]() *start hotmail op, laat comp aan staan, gaat ook voor de deur liggen* ![]() en beterschap inderdaad meis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
add me maar ff op msn, want ik krijg elke keer geen mailtjes ofzo. *schopt hotmail* maartje jou mailtje heb ik ook niet ontvangen.. ![]()
|
Ik heb nog wat kleren die ik kwijt moet, omdat ik nogal rumtegbrek heb:
Fel rode broek van Clockhouse (C&A), maat 36 (maar met maat 38 kun je er waarschijnlijk ook in). Aan de bovenkant is ie strak, de pijpen lopen een heel klein beetje wijd uit. Dit is de voorkant: Laatst gewijzigd op 09-07-2002 om 11:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zal moeten wachten tot een concert, en dan daar tshirten kopen (heb ik namelijk ook gedaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb nog ergens *graaf graaf* een denim spijkerrok liggen, ooit gekocht bij c&a clockhouse.
Hij komt bij mij onder de knie, maar gezien ik mini-beentjes heb, hou ik het op kniehoogte, de onderkant is een beetje gerafeld, en het is maat 42 volgens mij, dus dikke billen gewenst ![]() ik heb 'm maar een paar keer aangehad en is dus in erg goede staat, qua prijs...tja..dat maakt mij niet zóveel uit dus doe maar een bod, een foto zit er denk ik niet in, sowwy, maar ik kan 'm misschien tekenen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Alleen met die overschrijfkaart ging het bij mij ook niet helemaal goed...in de zin van ik kreeg hem terug thuis gestuurd omdat ik het verkeerde formulier had voor deze transactie ofzo ![]() Maar daar heb ik je al over gemaild. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb trouwens teruggemaild naar het adres waar je van zei dat het niet je officiele adres is he (eergisteren al, maar toen had ik geen tijd om het te zeggen want ik speel nou al drie dagen voor mamma bij de kittens - onze poes heeft bevallen *juicht* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja i know het is een enge foto..let niet op mij maar op de (zeer onduidelijke)rok...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Weeh, ik wil ook nieuwe kleren! Alleen mijn computer werkt niet mee (zoooooo traag, en laat heel veel plaatjes niet zien) en mijn rekening ook niet
![]() -(blauw)grijs vissershoedje, met aan de voorkant een rood teken: rondje met iets erin wat denk ik een S moet voorstellen. Aan de achterkant staat met rode letters SPEX. Hij is trouwens een klein beetje gekrompen in de was geloof ik, maar dat valt niet zo erg op. winkelprijs: iets van f30,- (intersport) (ik moest van mijn moeder een vissershoedje hebben, maar wel zelf betalen en kon geen goedkope en leuke vinden, daarom had ik deze maar gekocht ![]() -Wit t-shirtje,met een rood randje bij de kraag, en rode mouwtjes. Grote aardbei erop met wat glittertjes. winkelprijs: iets van 12 euro (V&D) 2 maanden oud, bijna nooit aangehad -legergroen/bruin truitje met oranje dunne streep bij de mouwen. Soort vage opstaande kraag, lange mouwen, best kort. 2 jaar geleden gekocht in Frankrijk voor omgerekend iets van f60 (geloof ik). Ik heb best veel gedragen. Maat is T3 ![]() -Paars vestje met paarse tye dye vlekken ofzo, drie kwart mouwen en 7 paarse knopen. Die knopen zitten in het midden, erboven en eronder is een deel waar niks zit. Aan de boven kant een soort V-hals. Maat 12, iets van L ofzo. Op de markt vorig jaar gekocht, f10,- , bijna nooit aangehad. -Groen/blauw/grijs t-shirtje met een witte soort gevlekte streep. 2 jaar geleden gekocht bij C&A, maat XL. Was iets van f20/f25. Niet zo veel aangehad. Nou, bied maar (maar ik denk niet dat iemand hier iets van wil, ik heb trouwens nog veel meer kleren die ik kwijt wil, maar die wil toch niemand hebben ![]() Volgensmij is dit de langste post die ik ooit heb geschreven...... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
of beide? ![]() zie maar ![]() ik wil graag weer eens andere kleren ...
||
![]() |
Citaat:
![]() ze durfde me niet aan te kijken, wat flauw mja ..wat had ik toen een lol inmezelf!
|
nou als niemand meer dingetjes aanbied doe ik wel ff wat
truitje, beetje kort maat s 5 euro ![]()
|
|