![]() |
||
Citaat:
Thats it ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En meestal als ik haar zie vind ik ook dat ze er gezond uit ziet. Erg slank maar niet te. Dat jij dat niet vindt, moet jij weten.. maar ik vind dat britney meestal niet te mager oogt. En bovendien zegt uiterlijk niet altijd iets over gewicht. Als ze veel spieren heeft zal ze zwaarder zijn dan wanneer ze alleen vet heeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
GA eens naar http://www.caloriechecker.nl, daar kan je supergemakkelijk en gratis bijhouden hoeveel calorieen je je naar binnen werkt en hoeveel gezond voor je is. Bovendien houdt het tot op zekere hoogte rekening met dehoeveelheid groenvoer die je binnenkrijgt.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben 8 cm kleiner en 2 kilo lichter en ik ben echt slank. Jij moet echt niet nog meer afvallen. Je zou desnoods als je er echt last van hebt naar een sportschool kunnen gaan en je laten adviseren. Misschien dat je op een bepaalde manier kan trainen waardoor je het vet in spieren omzet. Dan word je waarschijnlijk wel wat zwaarder maar heb je dus minder vet. Maar ik raad je aan om dat alleen te doen als je er echt problemen mee hebt èn zeker alleen maar met de begeleiding van een sportschool! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gewicht is wel een obsessie, zal ik ook eerlijk toegeven. Het is niet zo maar een nummertje, terwijl dat eigenlijk wel zo zou moeten zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ga eens een middag op de markt staan en kijk wat er langskomt lopen en probeer zo objectief mogelijk te bepalen hoe erg het met hen en hoe erg het met jou gesteld is. En dan moet je dus niet naar de meisjes van 13 kijken want die zijn inderdaad vaak slanker ja. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eet gewoon zo'n 2000kcal per dag, met gezonde dingen maar ga wat intensiever sporten. Krachttraining wil wel helpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was je trouwens 17 of hoe oud ben je?
Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 11:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je maat 40 hebt en zo licht bent, dan doe je daar toch niets aan, dan zijn het waarschijnlijk gewoon je heupen, hoe jammer je dat ook vindt. Dan kun je afvallen wat je wil, maar dat verandert dan gewoon niet. 21 is toch wel de leeftijd om realistisch na te gaan denken en je lichaam te accepteren ipv van te gaan kloten met eten terwijl je echt heel licht bent voor je lengte. Ik kon geen foto vinden, dus ik kan er niet echt goed over oordelen, behalve dat jij langer bent en net zo zwaar en ik al dun ben en te licht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dacht ik iig, kan het mis hebben.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik eet eigenlijk altijd 's ochtends havermoutpap maar mijn moeder vergeet de hele tijd sojamelk te kopen. Maar ik geloof dat ze dat vandaag gedaan heeft, dus dan begin ik daar weer mee. Meer krijg ik 's ochtends niet echt naar binnen, behalve fruit, yoghurt of pap. T moet een beetje vloeibaar zijn en niet zo 'droog' als brood. Niet dat ik er geen beleg op doe, maar je snapt wat ik bedoel? ![]() Volgens overgewicht.nl heb ik wel erg weinig calorieën, 1070 en dan heb ik het avondeten al meegeteld (5 opscheplepels zuurkool en een vegetarische hamburter (maar eigenlijk zijn het balletjes maar die staan er niet bij)). Terwijl ik toch wel het idee heb dat ik niet heel weinig gegeten heb. Ik hoor trouwens net dat we wat anders eten dan zuurkool. 'Restjes' , dus dat wordt spannend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oja, hoe ging 't vandaag? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens best veel voor zo'n klein broodje. Qua hoeveelheid is het niet echt veel, en het vult ook niet goed. Maar de relatief 'hoge' kcalwaarde zal wel aan de rozijnen, walnoten, hazelnoten en stukjes chocola liggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|