Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het mag niet...ik wil niet dat ie t doet...*huilt* Ik wil zo graag dat ik er wat aan kan veranderen....zo machteloos...
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor het succeswensen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Mijn buik doet weer is moeilijk maja volgens de huisarts moet ik daar maar aan leren wennen Dusja.... Psychisch gezien gaat het best wel goed de laatste tijd en 'k zou hier veel kunnen vertellen maar dan vrees ik dat jullie niet meer kunnen volgen dus dan laat ik dat maar weer. ![]() Groetjes oceangirl
||
Citaat:
On-topic: Ik kon gisteren maar niet in slaap komen. Het bleef maar door m'n kop malen: ex, beste vriendin, ex, beste vriendin, ex, beste vriendin... En alle mooie herinneringen die we hebben... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar vanavond weer een tentamen, dit keer wel goed geleerd, heb het gevoel alsof het wel goed komt. En ik ben zo moe. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik snap nog steeds niet dat ie t zomaar allemaal achter me rug om... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmmmmm, morgen SOLLICITATIEGESPREK, *duimduimduim* ik WIL DIE BAAN!!!! (TOVERFEE-OUDERS!!!! ![]() En dan bijles... Ja, met die brief wil ik haar best helpen. En dan zal ik haar meteen helpen een planning te maken, want het is toch te gek voor woorden dat ze haar middelbare school niet eens kan bijhouden terwijl ze er (naar eigen zeggen) tot diep in de nacht aan werkt. Ze liegt gewoon dat ze barst en die moeder doet mee. Dus morgen ook ene planning maken. En vrijdag tentamen... ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 22:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wordt het onderhouden van contacten denk je niet lastiger zonder MSN? Is dat er niet ingeroest? ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Doen jullie aan LiveJournal? ;p Verwijderd | 114 | 16-03-2005 17:50 |