Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 21:57
Verwijderd
Onthou dat ik van je hou...
Voor altijd, ook als ik niet meer zo dicht bij je ben.
Advertentie
Oud 31-01-2005, 22:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Heeuj en toen was ik unbanned...
Nog maar een paar dagen, dan ben ik mooi weg van het forum jammer voor diegene met wie ik een leuke discussie had en de paar die ik op huiswerk had geholpen.
Oud 31-01-2005, 23:21
Chaucus
Chaucus is offline
Bezorgdheid...hopen dat niet....alsjeblieft....
Oud 31-01-2005, 23:33
Fantôme
Fantôme is offline
*wendy komt erachter dat wim fb is... lekker laat *

verder: (mogen dit ook steekwoorden zijn)?

- bezorgdheid
- veel huiswerk
- veel verslagen
- te laat op een vak door een ander vak?! en dat iedere week... damn irritant!
- morgen een zeer vermoeiende dag!
- methodieken
- muziek
- niet moe.. en morgen weer niet mn bed uit kunnen komen
- A werkt nu ook bij de ah
- de zoveelste...
- rare foto
- rare man
- taakverdeling, rampenplan
Oud 31-01-2005, 23:54
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-02-2005 @ 00:33 :
*wendy komt erachter dat wim fb is... lekker laat *

verder: (mogen dit ook steekwoorden zijn)?

- bezorgdheid
- veel huiswerk
- veel verslagen
- te laat op een vak door een ander vak?! en dat iedere week... damn irritant!
- morgen een zeer vermoeiende dag!
- methodieken
- muziek
- niet moe.. en morgen weer niet mn bed uit kunnen komen
- A werkt nu ook bij de ah
- de zoveelste...
- rare foto
- rare man
- taakverdeling, rampenplan
Is nog maar sinds 2e kerstdag hoor...en vandaag uitbreiding van bevoegdheden

Het mag niet...ik wil niet dat ie t doet...*huilt*
Ik wil zo graag dat ik er wat aan kan veranderen....zo machteloos...
Oud 01-02-2005, 00:12
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-01-2005 @ 12:50 :
Als je het alletwee wilt, hoeft het niet het einde van de vriendschap te zijn. Je hoeft niet elk contact af te breken. Je kunt er wel voor zorgen dat je haar veel minder ziet en veel minder spreekt. Als je verliefdheid over is, kun je de vriendschap weer oppakken. Anyway, dat is bij mij toch gelukt. Succes.
Elkaar minder zien en spreken hebben we al geprobeerd, maar heeft bij mij niet geholpen.

Bedankt voor het succeswensen. Jij ook succes met je kwesties.
Oud 01-02-2005, 05:42
Verwijderd
40

en ik zou wel willen schreeuwen
als ik nog een stem overhad

verdraaid

ik hoor dit niet te typen
lichamelijk hoort het nu niet eens mogelijk te zijn
Oud 01-02-2005, 06:20
Verwijderd
Mijn abonnement op 7:30-sessies is weer verlengd.
Oud 01-02-2005, 08:07
JJ13
JJ13 is offline
waarom voel ik me smorgens altijd hetzelfde? een gevoel dat ik niet wil gaan? en het is altijd hetzelfde. waarom kan ik niet eens gewoon geluk hebben, zonder aan iets te hoeven denken? er is altijd iets.
Oud 01-02-2005, 09:39
farai
farai is offline
Citaat:
Mushu schreef op 30-01-2005 @ 15:09 :

What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there..

It's sad, so sad.
It's a sad, sad situation.
And it's getting more and more absurd.
It's sad, so sad
Why can't we talk it over?
Very special song for me.

OT: Mijn buik doet weer is moeilijk maja volgens de huisarts moet ik daar maar aan leren wennen Dusja....

Psychisch gezien gaat het best wel goed de laatste tijd en 'k zou hier veel kunnen vertellen maar dan vrees ik dat jullie niet meer kunnen volgen dus dan laat ik dat maar weer.

Groetjes oceangirl
Oud 01-02-2005, 09:51
OceanEye
OceanEye is offline
Ik weet dat ze het niet zal redden en ergens wacht ik erop. Maar toch wil ik het niet. Die herinneringen zijn zo fijn.
Oud 01-02-2005, 11:44
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 31-01-2005 @ 23:02 :
Heeuj en toen was ik unbanned...
Nog maar een paar dagen, dan ben ik mooi weg van het forum jammer voor diegene met wie ik een leuke discussie had en de paar die ik op huiswerk had geholpen.
Why? En waarom heb je een specifieke einddatum gekozen?

On-topic:

Ik kon gisteren maar niet in slaap komen. Het bleef maar door m'n kop malen: ex, beste vriendin, ex, beste vriendin, ex, beste vriendin... En alle mooie herinneringen die we hebben...
Oud 01-02-2005, 12:05
Gothic
Gothic is offline
Godsamme ik verveel me dood... ik heb nergens zin in. Al helemaal geen zin om weer te moeten studeren over 2 weken. He-le-maal ner-gens zin in .
Oud 01-02-2005, 12:22
Verwijderd
kan me niet concentreren, terwijl ik nog zo veel moet leren. Morgen een workshop geven over dilemma's. Een dilemma gaat over AM... hoezo confronterend. Een tentamen waarvoor ik dingen over ES moet weten.. bah
Oud 01-02-2005, 12:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 01-02-2005 @ 13:22 :
kan me niet concentreren, terwijl ik nog zo veel moet leren. Morgen een workshop geven over dilemma's. Een dilemma gaat over AM... hoezo confronterend. Een tentamen waarvoor ik dingen over ES moet weten.. bah
Ik zou zeggen, doe wat met die kennis en leer ervan, zou je leven een stuk fijner en gemakkelijker maken ...
Oud 01-02-2005, 13:04
Verwijderd
joepiedepoepie! de presentatie was goed, en ze vonden onze 'reportage' helemaal het einde! we hebben ook zo gelachen bij het filmen ervan. ik heb em even geleend van kim, zodat ik hem thuis even kan laten zien. hartstikke leuk. nou ja, tentamen gisteren ging niet zo goed. hi-ha-herkansing dus.

heb mn nieuwe rooster binnen. ik heb weer achtelijk veel vrije dagen en lange weekenden

nu maar heel hard leren voor mn tentamen morgen *zucht*
Oud 01-02-2005, 13:38
Verwijderd
Het is alweer bijna 2 jaar geleden. En hoe dichterbij we komen, hoe erger ik het vind. Hoe vreselijk ik het blijf vinden. Dat ik er nog steeds niet mee om kan gaan. Alles gaat weer spoken, zeker nu ik 's nachts toch bijna niet slaap.
Ik heb vandaag echt gelachen op school. Het was echt leuk. Ik heb weer zin in abdijweekend, hoewel ik wel hoop dat er iets meer mensen meegaan. Ik kan heus wel grappen maken en lol hebben.

Laat uren op me wachten en dan heb ik ook nog geen geduld.
Denk enkel aan mezelf en geef anderen de schuld.
Het is bij mij een zooitje en ik geef nooit fouten toe.
Als je met me vrijt dan ben ik liever lui dan moe.

Ik moet wennen aan de leegte,
die jij hier achter liet.

't Is net of ik mezelf verloren ben.
't Is net of ik de diepste dalen ken.

Zouden de wilskrachten naar de hemel kunnen stijgen,
de rosten laten splijten, om jouw terug te krijgen.
Oud 01-02-2005, 14:08
Dolores
Dolores is offline
Jaaa, een 8 voor m'n presentatie. Gelukkig toch nog iets positiefs aan deze dag..
Oud 01-02-2005, 15:15
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 31-01-2005 @ 17:50 :
Ik moet nou eindelijk eens knopen gaan doorhakken.

Bah.
Ik heb de beste beslissing ooit genomen. Ik voel me trots en strijdvaardig. Kom maar op!
Oud 01-02-2005, 15:31
Verwijderd
wtf je vrienden... je hebt genoeg dus je deelt het met ze.. en als zij iets hebben zullen ze je nooit bellen om dat met jou te delen.. vergeten... waarom geef ik zo veel maar krijg ik er gvd nix voor terug?!?!
Oud 01-02-2005, 15:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Luistertoets Duits ging echt
5,3 voor koptekenen
Stilleven ging nog meer door bovenstaande
Ik heb nog steeds geen idee voor centraal examen tekenen
Ik heb hoofdpijn, maagpijn en ik moet vanavond tennissen
Ik voel me rot
Oud 01-02-2005, 16:07
kruidenmeisje
kruidenmeisje is offline
ik word gek van die stomme school!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en oke, ik ben ook veel te lui
Oud 01-02-2005, 20:14
Redhair
Redhair is offline
AAAAAAAAAAARGH. Ik word echt helemaal gek. ik kan niet meer. ik kan echt niet meer.
Oud 02-02-2005, 12:20
WolterB
WolterB is offline
Mn lichaam is moe, mn geest heeft energie teveel.
Lastige combinatie
Oud 02-02-2005, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 01-02-2005 @ 14:04 :
hi-ha-herkansing dus.
Geld ook voor mijn tentamen van gisteren. Was echt niet te doen

Maar vanavond weer een tentamen, dit keer wel goed geleerd, heb het gevoel alsof het wel goed komt.

En ik ben zo moe.
Oud 02-02-2005, 13:37
Verwijderd
Toch een afspraak met jeugdzorg gemaakt.
Nou maar hopen dat dit ook idd de beste keuze was/is.

En;
MOE! Niet normaal meer.
Oud 02-02-2005, 13:38
Mennuz
Mennuz is offline
Misschien ben ik wel gewoon een minderwaardig stuk stront en kan ik echt niks, en moet ik maar ophouden te proberen.
Oud 02-02-2005, 13:42
Verwijderd
Ik heb tien van de twaalf keuzepunten die ik eind volgend jaar moet hebben (als ik het goed begrepen heb dan teminste)...nog één groot of twee kleine vakjes doen dus...en één kleintje wil ik iig nog en ik heb ook één grote gezien, dan maar teveel punten.
Stage schiet niet op, morgen maar weer vragen en anders bellen ofzo... Ligt het aan mij of heb ik gewoon steeds pech? Ik heb niet het idee dat ik er zo heel weinig aan doe om het goed te laten lopen...ik doe m'n best, loop overal steeds achteraan, maar het schiet niet op.
Oud 02-02-2005, 15:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
16 fout bij Duitsluistertoets en 20 bij Frans.

En ik kan er niet tegen als mensen gaan zitten zeuren van: o, ik heb het zo slecht gedaan, terwijl ze minder fout hebben dan ik. Ik snap best dat je teleurgesteld kan zijn en weet ik veel wat, maar je kan er ook te ver in gaan.
*gefrustreerd is*

En ik ben best tevreden met mijn aantal fout
Oud 02-02-2005, 16:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 01-02-2005 @ 12:44 :
Why? En waarom heb je een specifieke einddatum gekozen?
Een triest offtopic-heidje van minjn kant,w aar ik zonder duidelijke waarschuwing (zoals bijvoorbeeld een pm) zomaar voor gebanned werd. Die einddatum is gekozen, omdat ik voor iemand tot die tijd zou blijven (anders was ik eerder weggegaan en dus niet eens gebanned geweest )
Oud 02-02-2005, 16:39
Verwijderd
M'n moeder loopt altijd te zeuren over hoe ik rij

Gelukkig blijf ik dan in mijn hoofd herhalen wat mijn vader tegen mij zei: "In de ogen van je moeder is iedereen een aso in het verkeer "
Oud 02-02-2005, 16:43
rare kwast
rare kwast is offline
echt 20 weken stage dat hou ik niet vol daar...sta nu al bijna op instorten heb net 2 dagen gehad
en het vertellen kan ik niet aan iemand aaargh ik vergelijk mezelf gewoon te veel met andere..
ik loop daar echt rond en ik kan niets, snap niets en durf niets (te vragen)
echt nee ik zak gewoon vlak voor mn diploma
Oud 02-02-2005, 17:11
Redhair
Redhair is offline
Waarom maakt hij me zo fucking onzeker? Hij denkt misschien dat ik niet kwetsbaar ben. Hij kan toch minstens een mailtje sturen dat hij niet meekan vanavond. Niks. Geen reactie op mijn mailtje van maandag. Geen reactie op mijn smsje van vandaag of hij mijn mail nog gelezen had. Vrijdag zie ik hem waarschijnlijk weer tijdens het boodschappen doen. En dan? Weer gezellig kletsen en een beetje kietelen? Ik snap het niet. Mijn hoofd is in oorlog. Vanmorgen op school een klotevoorlichting over eetstoornissen. De klas moest de hele tijd kenmerken gokken, wat het is. Ik kon alles opnoemen. Die meisjes die dat deden keken ontzettend vaak naar mij. Toen ze hun evaluatieformulier gingen uitdelen ging een van die meisjes met haar vinger over mijn beschadigde knokkel en keek me nadrukkelijk aan. De volgende les vroeg mijn klasgenootje wat dat op mijn knokkel was. Weer een smoesje. Ik dacht dat dit jaar op school niemand iets te weten zou komen, ik hoop dat het zo blijft. Shit, al zes uur. Om negen uur begint de film. Hij laat vast niets meer van zich horen. En nu? Thuis zitten, mezelf alleen maar gekker maken met mijn malende gedachtes? D. zal wel niet meekunnen, ze is vast bij haar vriend. E. zal wel niet meekunnen, ook zij is bij haar vriend. Waarom laat hij dan niets van zich horen? Wat voor een spelletje speelt hij? Gaan we weer. Ik moet eens leren niet overal wat achter te zoeken. Damn, kuthoofd. Kutlijf. Kutleven. Ik wil godverdomme weg!
Oud 02-02-2005, 17:17
Verwijderd
ik zit op school. en nog tot half 10. er is open avond en ik mag helpen. heus wel gezellig even iets anders aan mn hoofd,en slapen doe ik toch wel slecht morgen Leekerweide,ook leuk, en bijna laatste gesprek met mn hulp. dat voelt wel oke.
toch voel ik me wisselend op het moment. iedereen waar ik van hou stoot ik af. met of zonder reden.

mama kwam hanneke op de fiets tegen. ze vond t leuk dat ik haar gemaild had. dat geeft me een goed gevoel. dan heb ik dat toch maar goed geleerd van mn hulpie.

mn tentamen vandaag ging niet bijster goed, maar de presentatie wel. en daar put ik dan nog steeds maar mn hoop uit

ennou zit mijn vriendje bij mij thuis te eten, en zit ik op school. dat is vreemd
Oud 02-02-2005, 17:46
ilse
ilse is offline
niet te geloven dat ik er zo ingetrapt ben..

werd gebeld door zijn ex... dat ie in de tijd dat hij zogenaamd wat met mij had ook al die tijd bij haar is geweest... en hij vertelde haar dat ik niemand was, alleen maar negatieve dingen. hoe lelijk ik was, hij heeft zelfs me fotoboek laten zien.. niet te geloven.. en hij had me nooit gezien zogenaamd..

hij heeft me al die tijd bedrogen en ik heb et niet doorgehad..

wat een sukkel ben ik..

en niels (chimera).. je bent een eikel!!
Oud 02-02-2005, 17:50
netram
netram is offline
Citaat:
ilse schreef op 02-02-2005 @ 18:46 :
niet te geloven dat ik er zo ingetrapt ben..

werd gebeld door zijn ex... dat ie in de tijd dat hij zogenaamd wat met mij had ook al die tijd bij haar is geweest... en hij vertelde haar dat ik niemand was, alleen maar negatieve dingen. hoe lelijk ik was, hij heeft zelfs me fotoboek laten zien.. niet te geloven.. en hij had me nooit gezien zogenaamd..

hij heeft me al die tijd bedrogen en ik heb et niet doorgehad..

wat een sukkel ben ik..

*hier ook knuff0lt*
Oud 02-02-2005, 17:54
ilse
ilse is offline
Citaat:
netram schreef op 02-02-2005 @ 18:50 :
*hier ook knuff0lt*
thnx..

ik snap nog steeds niet dat ie t zomaar allemaal achter me rug om...
Oud 02-02-2005, 19:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-02-2005 @ 17:34 :
Een triest offtopic-heidje van minjn kant,w aar ik zonder duidelijke waarschuwing (zoals bijvoorbeeld een pm) zomaar voor gebanned werd. Die einddatum is gekozen, omdat ik voor iemand tot die tijd zou blijven (anders was ik eerder weggegaan en dus niet eens gebanned geweest )
Met 'why' bedoelde ik eigenlijk: waarom ga je weg? Waarom ben je uitgekeken op het forum?
Oud 02-02-2005, 19:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Dat ik aardig ben, weet iedereen
Ik maak nooit geen ruzie, ik doe nooit gemeen
'k Heb voor iedereen een aardig woord
Ik doe nooit iets waar men zich aan stoort
En wat heeft dat mij gebracht?
Dat men vriend'lijk naar me lacht

Ik ben een goede man
Ik ga nooit vreemd
De tafel is gedekt
De ramen zijn gezeemd
Je zou denken dat een man als ik
Voor groot geluk is voorbeschikt
Maar God is mij blijkbaar kwijt
En iedereen heeft schijt

Schijt aan mij
Schijt aan mij
Schijt aan alle goeie dingen die ik deed en zei
Aan fijnzinnigheid
Dikke schijt

'k Heb me jaren goed gedragen
Alles gedaan om te behagen
'k Ben belogen en bedrogen
In mekaar getremd, bespogen
Blijkbaar deed ik iets verkeerd
Maar nu heb ik het geleerd
Je moet zorgen voor nummer één
Want vroeg of laat sta je alleen
Alleen...

Er gaf niemand, niemand ene reet
Om al het goeie wat ik deed
Dus van nu af aan ben ik een hond
En zakt de rest maar in de stront
En als dat jou dan ooit niet zint
Dan heb ik schijt aan wat je vind
Wat je vind

Schijt aan jou
Schijt aan jou
Schijt aan iedere man en iedere vrouw
Aan fijnzinnigheid
Dikke schijt

Oh, schijt aan haar,
Schijt aan hem
Schijt aan elk fatsoen en iedere rem
Van nu af aan altijd
Dikke schijt!

-Thomas van Luyn
Oud 02-02-2005, 19:13
CSN
CSN is offline
Drup. Drup. Drup.

Gewond slaapt men beter.
Oud 02-02-2005, 19:58
Verwijderd
Soms word ik zo verdrietig van de wereld. Ik wil iedereen helpen, maar wie zorgt voor mij?
Oud 02-02-2005, 20:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ave schreef op 02-02-2005 @ 20:58 :
Soms word ik zo verdrietig van de wereld. Ik wil iedereen helpen, maar wie zorgt voor mij?
*Herkenning*
Oud 02-02-2005, 20:39
Verwijderd
Je hebt net de puntjes onder de i gezet, je bewijst helaas keer op keer dat je geen vriendschap waardig bent. Met zo'n egocentrische instelling kom je er wel, hopelijk kom je jezelf nog eens tegen als je wereldje een negatieve wending aanneemt.
Misschien was ik niet meer van waarde voor je, nu is het gevoel wederzijds.

Beter als komt m'n nieuwe mp3 speler snel binnen
Oud 02-02-2005, 20:39
shibby almighty
shibby almighty is offline
waarom ben je nooit duidelijk?
sorry, i became jalous and watched out for you?
ja dus? waarom als je me toch niet meer wilt??

ben een keer duidelijk!
Oud 02-02-2005, 22:11
Nona
Nona is offline
Citaat:
ilse schreef op 02-02-2005 @ 18:46 :
Die vriend was Chimera...?

Hmmmmmm, morgen SOLLICITATIEGESPREK, *duimduimduim* ik WIL DIE BAAN!!!! (TOVERFEE-OUDERS!!!!)
En dan bijles... Ja, met die brief wil ik haar best helpen. En dan zal ik haar meteen helpen een planning te maken, want het is toch te gek voor woorden dat ze haar middelbare school niet eens kan bijhouden terwijl ze er (naar eigen zeggen) tot diep in de nacht aan werkt. Ze liegt gewoon dat ze barst en die moeder doet mee. Dus morgen ook ene planning maken.
En vrijdag tentamen...
Oud 02-02-2005, 22:32
Verwijderd
Argh! Ik heb gewoon twee (twee!!! ) tentamens niet gehaald. Die ene had ik wel verwacht, maar dat ik bij statistiek alles fout deed wat ik normaal niet fout doe, is niet echt bemoedigend. Gatver, gatver, gatver. Ik heb echt een pesthumeur.....
Oud 02-02-2005, 22:38
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 02-02-2005 @ 20:00 :
Met 'why' bedoelde ik eigenlijk: waarom ga je weg? Waarom ben je uitgekeken op het forum?
Oh heh, uhm... Geen zin meer, forum slokte soms teveel van mijn tijd op, voelde me soms te verbonden met bepaalde dingen, moet minder achter de computer zitten van mezelf en een goede start is door het forum te verlaten. Laatst ook al vrij abrupt gestopt met vrijwel alle msn-conversaties, dus zo gaat het goed. Alleen school en werk blijft zo nog over

Laatst gewijzigd op 02-02-2005 om 22:45.
Oud 02-02-2005, 23:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-02-2005 @ 23:38 :
Oh heh, uhm... Geen zin meer, forum slokte soms teveel van mijn tijd op, voelde me soms te verbonden met bepaalde dingen, moet minder achter de computer zitten van mezelf en een goede start is door het forum te verlaten. Laatst ook al vrij abrupt gestopt met vrijwel alle msn-conversaties, dus zo gaat het goed. Alleen school en werk blijft zo nog over
Nou ja, als jij denkt dat het goed voor je is:
Maar wordt het onderhouden van contacten denk je niet lastiger zonder MSN? Is dat er niet ingeroest?
Oud 02-02-2005, 23:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Nope valt best wel mee De meeste ken ik gewoon in het echt en spreek ik meer buiten msn dan op msn...dus =)

Daarbij, dat het was "vastgeroest" geeft alleen maar aan, dat het juist los geweekt moet worden, want ik wil niet afhankelijk zijn van zoiets
Oud 03-02-2005, 06:28
ilse
ilse is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-02-2005 @ 23:11 :
Die vriend was Chimera...?

Regels voor berichten