Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Beebop alula, stik d'r ook maar in ![]() Veel succes trouwens.
||
Citaat:
![]() En ik heb honger ![]() Gelukkig heeft mijn moeder boterkoek gemaakt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Begin t n beetje zat te worden en das heel egoïstisch van mezelf. Nou, zat is iet het goede woord. Wou gewoon dat het over ging, vanzelf. Ik wil helpen, maar tis frustrerend dat ik niet gewoon voor de hele wereld kan zorgen. Vriendje is gelukkig erg lief. Net zangles, ook leuk. R. was ziek dus alleen gezongen,stiekem wel een keertje lekker. Wel erg moeilijk. Zou denken dat ik gelukkig moet zijn, voel me toch n beetje leeg. Of vol met leegte, mag dat ook? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dat heb ik ook hoor, ik heb al 6 proefwerken gehad en nu vind in het wel welletjes.. Wat voor 'n studie doe je nu? Ik 4havo nog haha.. (Jij ook succes met je tentamen trouwens!) Dat wil ik ook nog ff kwijt, ik heb n rotschool (heel zacht uitgedrukt). Ik hou dr niet van als leraren tegen me gaan flippen omdat ik door een gang heenloop in de pauze of dat als ik achter een computer zit zonder mijn leerlingenpasje er dat mens van de Mediatheek helemaaal gestoord naar je toe komt lopen omdat het druk is. ![]() Economie is trouwens een klotevak..enne een proefwerk gym is toch niet normaal.. - Ik ben het zat - |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar vreetbuien zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
meid de jongens staan vast om je te springen * knuffel* ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk dat ik daar mee zit! Kan mij die andere jongens wat schelen. Die staan ten eerste niet om me te springen en ten tweede moet er wel iemand zijn waar ik verliefd op ben.. Niet gewoon voor de fun.. |
![]() |
||
Citaat:
Het is inderdaad niet leuk dat-ie je heeft laten zitten. De eikel. ![]() On-topic: God, wat slaap ik de laatste tijd slecht! Ik lig maar te woelen en te woelen en te woelen en m'n gedachten komen maar niet tot rust. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En om verliefd te worden op iemand anders, moet je er wel voor open staan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
juist, en daarvoor moet ik dit met mn ex af kunnen sluiten, door antwoord te krijgen op bepaalde vragen en dat zou vorige week gebeuren, toen was ie ziek, dan vandaag, maar vandaag laat ie me zitten.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil hem nu niet opbellen om hem te horen zeggen dat ie t vergeten is en of ik het heel erg vind. Daar heb ik nou niet bepaald veel behoefte aan op het moment.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb al drie nachten lang angstdromen gehad voor mijn schoolexamen van vandaag, maar ik wist mezelf er toch van te overtuigen dat het goed zou komen. Zegt die tekenleraar nadat ik een half uur mezelf uit de naad had gewerkt: "Komop, werk eens door, zit niet de hele tijd niets te doen en zorg dat je een voldoende haalt. Want dit is echt nog niets." Ik haat hem, verdomme. Ik probeer heus zelfvertrouwen te hebben, maar hij heeft het gewoon vrolijk de grond in gestampt. En een beetje verbaasd doen dat ik even later huilend de klas uitloop, vuile.. Het is vakantie ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen echte vreetbuien want we hebben geen vreetbui-eten, maar wel het gevoel van tijdens een vreetbui. En eig is dat gewoon kut. (sorry) En ja; vandaag weer... Terwijl het net goed ging en ik al beetje was afgevallen. I can only cry now. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |