Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2002, 18:10
Retinite
Retinite is offline
Weet iemand waa rik Filmpjes va nThe Legend is Reborn kan downen, ik kan ze op ign downloaden, maar dat zijn .mov bestanden waar bij hij zegt dat ik de goede DECOMPRESSOR mis, heb je die decompressor/weet je waar die is of weet je een plaats van Zelda mpg filmpjes zou je dat dan aub willen geven?
Oud 13-07-2002, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
The Legend is Reborn
Is "Legend is Reborn" de nieuwe zelda gamecube titel??
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 00:20
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Duckje schreef:

Is "Legend is Reborn" de nieuwe zelda gamecube titel??
Er is nog geen titel vrijgegeven. "The Legend is Reborn" wordt gewoon in het filmpje gebruikt (tekst tussendoor, je kent het wel).
Oud 16-07-2002, 17:54
Retinite
Retinite is offline
Er IS eem titel, het was the legend is Reborn of the legend returns . kweet niet meer (waarsch toch RETURNS) maar op quicktime.com kan ik allen de player en niet decompressors(codecs?) downloaden....
Oud 16-07-2002, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
Er IS een titel, het was the legend is Reborn of the legend returns . kweet niet meer (waarsch toch RETURNS) maar op quicktime.com kan ik allen de player en niet decompressors(codecs?) downloaden....
'k denk the legend returns, want link keert weer t'rug

Enne, .mov files kun je afspelen met quicktime, dus het zou in principe moeten kunnen. Ow wacht, zijn die files gecomprimeerd met winzip ofzo? Dan moet je ze eerst uitpakken met het programma waarmee de files gecomprimeerd zijn...

(of zit ik nu maar dom te lullen??)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:32
Retinite
Retinite is offline
mensen, mensen, mensen.... probeer op ign.com eens een filmpje va nde nieuwe zelda te downloaden, als ik m afspele krijg ik WIT beeld en WEL geluid, ik krijg GEEN beeld, om dat QUICKTIME 4 zelf zegt dat hij de decompressors mist. Zoiets als een CODEC, heeft iemand die CODEC? Duidelijk??
Oud 17-07-2002, 18:38
Verwijderd
Jahaa ik snap wel wat je bedoelt!

Maargoed ik wil wel ff proberen zo'n filmpje te downloaden.

Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:58
Verwijderd
Ik heb net zo'n filmpje (stukje ervan) gedownload en ik heb en beeld en geluid. Ik bekeek het filmpje gewoon op de site zelf, en er werd me gevraagd om een streaming video pluging te downloaden. Als jou dat niet gevraagd werd, dan is daar denk ik je probleem, dan moet je die plugin handmatig downloaden.

btw de versie van de plugin die ik gedownload heb was 5.0.2
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 21:49
Retinite
Retinite is offline
Was het een .mov filmpje van IGN.com? z oja, weet je misschien of die streaming video plugin 5.0.2 ook nog eventueel een speciale naam erbij had? En het is : The legend is Reborn, niet returns

ik zoek de pleuris voor die streaming video plugin 5.0.2, maar bedankt
Oud 19-07-2002, 23:45
Inemine
Inemine is offline
*heeft het filmpje op een DVD schijfje staan, dus moet zich geen zorgen maken over players*
Zat bij NGC magazine, mwuahahaha!
Oud 20-07-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Retinite schreef:
Was het een .mov filmpje van IGN.com? z oja, weet je misschien of die streaming video plugin 5.0.2 ook nog eventueel een speciale naam erbij had? En het is : The legend is Reborn, niet returns

ik zoek de pleuris voor die streaming video plugin 5.0.2, maar bedankt
't was een .mov filmpje van IGN.com ja. Werd automatisch afgespeelt in de browser en er werd een extra plugin geinstalleerd. (degene die ik genoemd heb)
't had dacht ik geen speciale naam, ik klikte op 'extra info' en er stond alleen heel groot: "Quicktime plugin versie 5.0.2

iig succes met zoeken, als ik toevallig nog te weten kom welke plugin dat was hoor je 't wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten