Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, .mov files kun je afspelen met quicktime, dus het zou in principe moeten kunnen. Ow wacht, zijn die files gecomprimeerd met winzip ofzo? Dan moet je ze eerst uitpakken met het programma waarmee de files gecomprimeerd zijn... (of zit ik nu maar dom te lullen??) |
![]() |
|
mensen, mensen, mensen.... probeer op ign.com eens een filmpje va nde nieuwe zelda te downloaden, als ik m afspele krijg ik WIT beeld en WEL geluid, ik krijg GEEN beeld, om dat QUICKTIME 4 zelf zegt dat hij de decompressors mist. Zoiets als een CODEC, heeft iemand die CODEC? Duidelijk??
|
Verwijderd
|
Ik heb net zo'n filmpje (stukje ervan) gedownload en ik heb en beeld en geluid. Ik bekeek het filmpje gewoon op de site zelf, en er werd me gevraagd om een streaming video pluging te downloaden. Als jou dat niet gevraagd werd, dan is daar denk ik je probleem, dan moet je die plugin handmatig downloaden.
btw de versie van de plugin die ik gedownload heb was 5.0.2 |
![]() |
|
Was het een .mov filmpje van IGN.com? z oja, weet je misschien of die streaming video plugin 5.0.2 ook nog eventueel een speciale naam erbij had? En het is : The legend is Reborn, niet returns
ik zoek de pleuris voor die streaming video plugin 5.0.2, maar bedankt
||
Verwijderd
|
Citaat:
't had dacht ik geen speciale naam, ik klikte op 'extra info' en er stond alleen heel groot: "Quicktime plugin versie 5.0.2 iig succes met zoeken, als ik toevallig nog te weten kom welke plugin dat was hoor je 't wel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|