![]() |
||
Citaat:
meph jij bent echt iemand die teveel in hokjes denkt loosen up man
|
![]() |
||
Citaat:
zou jij reageren met "ow, ok, dan is dat zo."? Natuurlijk hangen die mensen aan de telefoon als hen zoiets wordt opgelegd.
||
Citaat:
al zou ik die directeur een 1 uur durend betoog onder de neus gegooit hebben waarom ik het recht heb (bijna zelfs plicht) om het rood wit en blauw te dragen
||
Citaat:
Je mag nieteens liefde tonen voor het land wat voor je studie betaald en stuff.. Wat zitten die M********* nou te zeiken dat je geen Nederlandse vlag mag dragen.. Ze zijn toch in NEDERLAND?! *Komt niet met een geklaag dat ze meeprofiteren* maar ik vind opzich dat je dan op zn minst respect mag tonen voor het land waar je naar school gaat en woont.. Gister ook weer zo'n filmpje gezien van van die kleine kutgastjes "Kanker Nederland, Nederlandse kuthoeren, Leer alvast maar Arabisch, Wij maken jullie kapot, Straat terroristen zijn wij, Osama had gelijk" Ik zou zeggen : Verdwijn maar lekker naar Afghanistan naar het trainingskamp van Osama! Binnen 3 dagen loop je dr jankend weg omdat je doodziek bent van de slechte omstandigheden en omdat je schijtziek bent van Arabi Cola en omdat je je Nike mist. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, de leugen regeert is echt een top programma ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Haha. Wilders stemmer zeker? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, ik weet het, slecht voor het milieu daar, maar je moet toch iets.
||
Citaat:
En over dat "leer een Nederlands" Is daar iets geks aan? Als jij naar Frankrijk gaat probeer je je toch ook niet verstaanbaar te maken in het Nederlands? Dan spreek je toch ook Frans/Engels.. en dan ben je er enkel nog maar op vakantie! "Anders schoppen we júllie eruit" Als je in een studentenhuis gaat wonen (ik ga niet zeggen dat allochtonen gast zijn want ze hebben gewoon dezelfde rechten) dan schop je toch ook niet de originele bewoners eruit? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als je het officieel bekijkt is Koningin Beatrix én Willem-Alexander ook allochtoon (ten minste één ouder niet afkomstig uit Nederland). Nou, als je het koningshuis al niet aan de Nederlandse vlag koppelt...
||
Citaat:
Misschien moet je nog eens nadenken over die laatste zin.. ik geloof dat een wereldbeeld hier weinig mee te maken heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vaak wordt er als rede voor de slechte integratie van allochtonen opgevoerd dat deze rechtstreeks van het platteland en de bergen zijn geplukt. Dat heeft bij deze ook een voordeel. Deze mensen kunnen bij wijze van spreke hun kont niet eens afvegen. Laat staan een land innemen, waar zij ook nog eens in de minderheid zijn. En alhoewel ik zelf een allochtoon ben, ben ik tot nu toe niet 1 persoon tegengekomen die zulke ambities heeft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahahahahaaha ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ken ook iemand die eht leger inging bij de GNK. hijs pacifist. maar dan nog, vechtlust is goed; dan heb je iig een sterk karakter, het is hoe jer ermee omgaat dat bepaalt of je een "sterk" mens bent of captain caveman in het moderne leven. overigens zou ik zo hoerig zijn om van de school een nieuwe tas te eisen ofzo, gewoon omdat ik dan verplicht wordt mijn tas te slopen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn broertje (en ik dus ook) is ook zo'n allochtoon, had net de week daarvoor een Nederlandse vlag op zijn tas genaaid... Meeschterlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Btw, zoals eerder gezegd, klopt het artikel van geen kant. In het programma "de leugen regeert" is uitvoerig besproken hoe het echt is gegaan.( aflevering van 4 februari dacht ik) Daarin zij de schoolhoofd dat dit een een klein incident van 2 jaar geleden was, en de school nooit de vlag heeft verboden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een Marokkaan met een Nederlandse vlag op zijn tas, daar heb ik respect voor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Joostje | 500 | 22-02-2005 12:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
oorzaak Marokkanenhaat ? Love & Peace | 368 | 12-02-2005 13:48 |