Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2005, 10:59
gekkedoos
gekkedoos is offline
iki heb documentaires nodig vor mn profielwerkstuk dat ik over progeria houdt.
weet iemand hoe ik daar aan kan komen?
Advertentie
Oud 04-02-2005, 13:36
Verwijderd
Documentaires als in tv-documentaires? Via google zul je iig wel kunnen vinden wat er uitgezonden is, misschien kan je dat dan opvragen oid? Of het via internet kijken ofzo.

http://www.webpiraat.nl/wp/list_messages/1572/0 't is al even geleden, maar misschien kun je proberen de ts daarvan te mailen en dan te vragen op welke zender dat was ed (als ze dat nog weet )?

Of misschien hier in het gastenboek vragen of iemand iets weet?

En bij "Buitengewone mensen" op RTL4 schijnt ooit op 27-1-... ook een aflevering geweest te zijn over progeria.

Op 14-09-'03 is er ook een documentaire geweest, maar ik weet niet hoe die heet of op welke zender die was. Het ging iig over "het leven van Fleur die leed aan de ziekte progeria" (stond tussen de googlezoekresultaten ).

^ Ik heb ff gezocht:
Citaat:
Fleur's Story op TV1
"Als iemand me vooraf gezegd had dat ik een terminaal ziek kind zou krijgen, had ik vast geantwoord dat ik dat niet zou aankunnen. Maar nu Fleur er is, hebben we geen keus: je moet daar gewoon mee leven." Dat zegt Becky Tobutt, moeder van de tweejarige Fleur. Fleur was pas vier maanden oud, toen de dokters ontdekten dat ze lijdt aan een zeer zeldzame en fatale ziekte: progeria. Dat is een genetische afwijking waardoor kinderen veel sneller verouderen dan normaal, met alle bijhorende medische complicaties en gebreken. Ze worden zelden ouder dan 10. Een Britse televisieploeg volgde Fleur en haar gezin gedurende een half jaar. Het resultaat is een aangrijpende documentaire over moed, opoffering, vertwijfeling en de alles overwinnende kracht van de liefde.
http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=20159

Ik hoop dat je er wat mee kan.
Oud 04-02-2005, 13:45
gekkedoos
gekkedoos is offline
hey

thnx leonoor dat je zpveel moeite voor me gedaan hebt.
Ik weet idd dat er veel documentaires op t.v komen en heb er ook ooit wel es een paar gzien. maar toen wist ik nog niet dat ik er mn profielwerkstuk over ging houden en heb ze dus niet opgenomen. maar ik zal idd eens ergens vragen of ik ze via een t.v zender kan krijgen, die documentaires.

groetjes
Oud 05-02-2005, 08:49
Verwijderd
Ik kan me herinerren dat Net5 ooit eens een documentaire heeft uigezonden en dat die heel mooi was. Mss eens informeren daar?
Oud 06-02-2005, 02:21
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 05-02-2005 @ 09:49 :
Ik kan me herinerren dat Net5 ooit eens een documentaire heeft uigezonden en dat die heel mooi was. Mss eens informeren daar?
en die bovendien 100.000 x herhaald is
Oud 06-02-2005, 12:11
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 06-02-2005 @ 03:21 :
en die bovendien 100.000 x herhaald is
wat maakt dat uit? als er goede informatie instaat kan je die toch gebruiken
Advertentie

Regels voor berichten