Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van het weekend nog: mijn hand die nog bleek te leven ^^ Op het podium staan met Frieda en lopen schreeuwen. Applaus krijgen. En dat allemaal onder invloed van onze goede vrienden whisky en wodka! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() vorig jaar zomer 5 bakken paddo's elk 20 gram ![]() met 4 man waren we alle 4, een bak paddo, van die laatste bak hebben we de paddo's vermalen over een pizza heen gegoten daarna opgevroten paddo pizza daarna volgde heel veel flessen bier, alcohol enz. heel veel joints we hadden een zak 50 allemaal opgerookt ![]() ennuh we hadden ook nog eens space cake ![]() Dus IKWILHET NIET, ik weet wat je heb meegemaakt ![]() niet dat je denkt dat ik zo een trippy persoon ben ofzo heb intotaal 3x in mn leven gedaan maar ik heb mezelf indd wel goed leren kennen
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
inderdaad, dat wil je echt niet te vaak doen. misschien in de zomervakantie nog een keer, en er echt gewoon drie dagen voor uittrekken. want slapen en paddo's doen lukt toch niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vet in spieren omzetten! ziglietje | 12 | 22-08-2005 14:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
meer vetten eten kliwie | 12 | 24-02-2005 18:16 | |
Drugs & Alcohol |
Vetste ervaringen topic ExVaal | 124 | 21-08-2004 18:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
vettige huid katje_vd | 7 | 22-11-2003 00:15 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |