Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jonathan Davis > Will Rahmer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
steek het in je hol, knul |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga die cd nu meteen in mn cd speler slingeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ook ![]() dat had Jim nog beter kunnen zingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik vond Korn vroeger erg vet. Nu luister ik die cd's die ik van ze heb zelden, maar ik zet ze uit nostalgie nog wel eens op. Ze zijn toch wel verbonden aan een erg vette periode uit mijn leven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vond ik 2 jaar geleden ook. |
![]() |
||
Citaat:
Numetal luister je als je je eigen indentiteit aan het ontwikkelen bent, dat je af en toe wat numetal luistert daaraantoe, ik luister ook heel af en toe numetal, maar als je op je 20ste nog altijd elke dag naar die shit luistert, is er toch iets fout gegaan in je muzikale ontwikkeling. numetal is bijna pop, zo catchy als het is. ik noem een nummer van mudvayne, determined. gaaf nummer, maars je het 5 keer gehoord hebt, heb je het ook echt gehoord. Spineshank - the height of callousness. gekocht op mijn 15de, destijds echt een vet album. laatst nog eens geluisterd, en WEER hetzelfde verhaal: na 3 keer heb je het wel gehoord Slipknot - the subliminal verses: pt3 : NUmetal destijds gekocht omdat de mensen het hier een gaaf album vonden, geluisterd, en ik had werkelijk waar nog nooit zo iets slechts gehoord ![]() catchy kut cliche numetal, door dit soort albums krijgt numetal een slechte naam. afgezien van 4 nummers; de intro (geniaal), de tweede track, en de ballads, voor de rest was het poep. Dit album is NIKS vergeleken met Iowa. Al geldt voor Iowa weer precies hetzelfde, heb je het gehoord dan weet je het wel. In tegenstelling tot burn my eyes/TTAOE van machinehead, GHUA/reign in blood van slayer, demanufacture van FF, AJFA en kill 'em all van de bay area fuckers, albums die je kunt blijven luisteren, in tegenstelling tot Numetal dat muzikaaltechnisch niks voorsteld en gewoon SAAI is. natuurlijk zullen er een paar uitzonderingen zijn, maar noem jij er een paar?
||
Citaat:
HIV, crack & Digital hardcore\m/
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet alleen even niet welke je bedoelt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aangezien jij met dat laatst zei van beuken bv, dacht ik van: 'he ff downen van tsasil' ![]() maar ik wist eerst niet meer precies wie me dat gezegt had.
|
![]() |
|
|