Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 11:02
_Moby_
_Moby_ is offline
Ik lijk misschien te vroeg met dit topic, maar ik denk dat de meeste carnavalsvierders er al een dag (of meerdere) op hebben zitten.

ts: ik ben gistermiddag begonnen met carnaval vieren. Op het vrijthof in Maastricht kwamen een hoop artiesten. Helaas was ik iets té enthousiast en dronk ik mezelf helemaal kapot Maar het was wel heeeel gezellig, jammer dat in dat groepje waarmee ik carnaval vier, ook mensen zitten waar ik een hekel aan heb.
Oud 06-02-2005, 11:51
Counterfeit
Counterfeit is offline
ik kom net mn nest uit gerold, dikke kater als un dolle
k heb t wel naar mn zin gehad vanavond weer!!!
Oud 06-02-2005, 12:47
the tourist
the tourist is offline
Hetzelfde als gewoon uitgaan, maar wel leuk op zich. Mijn wekker stond al om 7.23
Oud 06-02-2005, 12:52
Verwijderd
Vrijdagavond en gisteravond geweest. Vooral gisteren was het echt geweldig
Oud 06-02-2005, 13:38
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kut.
Oud 06-02-2005, 14:43
Verwijderd
Vrijdagavond geweest, was echt leuk
Gister middag en avond was beetje minder, maar vandaag nieuwe dag..

Alle carnavalsvierders veel plezier vandaag!!
Oud 06-02-2005, 15:29
spiffier
spiffier is offline
geweeeeeeeeeeeeeeeldig
ben alleen zoooooooooooooo brak.....
Oud 06-02-2005, 16:20
Verwijderd
Vandaag in 't Goy gevierd (klein dorpje bij Houten).. moest erheen met mijn muziekvereniging.
Ach het was best leuk, aardige wagens en best een leuke sfeer. Alleen het is niet zoals in het zuiden helaas.
Oud 06-02-2005, 16:47
Warsocket
Warsocket is offline
kort samen gevat

gezellig zatjes, en me geld is nu op
Oud 06-02-2005, 16:59
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
gistermiddag & gisteravond heel gezellig
alleen nu hartstikke beroerd.. en nee niet van de drank, gewoon standaard ZIEK

dus benieuwd hoeveel meer ik nog kan vieren dit jaar
Oud 07-02-2005, 09:49
LittleLucille
LittleLucille is offline
erg gezellig, denk dat ik vandaag en morgen ook nog ga, maar ben beetje ziekjes (verkouden), dat maakt het wat minder..
Oud 07-02-2005, 11:18
CanYouHandleMe
CanYouHandleMe is offline
Citaat:
CanYouHandleMe schreef op 06-02-2005 @ 17:59 :
gistermiddag & gisteravond heel gezellig
alleen nu hartstikke beroerd.. en nee niet van de drank, gewoon standaard ZIEK

dus benieuwd hoeveel meer ik nog kan vieren dit jaar

gisteren toch nog maar ff gaan stappen, nu echt héél erg ziek.. tot zover carnaval voor mij dus
Oud 07-02-2005, 14:17
-(L)-
Donderdag naar 't ouw wiever bal in Valkenburg geweest, de rest van de dagen in Maastricht, morgen weer naar Valkenburg. Tot nu toe is 't geweldig
Oud 08-02-2005, 14:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn carnaval tot nu toe:
- Zaterdagmiddag: even naar de stad, om naar de opening van de Vastelaoftrap te gaan... iemand van MVV opende het, dus ik moest wel ff gaan kijken. Omdat ik wist dat het tot de avond zou duren, ging ik tussentijds ff naar huis nog wat relaxen.
- Zaterdagavond: rond een uur of half 8 ging ik dan echt "aon de geng" (ook met de drank ). Vastelaoftrap was heel gezellig vooral de afsluitende act Zoeper, iedereen springen! Daarna ben ik ff met 2 vrienden gaan eten, en aansluitend zijn we naar onze stamkroeg, de Celebration, gegaan. Daar de hele avond gezeten tot een uurtje of 4. Hele leuke eerste avond gehad.
- Zondagavond: Rond een uur of 8 was ik in de stad. Een paar vrienden zaten al in de Dominicanen Kerk (voor de laatste keer dit jaar open ) en daar hebben we tot half 10 gezeten, tot al mijn vrienden er waren. Om half 10 ging de helft ergens anders heen en wij gingen naar de Celebration. Veel te druk daar dus maar wat anders gezocht met 2 vrienden. Dan dus maar naar de Metro, heel rustig was het daar, maar toch wel gezellig. Rond twaalven gingen die vrienden al naar huis en ging ik terug naar de rest van de vrienden. Die waren in de Dominicanen Kerk. Ontzettend gezellig daar en toen hij ging sluiten ff naar MacDrek gegaan om te eten. Daarna nog ff La Cloche en de Celebration in geweest tot 4 uur en toen met de taxi naar huis, omdat ik de nachtbus had gemist maar al met al een leuk avondje
- Maandagavond: Tussen half 8 en 8 uur weer naar de stad. Eerst naar de Celebration. Was heel leuk... daarna weer naar de Dominicanenkerk en daar ben ik eigenlijk de hele avond gebleven met al mijn vrienden. Een vriend maakte steeds gare foto's en ook nog ff lekker gedanst met een goede vriendin van me. Na 2 uur ging de rest naar huis. Laatste uurtje maar wat op de markt gestaan bij de Nachtwacht, kebab gegeten en ook nog oliebollen gegeten. Daarna ook met de laatste nachtbus naar huis.

Dinsdagavond volgt uiteraard nog. Verder nog ontzettend veel bekenden tegen gekomen. Het is top tot nu toe!
Nog 1 avond en dan is het al weer voorbij...
Oud 08-02-2005, 14:15
ems
ems is offline
Als we gaan!!!!!!!!!!!!!....
Oud 08-02-2005, 18:18
Multilot
Multilot is offline
ik heb mn motto waargemaakt!
Oud 08-02-2005, 19:00
forumfreakie
forumfreakie is offline
Hasselt en carnaval gaat niet samen
Oud 08-02-2005, 22:35
Verwijderd
Omg, ik vond het leuk

Maar ik ben ervan overtuigd dat het aan de stad lag. Ik heb een hekel aan het carnaval in Tilburg, maar was nu overgehaald om mee te gaan carnavallen in Den Bosch en dat is wel echt zó veel hipper/leuker/gezelliger/sfeervoller etc.

dus ja.
Oud 08-02-2005, 22:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik heb alleen zaterdag carnaval gevierd en dat was helemaal geweldig!!
Oud 09-02-2005, 16:30
tuttebel
tuttebel is offline
donderdagmiddag: laatste dag op school, iedereen verkleedt, en drank meegenomen ik was niet zat, maar n vriend van me was al begonnen om half7.

vrijdagavond schoolfeest, de drank viel niet zo goed ik werd er ziek van..zoveel had ik niet eens op maarja.
voor de rest was t wel gezellig

zaterdagmiddag: statie festatie in remunj, was errrg koud maar wel supergezellig
s'avonds naar helden, dat was echt megavet!!

zondagavond ook naar helden, dat was wat minder vet (ook omdat ik al redelijk kapot was) maar nog steeds vet.

maandagavond: naar dee boerendisco/café hier in de buurt, was wel weer ouderwets gezellig.

en dinsdag was ik echt te brak, dus gingen ik en een vriend op de bank filmkijken.

carnaval was echt goeie
Oud 09-02-2005, 16:44
KiMZz
KiMZz is offline
Oeteldonk de gekste!! Carnaval 2005 was VET!
Oud 09-02-2005, 16:54
Lintjuh
Lintjuh is offline
Vrijdag : was wel oke , vanaf smiddags opstap in bladel ambiani naderhand naar reusel viel een beetje tegen.

Zaterdag : in carnavalskleding werken was wel gezellig s avonds naar reusel was super.

Zondag waren we vroeg op stap in reusel , zatte bedoeling dus ook al weer vroeg naar huis 1 uur . haha

Maandag was ook kei gezellig weer tot het eind gefeest.

En Dinsdag vanaf 2 uur smiddag's weesten dweilen ( = zuipen )
Tot het eind rond 2 uur thuis. was zo leuk!

Dus in een woord : geweldig!!

Groot feest!
Oud 09-02-2005, 18:29
Ketjing
Ketjing is offline
Fantastisch, alleen jammer dat ik nu weer arme student ben
Oud 09-02-2005, 19:02
Pierreke
Pierreke is offline
Carnaval 2005 was weer één mooi en groot feest. Als ik eraan terugdenk herinner ik me met name de zondag en maandagavond. Zondagavond lekker wezen feesten; en het was echt goed-gezellig met Live-muziek enzo!
Maandagavond was een mooie avond want het was kapellenfestival. Eerst lekker zelf geblazen en toen naar schitterende goeie andere kapellen geluisterd!
Verder herinner ik me de zere lippen van de dinsdagavond, en de rommel die uit mijn trompet gespoeld kwam!
Nee Carnaval 2005 was
Oud 09-02-2005, 20:25
Verwijderd
Carnaval 2005 was erg gaaf in Roosendaal. Vooral erg vermaakt in de Zeelandia. Was alleen wel brak na de dinsdag Ik heb al weer zin in volgend jaar.
Advertentie
Oud 10-02-2005, 01:08
Verwijderd
wat kut en ik ga nooit meer carnavallen ben elk fucking jaar ziek en dit jaar echt een overkill aan schnappi
Oud 10-02-2005, 08:06
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb het wel naar mijn zin gehad, want ik zat telkens alleen thuis met een fles wijn omdat heel de familie wel ging carnavallen.
Oud 10-02-2005, 10:12
marrel
marrel is offline
ik heb echt de beste carnaval ooit gehad, zelfs het carnavalsschoolfeest was leuk ik kijk al weer uit naar volgend jaar

vrijdag --> schoolfeest gehad dus, van half 11 tot 1 ben ik er geweest, super gezellig, muziek af en toe wat minder maar ach
zaterdag --> alleen optocht gezien hier in het dorp
zondag --> optocht gezien in een ander dorp
maandag --> uit geweest in een zaal dorp verderop, heel gezellig, goede muziek
dinsdag --> uit geweest in cafe dorp verderop, heel veel oude bekende gezien, super gezellig geweest maar cafe is toch niet helemaal mijn ding.

Laatst gewijzigd op 10-02-2005 om 10:15.
Oud 10-02-2005, 10:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Minder leuk dan vorige jaren, geen vrijgezel zijn voor het eerst met carnaval is toch wel jammer, maar toch erg leuk.
Oud 10-02-2005, 17:10
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-02-2005 @ 11:53 :
Minder leuk dan vorige jaren, geen vrijgezel zijn voor het eerst met carnaval is toch wel jammer, maar toch erg leuk.
Nou, ik was op het laatste van dinsdagavond bijna als enige vrijgezel (samen met een andere vriend) over en das ook niet bepaald leuk. Sta je daar tussen al die zwijmelende koppeltjes. Een behoorlijke ergernis kan ik zeggen. Wat een tegenstelling met vorig jaar toen ik een vriendin met carnaval kreeg en al mijn andere vrienden gewoon vrijgezel waren.

Dinsdagavond vond ik de minste avond, mede doordat ik vlak voor twaalven daar dus stond tussen de koppels in. Maar verder wel vrij goed vermaakt weer. Gewoon tot dat moment de hele avond in de Dominicanen Kerk geweest. Omdat ik dat kleffe gedoe niet meer aankon, ben ik ff in en uit naar de Cel geweest. Toen naar buiten, waar het Mooswief omlaag ging (officieel einde van de Carnaval in Maastricht). Daarna kwam ik die andere vrijgezelle vriend weer tegen en gingen we naar de Cel. Daar kwamen we nog een paar vrienden van onze andere vriendengroep tegen. Goed vermaakt, alleen die ene vriend van me was ontzettend dronken en protesteerde om naar huis te gaan.

Maar goed, al met al een leuke carnaval gehad, zeker geslaagd!
Oud 11-02-2005, 22:23
Naïveling
Naïveling is offline
Vrijdag: Scholierencarneval op de markt in Sittard!!! Was vet lachen! jammer dat ik al vroeg weg moest..

Zaterdag: naar Schimmert gegaan, ram vette tent daar! Klem gezope, en flink gedanst, en toen met de taxi naaar huis gegaan.

Zondag: was minder waren we in beek gebleven, Lichtoptocht gekeke vanaf een balkon, daana naar de heeren van Beek (oude mondial) en toen naar cafe Napoleon, daar was eht wel gezellig jammer dat er alleen carnevals muziek gedraait werd. zijn ook nog ff naar marhaba gegaan (shoarmatent) en daarna naar een vrined en daar gebleve en superbowl gekeke..

Maandag: weer schimmert!!!! was weer super vet!!! weer helemaal klem gezope, en gedanst, geplayed enz. was een zeer geslaagde avond!!

Dinsdag: Schimmert, tid gewoon the place to be (met carneval) en daar weer gedronke (al mn geld op) en dat was heel wat en weer geplayed enz.

Conclusie: geslaagde carneval
Oud 14-02-2005, 16:36
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Top Carnaval

Heb er geen andere woorden voor! 5 dagen lang meer dan dronken geweest en verschrikkelijk veel gefeest!

vrijdagavond 'opbouwavond'
zaterdagmiddag kindercarnaval
zaterdagavond grotemensen carnaval
zondag 11.00 fris en fruitig richting Raalte (grootste carnavalsoptocht van boven de grote rivieren) Supergaaf en supermooi. Tof feestje bij Stoppelkaters gehad!
maandagavond Rutten
dinsdagavond Rutten

En nu ben ik al een tijdje ziek.....
Oud 15-02-2005, 12:19
U*NiQ
U*NiQ is offline
Mjaa.. was weer super dit jaar..

Heb al dagen in Eindhoven op stratumseind gezeten.

Vrijdagavond: In gewone kledij naar Stratumseind met mijn 3 van mijn broers (Danny, Robbert en Bart), mijn beste vriendin (Babs), mijn vriend (Sai) en een vriend van hem (Pai). Gewoon super gezellig maf zitten doen en lekker wat gedronken
Zaterdagmiddag: Met een klasgenootje (Miriam) super vette carnavalsassocaires gescoord, daarna lekker gegeten bij een Italiaans Restaurant.
Zaterdagavond: Met mijn beste vriendinnetje (Babs), haar broer (Danny), haar moeder (Greetje) en het vriendinnetje van haar broertje (Mirjam) Stratumseind onveilig gemaakt. Deze avond was echt super! Kwam ook mijn broertje (Ook al Danny) en een vriend van hem (Nick) nog tegen .. Dat was ook super gezellig!
Zondagmiddag: Met Babs en mijn oudste broer (Bart) naar 't Stratumseind geweest. Was gratis drinken bij een of ander kroeg.. Maar we zijn niet lang gebleven en zijn daarna bij Bart gaan eten.
Zondagavond: s'Avonds ben ik samen met Babs op stap geweest.. Was ook super gezellig, kwamen nog veel leuke mensen tegen
Maandagmiddag: Geshopt geloof ik..
Maandagavond: Met Babs, Sai, Bart, 3 vrienden van Sai (Pai, PoAan en Steven) op stap geweest. Begon leuk, maar liep even wat minder af.. Maar goh, ik ben het alweer vergeten !
Dinsdagmiddag: Weer naar de stad geweest..
Dinsdagavond: Op stap geweest met Babs en Bart. Was egt wat rustige nu allemaal.. Maar toch nog een gezellige (Laatste) avond gehad!

Mjaa.. Dat was mijn carnaval!
Advertentie

Regels voor berichten