Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens onze maatschappijleer docent is hij verplicht om de (examen)cijfers af te ronden naar boven als ze tussen een ..,45 en een ..,50 inzitten...
een 5,5- wordt dus een 5,5 en dus een 6! zo zijn er dit jaar echt behoorlijk veel met een voldoende over gegaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
bij ons op school geldt voor de vakken met alleen een schoolexamen dat ze eerst afgerond worden op 1 decimaal, en vervolgens op een heel cijfer,
een 5.48 -> 5.5 -> 6 bij mijn weten is dit ergens vastgelegd (zou ook alleen bij ons op school kunnen zijn trouwens)
|
![]() |
Ja bij ons was het vorig jaar dus ook zo bij schoolexamens (volgens mn leraar duits) en dit jaar bij de centraal examens ook.. maar hij wist niet hoe het dit jaar zou gaan.. de directie moest het nog beslissen, maar er waren nu al een paar leraren die de boel aan het verzieken waren volgens hem.. maja ik wacht maar af..
![]()
|
Ik stond voor mijn duits1 een 6.45 en had er dus al vrede meegenomen dat dat een 6 werd. Maar op je SE lijst ronde ze af op 1 tiende, dus werd het een 6.5.
Op je examenlijst ronde ze alle getallen (Se alleen of SE + CE samen en dan het gem.) af op 1 getal, en mijn 6.5 werd afgerond naar een 7 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
We kregen vandaag 2 lijsten te zien met je eindcijfers. 1 met ageronde cijfers en 1 met niet afgeronde cijfers. Maargoed, een vriendin van mij stond een 6,5 voor ANW, en dat wordt dus normaal gesproken agerond opp een 7, maar op de lijst met afgeronde cijfers stond bij haar bij ANW een 6 en geen 7, dus dat ha ze nagevraagt, en toen zei onze mentrix da die 6,5 dan een naar boven afgeronde 6,5 was (dus tussen 6,45 en 6,49) En de leraar van ANW had die 6,45 tot 6,49, dus agferond tot een 6 snap je t nog?? |
![]() |
|
Bij ons is het opeens zo (of mijn mentor heeft dat zelf verzonnen) dat een 5,48 een 6 wordt. (En dus ook een 4,48 een 5, enz) Das wel lekker, had ik namelijk.
Maar wat bij mij zo lullig is: Ik heb wiskunde A-1 dit jaar afgesloten. Ik sta een 7 op mijn rapport van havo 4 naar havo 5. Maar op mijn examenlijst sta ik een 5! Terwijl ik niks meer maak. Dit, omdat ze van de 5 proefwerken van dit jaar, ze er 2 uit hebben genomen plus een PO en dat wordt mijn examencijfer. En ik heb dus net DIE proefwerken verknalt, nou ja, eentje dan. Een 3,2 en een 6,6. Maar op het tweede proefwerk had ik bijvoorbeeld een 9,2! Ik heb dus nu al een onvoldoende op mijn examenlijst! Snap ook hoe lullig ik mij voel.
Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 21:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik dacht dat mijn school altijd erg was, maar die valt super mee aan jullie verhalen te horen! maarre, is het niet verplicht om van te voren te weten wat er voor het schoolexamen mee telt en wat niet? bij ons tenminste wel, dus dan weten we ook dat als ze 5 proefwerken krijgen, we voor maar 2 écht moeten leren en voor die andere 3 niet, omdat die niet meetellen voor je SE! maarre, je moet voor wi toch ook CE doen of niet? (op vwo iig wel dacht ik)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|