Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Jouw verwijzing verwijst alleen naar een map en niet naar een bestandje. Hij kan bijvoorbeeld verwijzen naar: \windows\system32\config\system\bestand.txt Schrijf de verwijzing goed op, aub. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() C:\WINDOWS\system32\config\system Ik heb namelijk hetzelfde probleem op een systeem, ga vanmiddag even repairen.. Als hij niet gaat werken heb ik een probleem ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Gewoon je windows cd in de cd-romspeler drukken, je computer herstarten. En dan op de letter R drukken, wanneer hij dat aangeeft. Citaat:
Maar met logisch denken en een snelcursus engels kom je al héél ver. ![]()
|
first of all, je computer is niet kappot
![]() Jahoor, je kan je hele hardeschijf leeghalen (lees: formatteren), en vervolgens WindowsXP opnieuw installeren, grote kans dat hij dan weer werkt. echter, bij formatteren gaan al je spullen van je HD (hardeschijf) af, dus alles wat daar opgeslagen is is verloren (mits je nog een backup kan maken natuurlijk). daarbij moeten ook alle programma's opnieuw geinstalleerd worden, ik zou dit aan iemand overlaten die het wel eens vaker gedaan heeft, want mocht er iets misgaan, kun je ons niet om hulp vragen ![]() (backup maken: start je PC met een DOS-boot diskette (www.bootdisk.com), kopieer vanuit DOS belangrijke bestanden op een andere hardeschijf/partitie/zip-drive OF boot met Knoppix) suc6 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 |