Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn beste vriendin is een eeneiige tweeling en ze zijn echt identiek. Hebben hetzelfde uiterlijk, dezelfde stem en vaak dezelfde gedachten. Ze hebben absoluut hun eigen leven, maar eindigen toch vaak bij elkaar... ok klinkt een beetje vaag I guess...
Ze kunnen echt niet zonder elkaar leven en voelen vaak bijvoorbeeld pijn als één van beide iets heeft. Toch hebben ze ook vaak met jaloezie te maken, doordat bijvoorbeeld de één beter kan leren dan de ander. |
![]() |
|
Mijn buurjongens zijn een eeneiige tweeling, en t valt me op dat hoezeer ze ook ruzie hebben, ze toch altijd er voor elkaar zullen zijn.. ze durven elkaar ook niet echt te kwetsen.. Als dit per ongeluk gebeurd wordt de band er naderhand alleen maar sterker van. Ze zitten ook kwa gedachten vaak op "dezelfde golflengte" das bes eng af en toe, als de een hetzelfde denkt als de ander, of iets aanvoelt als er iets met de ander is enzo...
Ik ken overigens ook een tweeige tweeling, maar daar is volgens mij niet veel "band" tussen.. die zijn heel erg apart ook kwa gedachtengang enzo....
|
![]() |
ik ben ook een tweeling,ik heb een tweelingzus.
in somminge dingen lijken we veel op elkaar en in sommige dingen helemaal niet(net als gewone zussen dus).mensen vragen wel eens ''als een van jullie een vriendje heeft kan die jullie dan wel uit elkaar houden''.NATUURLIJK kan die ons dan uit elkaar houden anders ben je toch niet echt verlieft op diegene,toch?mensen waar wij bevriend mee zijn vergissen zich nooit.Als mensen ons na een lange tijd nog niet uit elkaar kunnen houden dan heb ik zoiets van,dan intereseer je je ook niet voor ons.Anders zou je het wel kunnen.Als ik ergens een tweeling zie kan ik ze naar een tijdje zeker wel uit elkaar houden.Je moet ik niet op de uiterlijke verschilllen letten maar op hun uitstraling.want die zijn altijd verschillend.Er is niks zo erg dan waarneer je op een feestje zit en ze gaan uiterlijkeverschillen zitten zoeken.vinden jullie niet? |
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar zit er veel verschil tussen twee eiige tweelingen... Genesis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Tweelingen gezocht voor enquête tweelingenquete | 1 | 03-10-2013 19:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vergeetachtig Verwijderd | 24 | 30-07-2007 17:04 | |
De Kantine |
Mijn zusje gaat uit, gekleed als hoer... Mark Almighty | 262 | 11-04-2005 18:37 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
De Kantine |
Wat is je sterrenbeeld? peaceflower | 119 | 17-08-2003 10:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 |