Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 13:10
oorring
oorring is offline
Omdat al mijn vrienden roken ben ik sinds een week ook begonnen. Eindelijk beginnen de peuken lekker te worden en rook ik steeds meer. Eerst 1 a 2 nu tegen de 10. Hoeveel roken jullie eigenlijk op een dag en was je snel verslaafd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2002, 13:24
Griller
Griller is offline
ik rook niet .. maar ik kan begrijpenj dat je eraan verslaafde kan raken aangezien ze het hoogst verslaven noemen en wiet noemen ze licht verslaven en daar begin ik ook verslaafd aan te raken ...
Oud 03-07-2002, 13:30
independancy wanted
independancy wanted is offline
allereerst wil ik zeggen dat ik je eerlijkheid waardeer: het zeggen dat je begon met roken omdat je vrienden dat ook deden

Ikzelf rook zo'n 10 a 15 sigaretten per dag, en naar mijn idee ben ik na 3 jaar roken nog steeds niet verslaafd
Oud 03-07-2002, 14:55
Locke
Locke is offline
Ik vind hem maar zwaar triest ..
Oud 03-07-2002, 15:10
Kirk22
Kirk22 is offline
Van roken krijg je kanker.
Oud 03-07-2002, 15:50
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
ik denk dat ie dat wel wist... Plus dat dit niet is waar hij om vraagt
Oud 03-07-2002, 16:17
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm ik rook nu ong. 15 peuken per dag (shag) als ik peuken koop wel iets meer

en mwah ik merk er niks van dat ik verslaafd ben, ik kachel gewoon door
Oud 03-07-2002, 17:20
Griller
Griller is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:
van storende mensen ook...
Oud 03-07-2002, 19:35
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:
ik rook niet .. maar ik kan begrijpenj dat je eraan verslaafde kan raken aangezien ze het hoogst verslaven noemen en wiet noemen ze licht verslaven en daar begin ik ook verslaafd aan te raken ...
pas maar op, ik blow een half jaar.. nu rook ik elke dag.. en dat komt vooral omdat ik heel erg minder met blowen, als ik niet blow moet ik wel roken
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:48
PiNoW
PiNoW is offline
ik rook niet zoveel op een dag, 5 sigaretten of iets meer.
maar als ik een tijdje niet blow dan rook ik meer.
ik ben begonnen met roken omdat iedereen het deed en omdat het wel lekker was.
nu ben ik wel redelijk verslaafd, ik zou wel kunnen stoppen maar ik vind dat nogal zinloos dus doe ik het ook niet
Oud 03-07-2002, 21:53
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:
pas maar op, ik blow een half jaar.. nu rook ik elke dag.. en dat komt vooral omdat ik heel erg minder met blowen, als ik niet blow moet ik wel roken
ik blow nu een jaar en ik blow ook elke dag dus dat beginnen met verslaafd te raken klopt niet ... ik ben het gaan doen omdat ik dacht het is toch niet verslaven .. maar dat is het wel...Maar ik ga niet roken. Dat vertik ik
Oud 03-07-2002, 23:17
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
PiNoW schreef:
ik rook niet zoveel op een dag, 5 sigaretten of iets meer.
maar als ik een tijdje niet blow dan rook ik meer.
ik ben begonnen met roken omdat iedereen het deed en omdat het wel lekker was.
nu ben ik wel redelijk verslaafd, ik zou wel kunnen stoppen maar ik vind dat nogal zinloos dus doe ik het ook niet
idem, ik ben alleen begonnen met roken omdat het lekker is, ik kan eerlijk zeggen dat het me niet interesseert of anderen ook roken of juist niet
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 23:20
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Griller schreef:

ik blow nu een jaar en ik blow ook elke dag dus dat beginnen met verslaafd te raken klopt niet ... ik ben het gaan doen omdat ik dacht het is toch niet verslaven .. maar dat is het wel...Maar ik ga niet roken. Dat vertik ik
als jij wilt minderen met blowen zal je wel merken dat je iets moet roken, tenminste, dat gevoel kreeg ik toen ik echt ben gaan minderen, ik blow langer dan een half jaar, maar ik doe het een half jaar zowat dagelijks.. het is wel een relaxte hobby enzo maar ik merk dat mijn geheugen achteruit gaat en ik ben een ander persoon als ik stoned ben.. doh maar je begrijpt wat ik bedoel.. ik rook liever dan dat ik de hele dag stoned ben met de nadelen erbij
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 09:37
Janneke1
Janneke1 is offline
Ik rook..ongeveer 1 pakje (sigaretten) per maand?
Maar helemaal stoppen wil ik nie...
Eerst rookte ik wel 4 pakjes per week of zo...
Heb ook genoeg aan dit
Als ik zou willen stoppen, zou ik het wel kunnen..Ben niet gauw verslaafd...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 12:32
Griller
Griller is offline
Citaat:
]{ing schreef:

als jij wilt minderen met blowen zal je wel merken dat je iets moet roken, tenminste, dat gevoel kreeg ik toen ik echt ben gaan minderen, ik blow langer dan een half jaar, maar ik doe het een half jaar zowat dagelijks.. het is wel een relaxte hobby enzo maar ik merk dat mijn geheugen achteruit gaat en ik ben een ander persoon als ik stoned ben.. doh maar je begrijpt wat ik bedoel.. ik rook liever dan dat ik de hele dag stoned ben met de nadelen erbij
Ik begrijp best wel wat je bedoeld.. maar ik ga het gewoon proberen in de zomervakantie.. dan kan ik toch niet aan wiet of hasj komen, en dan ga ik hopelijk ook niet roken...
Oud 04-07-2002, 15:30
Q
Q is offline
KAP ERMEE nu het nog kan... er zijn mensen die er kapot aan gaan. Misschien vind je het nu wel best dat je de kans hebt om niet ouder dan 40 te worden maar als je dadelijk 30 bent niet meer. STOP MET ROKEN...

p.s. ik rook zelf niet, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:57
Spyker
Spyker is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
Ikzelf rook zo'n 10 a 15 sigaretten per dag, en naar mijn idee ben ik na 3 jaar roken nog steeds niet verslaafd
idem
Oud 04-07-2002, 17:15
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
roken is slecht voor je
Oud 04-07-2002, 18:31
Griller
Griller is offline
Citaat:
robijnbeertje schreef:
roken is slecht voor je

Joh
Oud 04-07-2002, 18:39
dopehead
dopehead is offline
ik vind het HEEL TRIESTom de je rookt omdat je vrienden ook roken,na een maandje moet je maar eens proberen een week lang niete roken,dan merk je wel waarom het zo triest is,ik rook zelf ook probeer al heel lang te sroppen maar lukt niet,eerst rookte ik er zo n 20 per dag en nou weer 3 a 4 per dag
hoewel als ik pakje peuken voor me neus heb liggen is ie ook binnen 2 uur op,daarom koop k sjek
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:23
Verwijderd
Ik rook ong. een pakje per dag. (eerst waren dat er 2)
Ik ben ook begonnen omdat het 'stoer' was en voor ik het wist was ik verslaafd. Stom stom stom!!!
Maar nu rook ik ong. 6 jaar en is het dus ontzettend moeilijk om te stoppen. En eigenlijk wil ik ook niet meer stoppen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 12:35
Yamyam
Yamyam is offline
Wat zonde dat je daar aan begonnen bent!
Ik vind het juist hartstikke knap om niet te roken als al je vrienden het wel doen. Alleen maar omdat zij het doen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:28
Verwijderd
ik rook nu zo'n 3 jaar..rook er zo'n 12 per dag ofso..maar alsk tijdje nie rook mis k mn sigaretje wel!!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 16:42
Vice
Vice is offline
Omdat je vrienden roken ga je zelf ook roken. Maar ik vind het wel knap dat je toegeeft dat je bent begonnen, omdat je vrienden ook roken.
De meeste rokers zeggen:"Ik begon om te proberen en toen vond ik het wel lekker."
Bijna niemand vindt z'n eerste trekje lekker.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 19:37
PiNoW
PiNoW is offline
Citaat:
dopehead schreef:
ik vind het HEEL TRIESTom de je rookt omdat je vrienden ook roken,na een maandje moet je maar eens proberen een week lang niete roken,dan merk je wel waarom het zo triest is
en waarom ben jij begonnen dan??
Oud 09-07-2002, 19:43
Pigeon
Pigeon is offline
ach joh, ik heb het roken ingeruild voor roken, alleen u rook ik wiet......
Oud 09-07-2002, 20:30
queue
queue is offline
Ik rook zelf ook al een poosie, ongeveer een pakje marlboro per dag en in het weekend soms nog meer. Vooral in combinatie met alcohol. Ik durf te zeggen dat ik inmiddels verslaafd ben en misschien heel betweterig maar ik heb ook altijd gedacht het niet te zijn, tot ik een keer probeerde te stoppen. Roken is gewoon verkankerd, maar als je het dan toch doet, ga er dan niet over zanikken. Ga dan niet zeggen, zoals de meeste mensen op dit topic zeggen, dat jullie niet verslaafd zijn..........................gelul. Er zijn maar weinig mensen die beheerst kunnen roken. Rook lekker door maar besef wel dat het gewoon puur verkankerd spul is wat je elke keer naar binnen hijst.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 20:42
Q
Q is offline
Citaat:
queue schreef:
Ik rook zelf ook al een poosie, ongeveer een pakje marlboro per dag en in het weekend soms nog meer. Vooral in combinatie met alcohol. Ik durf te zeggen dat ik inmiddels verslaafd ben en misschien heel betweterig maar ik heb ook altijd gedacht het niet te zijn, tot ik een keer probeerde te stoppen. Roken is gewoon verkankerd, maar als je het dan toch doet, ga er dan niet over zanikken. Ga dan niet zeggen, zoals de meeste mensen op dit topic zeggen, dat jullie niet verslaafd zijn..........................gelul. Er zijn maar weinig mensen die beheerst kunnen roken. Rook lekker door maar besef wel dat het gewoon puur verkankerd spul is wat je elke keer naar binnen hijst.
Precies DUS IEDEREEN... STOP ERMEEEEEEEEEEE met dat gore spul. Begin er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 00:22
Vice
Vice is offline
En toch zijn er mensen die eraan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 11:57
mood indigow
mood indigow is offline
als ik op school zit rook in ongeveer 10 sigaretten op een dag.. maar als ik met vrienden hang of hoe je het oowk wilt noemen, rook ik veel meer.. meer dan een pakje denk ik.. en als ik shag rook.. dan weet ik ut niet.. nooit bijgehouden.
hmmz....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:41
Nordens Konge
Nordens Konge is offline
Rook meestal zo'n 20-25 sigaretten per dag, als ik vrij ben iets minder ....
Oud 10-07-2002, 19:20
shanli
shanli is offline
ik rook zelf niet,en ik zou het ook niet doen moesten al mijn vrienden het doen(denk k) maar ik vind het wel eerlijk dat je dat zegt
Oud 10-07-2002, 21:06
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Ik ben gaan roken omdat ik het uit wou proberen, niet omdat mn vrienden rookten, want ik kende toen amper mensen die rookten..

Nu rook ik ong. 3 pakjes per week.. Maar ik ben ook best makkelijk met delen enzo..

Zoals PiNoW al zei vind ik het best zinloos om te stoppen, zie niet echt in waarom..
Oud 10-07-2002, 23:46
Chelsea
Chelsea is offline
lichteraan waar ik ben, en of ik me verveel
Oud 11-07-2002, 10:47
Günther
Günther is offline
ik rook alleen wiet, ik had me voorgenomen in deze vakantie niet te blowen maar uiteindelijk heb ik al weer €10 thuis liggen. toch wil ik niet roken, ik vind roken stom, het kost geld en het heeft nooit het effect van wiet. MAAR doordat ik ook ben gaan blowen in deze vakantie twijfel ik eraan of ik alniet verslaafd ben aan wiet/tabak. toch zou ik nooit iets roken waar geen wiet inzit. ik blow nu ook veel minder (1 per 2 dagen) dus vergeleken met een maandje terug hoop ik niet verslaafd ben.

FUCK DA CIGARETS
Oud 12-07-2002, 15:02
psygnosos
psygnosos is offline
Ehm
Ik ken je begin, had er ook een beetje last van
eerst 1 á 2
daarna ongeveer 4 per dag, maar dat werd steed meer, ik zat zelfs een week lang op een pakje per dag..Weekend zelfs meer

Geprobeerd te stoppen, maar niet gelukt
(JA ik ben verslaafd)
Ik zit nu op de 5 á 6 per dag en wil dat zo houden, 5 á 6 is nog lekker
Oud 12-07-2002, 16:27
little lady
little lady is offline
meestal zon 10/15 per dag..
heb btw vandaag nog niet gerookt..
Oud 12-07-2002, 19:01
iebke*
iebke* is offline
valt te zien... als ik uitga kan het soms 1 pakje worden (en dan vraag ik nog saffen aan me vrienden ) en anders is da bwa als'k gans den dag thuis zit 5 ofzo kweenie !!
Oud 14-07-2002, 14:08
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
Citaat:
*Morgrist* schreef:
Ik ben gaan roken omdat ik het uit wou proberen, niet omdat mn vrienden rookten, want ik kende toen amper mensen die rookten..

Nu rook ik ong. 3 pakjes per week.. Maar ik ben ook best makkelijk met delen enzo..

Zoals PiNoW al zei vind ik het best zinloos om te stoppen, zie niet echt in waarom..
idem ben ook gaan roken om et uit te proberen niet omdat mijn vrienden het deden!!! rook nu ongeveer 3 jaar!!!
rook ook ongeveer 3 pakjes per week
en vind et ook zinloos om te stoppen want ik vind ik niet vies ik ken best genieten van een cigartet!
en owkeej ik geef eerlijk toe dat ik nu best verslaafd ben ja!!

Kus
lil_gangstah_girl_@hot..........
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 14:38
Q
Q is offline
In Nederland zijn naar schatting 4 miljoen rokers.
Sigarettenrook bevat meer dan 3.000 giftige stoffen, 40 van deze stoffen kunnen kanker veroorzaken.
De bekendste gevaarlijke stoffen zijn: nicotine, teer en koolmonoxide.
Roken is vooral schadelijk voor je hart, longen en bloedvaten.
Ieder jaar sterven ± 30.000 Nederlanders vanwege hun rookgedrag.
Rokers vormen 90% van alle longkanker gevallen en 30% van alle sterfgevallen door kanker.
Eén sigaret verhoogt de bloeddruk 10 tot 20 mm Hg en vernietigt ongeveer 25 mg vitamine C in het lichaam.
Roken vermindert de zuurstoftoevoer naar de hersenen, waardoor geheugen, concentratievermogen en reactievermogen minder worden.
Meer dan 85% van de chemicaliën in de sigaret blijft na inhaleren in het lichaam achter.
Het verslavende middel nicotine verplaatst zich naar de hersenen binnen 7 seconden nadat de roker een trekje heeft genomen.
Nicotine komt behalve in tabak vrijwel alleen nog voor in onkruidverdelger.
Roken tijdens zwangerschap vertraagt direct het groeiproces van het ongeboren kind en verhoogt het risico op een spontane abortus en beïnvloed levenslang de gezondheid van de baby.
De totale schade door roken kost de samenleving minstens 15 miljard gulden per jaar.

Als ik dat zo lees over die 14 jarige meisjes die roken... dan vind ik dat zo... dom. Eigenlijk heb ik hier weinig woorden voor. Kleine kinderen die zichzelf aan het VERNIETIGEN zijn en waarom? Om stoer te zijn? Niets is afschuwelijker dan een meisje dat rookt. Je prestaties op school gaan er op achteruit het kost geld wat niet echt in overvloed is als je 14 bent... en dan nog het risico lopen dat je er nooit meer af komt. KINDEREN jullie zijn stom bezig. Denk eens na, stop met dat gerook, het is nergens voor nodig.

Laatst gewijzigd op 14-07-2002 om 14:44.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 15:15
Günther
Günther is offline
Citaat:
black angel schreef:
ik rook alleen wiet, ik had me voorgenomen in deze vakantie niet te blowen maar uiteindelijk heb ik al weer €10 thuis liggen. toch wil ik niet roken, ik vind roken stom, het kost geld en het heeft nooit het effect van wiet. MAAR doordat ik ook ben gaan blowen in deze vakantie twijfel ik eraan of ik alniet verslaafd ben aan wiet/tabak. toch zou ik nooit iets roken waar geen wiet inzit. ik blow nu ook veel minder (1 per 2 dagen) dus vergeleken met een maandje terug hoop ik niet verslaafd ben.

FUCK DA CIGARETS
mijn €10 is al op en ik heb echt behoefte aan een joit (of wiet/tabak). ik hoop niet dat mijn principes het moeten afleggen tegen een of andere domme verslafing. het spant erom wish me luck
Oud 14-07-2002, 17:19
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
Citaat:
Q schreef:
Sigarettenrook bevat meer dan 3.000 giftige stoffen, 40 van deze stoffen kunnen kanker veroorzaken.
Rokers vormen 90% van alle longkanker gevallen en 30% van alle sterfgevallen door kanker.
Eén sigaret verhoogt de bloeddruk 10 tot 20 mm Hg en vernietigt ongeveer 25 mg vitamine C in het lichaam.
Roken vermindert de zuurstoftoevoer naar de hersenen, waardoor geheugen, concentratievermogen en reactievermogen minder worden.
Meer dan 85% van de chemicaliën in de sigaret blijft na inhaleren in het lichaam achter.
Het verslavende middel nicotine verplaatst zich naar de hersenen binnen 7 seconden nadat de roker een trekje heeft genomen.
Roken tijdens zwangerschap vertraagt direct het groeiproces van het ongeboren kind en verhoogt het risico op een spontane abortus en beïnvloed levenslang de gezondheid van de baby.
De totale schade door roken kost de samenleving minstens 15 miljard gulden per jaar.

Als ik dat zo lees over die 14 jarige meisjes die roken... dan vind ik dat zo... dom. Eigenlijk heb ik hier weinig woorden voor. Kleine kinderen die zichzelf aan het VERNIETIGEN zijn en waarom? Om stoer te zijn? Niets is afschuwelijker dan een meisje dat rookt. Je prestaties op school gaan er op achteruit het kost geld wat niet echt in overvloed is als je 14 bent... en dan nog het risico lopen dat je er nooit meer af komt. KINDEREN jullie zijn stom bezig. Denk eens na, stop met dat gerook, het is nergens voor nodig.

bla bla bla bla........
damn ga iemand anders lastig vallen met je gezeik!!!!
waar bemoei je je mee laat ons lekker zelf bepalen of we willen roken ja of nee!!!
Niets is afschuwelijker dan een meisje dat rookt. (volgens jou dan!!!
waarom is dat bij een meisje zo afschuwelijk en bij jongens niet???

Kus

lil_gangstah_girl@............
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:03
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
gangstah_girl schreef:
bla bla bla bla........
waar bemoei je je mee laat ons lekker zelf bepalen of we willen roken ja of nee!!!
Niets is afschuwelijker dan een meisje dat rookt. (volgens jou dan!!!
Kus
doe niet zo stoer. Als je rookt stink je, ook jongens. Verder moet je niet denken dat roken kicke is ofzow want een kankergezwel in je longen is niet kicke.
Roken is het meest nutteloze wat er is en het heeft alleen nadelen dus doe niet zo cool alsjeblieft. (niet alleen jij maar ook anderen hier.)
Oud 15-07-2002, 00:37
Verwijderd
Het is toch iedereen zijn eigen keus om te bepalen of diegene rookt of niet?
Natuurlijk mag je best wat feitjes verkondigen over hoe schadelijk het is, maar om nou aan iemand op te dringen dat ie moet stoppen met roken slaat nergens op. Je bereikt er namelijk niet veel mee...

Als iemand wil roken, laat diegene dan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:31
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

doe niet zo stoer. Als je rookt stink je, ook jongens. Verder moet je niet denken dat roken kicke is ofzow want een kankergezwel in je longen is niet kicke.
Roken is het meest nutteloze wat er is en het heeft alleen nadelen dus doe niet zo cool alsjeblieft. (niet alleen jij maar ook anderen hier.)
ow ja hoor waar slaat dit nou weer op
wie zegt dat ik stoer loop te doen ik geef gewoon mijn mening dat hij niet zo moet lopen zeiken en dat iedereen zelf mag bepalen of die gene wil roken of niet!!!
en ik moet niet denken dat roken kicke is nou dat heb je mij niet horen zeggen!!! en ik loop helemaal niet cool te doen!!!
DAMNNNNN stelletjuh zeikerds hiero

Kus

lil_gangstah_girl
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:44
Poziomka
Poziomka is offline
Ik vind het erg dat er vandaag de dag nog mensen beginnen met roken. Iedereen kent de gevolgen, iedereen weet dat je er kanker van kan krijgen en toch zijn er elke dag mensen die ermee beginnen. Weet je wel hoeveel mensen er al twintig jaar roken en er geld voor zouden geven om te kunnen stoppen?
Ach, al wie rookt, stop nu het nog kan!
Oud 16-07-2002, 13:43
queue
queue is offline
Citaat:
Q schreef:

Mooi verhaal, beetje betweterig.
Ik kan best begrijpen waarom jongeren van 14 gaan roken.
Je kan het zien als een verzetje denk ik.
Dat roken niet goed voor ze is, weten ze waarschijnlijk zelf ook wel. Wat mij opvalt aan het verhaal is dat er nergens een leeftijd vermeld staat over die 30.000 sterfgevallen
Ik durf te beweren dat er bij die "30.000" , bijna geen enkele jongere, tussen de 14 en 20 jaar, staat. Het betreft hier vooral 50-60 jarigen. De verslaving is echter wel een vervelende bijwerking van roken.Veel van die 50-60 jarigen waren ook jong toen ze er aan begonnen. Roken is verkankerd en ik raad het niemand aan. Maar dat ze het doen, kan ik wel begrijpen
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:41
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
rook nu 6 jaar, eerst was het een pakje in de 2 weken, toen werd het een pakje per dag, en de laatste half jaar is het ongeveer 1 pakje in de 3 dagen.
Ik rook nu iets van 3/4 sigaretten als ik gewoon thuis ben of werk. Als ik uitga word het al snel een pakje

Soms stop ik ook wel eens een paar weken.

Maar helemaal stoppen wil ik niet. Ik wil gewoon minderen , dat het alleen af en toe nog is.
Oud 16-07-2002, 18:28
alternatief_girltje
alternatief_girltje is offline
ik was er eerst aan verslaafd, ik rookte ongeveer 10 per dag.
ik was verslaafd tot ik geen geld meer had. en toen... kwam t domste wat ik ooit had gedaan, ik probeerde met een stel vrienden een paar pakjes te stelen, maar dat ging niet door, want we werden betrapt. ik deed het gewoon omdat ik t zoooo nodig had, maja ik kon het toch niet meer betalen dus ben ik gestopt
Oud 16-07-2002, 19:24
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
gangstah_girl schreef:
ow ja hoor waar slaat dit nou weer op
wie zegt dat ik stoer loop te doen ik geef gewoon mijn mening dat hij niet zo moet lopen zeiken en dat iedereen zelf mag bepalen of die gene wil roken of niet!!!
en ik moet niet denken dat roken kicke is nou dat heb je mij niet horen zeggen!!! en ik loop helemaal niet cool te doen!!!
DAMNNNNN stelletjuh zeikerds hiero
Kus
lil_gangstah_girl
Citaat:
gangstah_girl schreef:
[B]
bla bla bla bla........
hier doe je kicke
Citaat:
hier doe je kicke
Citaat:
hier doe je kicke, maar doe vooral wat je wilt hoor.

Citaat:
Kus
ok, dat laatste was gewoon.
Reageren

Regels voor berichten