![]() |
|
Verwijderd
|
volgens mij een week, maar dat weet ik niet zeker
deze 2 al vanaf de eerste dag van de verwahtte menstruatie, en van de eerste dag over tijd mmm, link doet het niet, da maar zo http://www.google.nl/search?q=zwange...TF-8&hl=nl&lr= 4e van boven |
![]() |
|
Haar ouders proberen jullie uit elkaar te houden... Ik heb uberhaupt al een hekel aan ouders die dat doen, tenzij jullie leeftijdsverschil echt groot is (dat zij 13 is ofzo)...
Maar het feit dat jij je zorgen maakt houdt in dat je je relatie met haar redelijk serieus neemt, anders zou je haar wel dumpen zodra er een kans was dat ze zwanger was he! Grtz, F |
![]() |
||
Citaat:
dat gebeurt meestal niet 4 dagen voor het meisje ongesteld moet worden.
Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:41. |
![]() |
|
![]() |
Het zóu kunnen zijn dat ze zwanger is, maar die kans is niet zo heel groot. Idd even testen voor de zekerheid.
De kans is denk ik groter dat het komt door stress ( problemen thuis-met haar ouders??) Maar als je echt uitsluitsel wil toch even testen.
|
![]() |
Tja, het kan wel door spanning/stress of iets dergelijks. Het is te vroeg om je zorgen te maken. Wacht maar een paar dagen en ga anders maar langs de huisarts als je veel zorgen maakt. Maar misschien blijft het wel langer uit, omdat je je veel zorgen maakt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekerheidd kleinkonijntje | 16 | 14-11-2011 19:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld geworden wat nu reezer | 5 | 12-08-2007 21:17 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 | |
Liefde & Relatie |
soms...heel soms....zou ik willen dat ik zwanger was Optima | 28 | 25-09-2002 18:42 |