Advertentie | |
|
![]() |
|
Op www.fourfa.com wordt duidelijk gemaakt wat Emo inhoudt. Te lastig om even zo te vertellen.
Zie ook deze topics: http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=emo http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=emo
||
Citaat:
..maar wie ben ik ![]() bandjes .. eh alkaline trio jimmy eat world get up kids rival schools face tomorrow wie weet beetje.. .. maar check idd de topicjes maar
||
Citaat:
nee, je leest niet goed ik zei dat al die verschillende emo topics me strontziek maken, want er zijn nog 3 anderen op 2 pagina's! je hoeft heus niet meteen zo boos te worden als je me niet eens begrijpt...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind eht ook niet zo erg ofzo dat het in wordt maar ja, al dat gezeik eromheen is gewoon minder, mensen die dus willen weten wat het is en dan dingen zeggen als "dus als er emotie in zit is het emo? dus britney's ballads zijn ook emo? dat zie ik gewoon als dom. want dan is elk metal nummer ook emo als je zo gaat denken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan er gewoon niet tegen als mensen meteen om slotjes gaan roepen, dat was het denk ik waardoor ik weer es zo aangebrand reageerde...slecht dagje ![]() sorry |
![]() |
||
Citaat:
geeft niet hoor ![]() had ook een beetje een slechte dag...
|
Verwijderd
|
emo...wie heeft die klote-term verzonnen?...op www.fourfa.com staat wat 't zou moeten betekenen...maar 't slaat nergens op...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De Emo's xCornelia | 84 | 27-01-2011 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
De Emo's xCornelia | 5 | 07-12-2010 08:59 | |
Lifestyle |
voor emo's en emo haters ja Marshall | 2 | 11-06-2006 08:36 | |
Lifestyle |
ben jij EMO? grandmommy | 17 | 26-11-2003 20:50 | |
Muziek |
Jimmy Barock/Stellenbosch/ JetSetReady (emo!) FadedStar18 | 16 | 21-03-2003 17:50 |