Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan het nieuwe werk nog steeds niet waarderen zoals ik dat bij het oude werk doe... Ok, radiohead heeft een eigen stijl... 2 zelfs! Een VOOR Kid A, en een NA Kid A... maar de oude stijl ligt mij gewoon beter, omdat er goed gitaarwerk in zit.
Maar de nummers (oud of nieuw) blijven goed doordacht ![]() |
![]() |
|
the bends en ok computer zijn veruit de beste albums die ze hebben uitgebracht in europa
het liveoptreden voor memento for later is nóg een stuk sterker de niewere albums zijn wat minder, maar toch nog lekker om aan te horen
|
Verwijderd
|
pablo honey, the bends en ok computer vind ik het best.
verder is de my iron lung ep ook erg mooi amnesiac en Kid A zijn ook erg mooie albums, maar ik hou toch meer van de rockerige albums, dus de eersten ja. daar staan ook veel meer nummers op waar ik vroeger iets aan gehad heb. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De vroegere radiohead was toch echt beter.
the bends en ok computer blijven hun 2 beste albums. Ik vind ook dat het gezeik van "kid a is ongelooflijk experimenteel" moet ophouden. Kid a is helemaal niet zo experimenteel, meer dan de helft van de cd zijn simpelweg liedjes met gitaar, bas, drums, nix speciaals. Er zijn artiesten genoeg die experimenteler zijn. Maar Radiohead blijft top natuurlijk.
|
![]() |
|
Het verschil tussen een goede band en een fantastische band ligt trouwens in hun live-kwaliteit.
En Radiohead is nu eenmaal één van de beste live-bands ter wereld.
|
Amnesiac is fuckin goed, maar ik niet oordelen wat beter is omdat ik nooit andere volledige albums heb beluisterd...Ik ken radiohead door paranoid android (het lied, niet de kerel) en vind die track nog steeds magnifiek...maar daarom niet minderwaardig tegenover de nieuwere stijl...met amnesiac heb ik meer het gevoel van een donkerroodpaarsdiepblauw omhullend interstellair vuur...ofzo
![]() |
![]() |
|
Ok computer is een van de beste platen van vorig decennium.
die sfeer, die angst, die soundscapes...schitterend Toch kon ik kid a ook waarderen, veel soundollages dit keer ook, er gebeurt vreselijk veel en hij moet groeien, maar wat een prachtalbum. (ook veel instrumenten, en veel samples die een obscuur geheel vormen). Amnesiac nooit gehoord.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Radiohead in Ahoy of Gelredome!!!! IEMOW-KOR | 254 | 16-11-2003 22:03 | |
Muziek |
Radiohead - not my fault SODA | 9 | 21-10-2003 19:45 | |
Muziek |