Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: ![]() Dit is een gladde, je hebt ze ook met motiefjes (ik vind gladde slavenarmbanden mooier).
Laatst gewijzigd op 12-07-2002 om 21:29. |
![]() |
|
![]() |
ik ben nu op de helft van mijn aankleedpartijtje... heb al een schone onderbroek aan, schone (?) broek en schone sokken! *trots*
[edit] en nu komt tot dat onderstaande florissante combinatie: - rode bh - paarse string - paarse snoopy sokken - zwart pofmouwtjesding - donkerblauwe broek - oranje met rood gestreepte haarband - roze met oranje sokkies om mn arm - felroze tas naast me ![]() [nog een edit] bij gebrek aan fototopic plaats ik mijn mooie haarband hier: danku
Laatst gewijzigd op 13-07-2002 om 11:00. |
![]() |
|
Grote broek met viezeg nat regenrandje onderaan
![]() ![]()
|
zwarte matinique boxer met redelijk lange pijpjes (strakke boxer)
zwarte h&m sokken zwarte boss schoenen (type gelikt ![]() dirtywash replay spijkerbroek, extra brede pijpen wit merkloos t-shirt blouse van matinique, wit met lichtblauwe en zwarte strepen (dat is zon blouse die je nu veel ziet) |
![]() |
|
- skate kuitbroek *heeft vandaag gekocht*
![]() - blauw spaghettibandjes truitje - daarover een rood vest met regenboogstreep - blauw met zwarte skateschoentjes - witten sport sokken - witte string - fel rose bh make up - zwarte mascara - zwarte oogpotloodje sieraden - standaard (anders is het zoveel werk om da ff op te schrijvuh) |
![]() |
|
![]() |
*driekwart broek van Bigstar=appelblauwzeegroenig jeans
![]() *zwarte riem *hardroze met allemaal bloemetjes erop onderbroek *fel gestreept t-shirtje *wit met grijze band topje *natte haren en straks nog regenboog kniekousjes van H&M
|
Jaaaah de zon schijnt!!
![]() ![]() knalroze triangle bikini Jackpot en nu binnen eroverheen een lime-groen t-shirtje van Benneton en een witte korte broek (met roze riem ![]() ![]() Zonnebril al optimistisch in mn haar > in lossig knotje
|
Hier schijnt de zon niet..
- donkerblauwe lak instappers Esprit - beige Dockers met persvouw - wit niet zichtbaar hemdje Pepe Jeans - donkerblauwe vrij dunne trui met v-hals Hilfiger En eerst nog een zijden das (donkerblauw met een dun beige streepje) maar die heb ik afgedaan ![]() Haar opgestoken, zwarte mascara, beetje oogpotlood (beschaafd) en wat parelmoer oogschaduw en lipgloss
|
Verwijderd
|
Het is hier koud.
![]() - Wit blousje met oranje-groene-bloemetjes. - Legergroen vestje eroverheen. - Wijde spijkerbroek. - Oranje All-Stars. - Lichtoranje ondergoed. - Legergroene riem. - Bril op. - Geen make-up, haar in slordig knotje. - Geen sieraden. - Luchtje - Ralph, Ralph Lauren. |
![]() |
|
![]() |
Nou, daar gaat ie weer...... *zucht*
van boven naar beneden: *een wit en een grijs elastiekje (beiden van de H&M) *een bril (Pearle) *een donkerblauw truitje (H&M, merk: divided) *een horloge (de Kijkshop) *een witte bh (Bijenkorf) *een witte string (Hunkemöller) *een grijze broek (H&M, merk: L.O.G.G.) *een bruine, leren riem (Bijenkorf, merk:BSCS) *donkerblauwe sokken (Kruidvat) Dat was het wel zo'n beetje!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Help? Een aantalmaanden durende 'relatiedip'?! Verwijderd | 36 | 10-08-2005 21:23 | |
Vrije tijd |
Het grote online gok topic - deel 1 Verwijderd | 5 | 27-03-2005 03:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
de abc-formule thesupergirl | 14 | 15-03-2002 22:21 | |
ARTistiek |
deel 4&5 van vervolg verhaal! fruitmand | 3 | 31-12-2001 17:42 |