![]() |
|
Er is een naruto (fan-made)spel voor de pc uitgebracht, met behulp van de "M.U.G.E.N engine"
Het spel is nog onder beta en gebrekt hier en daar wat sprites. Maar ik heb het geprobeerd en de gameplay is zeer toppie! Ik ben er zeker van dat vele naruto fans hier erg blij mee zullen zijn. Er zijn vele characters waar je uit kan kiezen met ieder zijn eigen speciale aanvallen. Met de naruto landen en muziek heeft het spel heeft een eigen naruto charme Hoewel het nog beta is,(momenteel op beta 2.41), blijkt het dat de programmeurs er druk mee bezig zijn het te updaten. Ik kijk er graag naar uit hoe dit spel zich zal ontwikkelen =] Hier een paar ingame screens Rasengan vs Chidori ![]() introscreen ![]() characters ![]() De officiele site http://www.narutomugen.tk/
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geef mij maar de Manga. Ik wacht wel dat ze op 200 zitten kijk ik ze dan waarvan ik gestopt ben. Btw die film zou toch uitkomen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Hoe kan je anime haten ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb (helaas) een stel manga/anime-gekke vrienden. Die tekenstijl vind ik gewoon niets. Ik heb sowieso weinig met animatie, behalve het hilarische Simpsons, Futurama, King of the Hill, Family Guy en de Pixar films. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Spellen zoals "a bugs life" & "Rayman" LexCi | 27 | 21-09-2006 02:42 | |
Games |
Beste console??? XyZyX | 76 | 12-12-2004 10:10 |