Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 21:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bossen schreef op 07-02-2005 @ 22:42 :
Jaa maar daarvoor heb ik ook weer opt forum gezeten (maar das al weer langer geleden),
Dus je gebruikt je nick XBOS niet meer? Ik vond die andere ava wel cooler trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-02-2005 @ 22:43 :
Dus je gebruikt je nick XBOS niet meer? Ik vond die andere ava wel cooler trouwens.
Nee, en die ava vond ook leuker kzal s kijken of ik m nog kan vinden...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 00:21
Vice
Vice is offline
- Tijdens het oversteken over een zebrapad, loop ik alleen op de witte strepen. Meestal tel ik die ook.
- met traplopen en treden overslaan.
- M'n slaapkamerdeur altijd dicht. Om een of andere reden voel ik me onrustig als die open staat.
- Op zonnige dagen stop ik altijd met trappen op mijn fiets als de schaduw van een auto of bus mij passeert.
- Als ik wil weten wat de datum is kijk ik automatisch naar m'n horloge, terwijl het daar helemaal aangegeven staat.
- Als ik een trein zie (behalve dan op stations) moet ik dat op dat moment tegen iemand vertellen die ik ken. (vooral in auto's doe ik dat vaak)

Zullen vast wel meer dingen zijn, maar ik kan er even niet in op komen. De meeste dingen vind ik ook vrij normaal.
Oud 08-02-2005, 00:39
flamez
flamez is offline
Citaat:
Xbl*Boss NL schreef op 06-02-2005 @ 22:46 :
Ik zit nu al de hele dag achter dit forum, telt dat ook mee?
ja vooral als je al veertien dagen lid bent... en in die tijd al veel nuttige dingen gepost hebt
Oud 08-02-2005, 00:55
Warsocket
Warsocket is offline
Ik ben gewoon prettig gestoord

en volgens sommige klasgenoten gewoon gestoord

maar ach who cares
Oud 08-02-2005, 09:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kei veel dingen die ik lees, doe ik ook, dus dat is dan allemaal niet zó heel raar, toch

Ik tril onbewust ontzettend vaak met mijn been, erg vervelend voor mijn klasgenoten
Als ik borrelnootjes eet, moet ik eerst alle bruine, dan de witte en dan pas de gele eten.
Ik ren liever dan dat ik loop.
Ik gebruik zelfs op msn hoofdletters.
Oud 08-02-2005, 09:36
Sjoerd
Sjoerd is offline
Ja, Ik ben raar.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 10:17
Fainne
Fainne is offline
Als ik me verveel of als ik stress heb ga ik kauwen alsof ik een kauwgom in mn mond heb (heb zo eens lange discussie gehad met turnlerares dat ik mn kauwgom moest weggooien)
of k klapper ze op elkaar

IK verander woorden altijd bvb opaffen ipv opassen enzo

nuja de hele dag door zeggen mensen tegen mij dat k raar ben maar ik kan niet bedenken nu door wat meer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-02-2005 @ 23:34 :
Ow ja, dat doe ik ook altijd. Heel erg is dat. Vind ik van mezelf tenminste. Soms word ik gewoon moe van mezelf.
begrijpelijk
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Paris schreef op 07-02-2005 @ 14:37 :
Vanalles lezen heb ik ook last van idd.
En als ik iets aan het lezen ben op de computer ga ik altijd alles selecteren, dan weer niet selecteren en dan weer selecteren.
Meer weet ik zo even niet.
dat doe ik ook. merk ik net
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 11:22
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-02-2005 @ 11:50 :
dat doe ik ook. merk ik net
Ik ook.
Ik controleer ´s avonds vaak zo'n 10 minuten of mijn wekker wel goed staat
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 11:48
Bloemmetjus
Bloemmetjus is offline
Ik ben nogal wazig, versta dingen verkeerd en vergeet dingen.
Maar raar...
Vast wel maar ik vind het zo normaal dat ik het nu niet eens kan bedenken.
Oud 08-02-2005, 12:38
Roosje
Roosje is offline
Ik kloot met mijn haar, speel tijdens geschiedenis spelletjes op mijn telefoon en ik weet van allemaal dingen uit mijn hoofd hoeveel calorieen er in zitten. Deuren moeten altijd dicht en ik laat mijn sjaal altijd heel hard wapperen zodat hij tussen mijn spaken komt.

Maar dat is allemaal niet zo raar, geloof ik.

O, en het boeit me echt niets wat anderen van me vinden. Ik durf best veel te doen, .
Oud 08-02-2005, 12:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 08-02-2005 @ 11:27 :
begrijpelijk
hihi
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 12:40
Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Ik ben niet raar.
Oud 08-02-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
En als ik iets aan het lezen ben op de computer ga ik altijd alles selecteren, dan weer niet selecteren en dan weer selecteren.
Same here.

Citaat:
M'n slaapkamerdeur altijd dicht. Om een of andere reden voel ik me onrustig als die open staat.
He ja, onbewust heb ik dat ook. Liever de deur dicht.

Citaat:
Ik kijk altijd, maar dan ook altijd precies om 22.22 op mijn horloge/telefoon/klokje van computer
Als ik zie dat er een 'gelijke' tijd aankomt, blijf ik altijd kijken totdat die tijd (10:10:10 bijv.) voorbij is

Citaat:
Ik tril onbewust ontzettend vaak met mijn been
Ja, ik ook wel eens, op en neer.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:37
Verwijderd
Ik heb mijn kast met plezier op geruimd. 100000 kledingstukken aan en uit. En nu is het weer netjes. Soms kan ik vrolijk worden van opruimen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 06-02-2005 @ 22:42 :
Ik ben asperger. Oeh.
Ik hou ervan om te trillen met mijn benen. Alleen de hele tafel trilt mee en iedereen wordt er heel erg gespannen van.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:45
Mara
Mara is offline
Ik lees alles.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:03
Verwijderd
- Ik moét een nummer altijd in zijn geheel afluisteren als het opstaat.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:06
forumfreakie
forumfreakie is offline
- Ik draaf standaard door heel ons huis heen en weer zonder ergens daadwerkelijk naar toe te gaan.
Oud 08-02-2005, 18:21
Verwijderd
Citaat:
freud schreef op 06-02-2005 @ 22:45 :
Ik maak rare beloftes met mezelf. (zo van: als ik nu de berg op fiets in 1 keer, dan ga ik dit jaar slagen)

Voor ik ga slapen probeer ik een liedje te 'horen' in het getik van mijn klok.

Maar dat is dan ook vrijwel het enige dat bizar te noemen valt .
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:52
Fainne
Fainne is offline
- Ik lees graag de verpakkingen van producten

- Aan iedereen die op een bepaalde manier verdacht kijkt of doet vraag ik: "als je iets tegen me hebt zeg het dan gewoon in m'n gezicht! "
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:39
Verwijderd
- Ik moet altijd ''over'' schaduwen of bomen of lantarenpalen fietsen. Ik moet zegmaar zogenaamd dan mijn stuur omhoog trekken om niet over die dingen te fietsen. Heel apart. Of ik stop met trappen dan op dat moment. ( en nee, dat schiet dus niet op). In de auto heb ik dat ook altijd, dat ik over slootjes moet ''springen'' ofzo.
- En ik onthou ook nummerborden en huisnummers.
- Ik moet altijd iets bewegen, of mijn handen, of mijn hoofd, of mijn voeten of wat dan ook.
- Ik selecteer op de computer eerst dingen voordat ik ze lees.
- Ik controleer alles, maar dan ook echt alles.
- Ik heb een raar geheugen voor volkomen nutteloze dingen als tijdstippen waarop iets gebeurde, kleren die mensen aanhadden op een bepaalde dag of sieraden die ze omhadden.
- Ik praat tegen mezelf als ik de hond uitlaat.
- Ik lees standaard alles als ik op een wc zit. Alle verpakkingen enzo. Ook trouwens als ik ontbijt.
- Op msn sta ik nooit gewoon op online
- Voordat ik de deur uitga, moet ik eerst naar de wc, moet ik 10 keer kijken of mijn portenmonnee er wel is. Als ik gewoon in de stad loop, controleer ik ook steeds of mijn portemonnee er nog wel is.
- Ik heb een raar, sadistisch gevoel voor humor met veel sarcasme. ( Is mij laatst verteld)

En trouwens, ik weet bij elk woord een liedje.
Goed, als ik niet raar ben weet ik het ook niet meer.

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:56
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik ben zo normaal.
Oud 08-02-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 08-02-2005 @ 16:44 :
Ik hou ervan om te trillen met mijn benen. Alleen de hele tafel trilt mee en iedereen wordt er heel erg gespannen van.
Ja, dat doe ik ook altijd!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:58
forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-02-2005 @ 21:58 :
Ja, dat doe ik ook altijd!
Ik ook, alleen mijn vriendin kan daar niet tegen.
Oud 11-02-2005, 13:24
lill girl
lill girl is offline
- K lees echt alles verpakkingen, borden langs de weg, stikkers, aanplakbiljette alles
- Als ik over een stoep loop sla ik altijd een tegel over
- K tril heel vaak met m'n benen waar veel mens nerveus van worden
- als ik iets lees op de computer selecteer ik dat
- met fietsen stop ik met trappen als ik langs een oprit kom dat schiet niet erg op en ziet er niet uit maja

nog veel meer waar ik nu niet op kan kome.... oja iedereen moet alles 3 keer herhalen voor ik het goed verstaan heb
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:29
GoddessOfDesire
GoddessOfDesire is offline
mijn hele gedrag schijnt best raar te zijn, ik doe gek en ben heel uitbundig.

Soms als ik op de wc zit heb ik gewoon geen zin om eraf te komen en dan ga ik ook dingen binnen handbereik zoeken om te lezen, bijv. maandverband ding ofzo

voor de rets neit zoveel
Oud 11-02-2005, 13:31
Verwijderd
als ik me verveel ga ik alle lijntjes van schrift over tekenen met een potlood en aan het einde van het blaadje gum ik het uit.
En dan begin ik op nieuw......maar dit doe ik alleen op school
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:33
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-02-2005 @ 11:03 :
Ik ben een compulsieve lieger, ik verzin smoezen voor álles, terwijl de waarheid vaak minder erg is dan de smoes, en meestal de waarheid zelfs helemaal niet erg is.
Ik ben opvallend, stabiel, voel me nooit extreem kut of extreem vrolijk, en als ik wel eens een beetje down ben is dat na een uurtje weer over.
Ik ben enorm verschrikkelijk ontzettend verlegen, alleen heb ik wel een grote bek dus niemand merkt het ooit en denken ze altijd dat ik arrogant ben en hen niet mag
same here
en ik heb altijd de gewoonte als mensen het ergens over hebben en ik weet niet wat het is, m het dan op te zoeken en er dan zoveel mogelijk van te weten te komen
Oud 11-02-2005, 16:16
GK Willie
GK Willie is offline
Ik ben schots, draag een skirt, ga vechten als ik boos word, en ga het gras maaien als ik verdrietig ben...
Oud 11-02-2005, 16:25
Fainne
Fainne is offline
en ik ga op mystiek altijd rare dingen posten.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Fainne schreef op 11-02-2005 @ 17:25 :
en ik ga op mystiek altijd rare dingen posten.
Duh.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:36
Fainne
Fainne is offline
extra rare dingen dan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 08-02-2005 @ 01:21 :
- Tijdens het oversteken over een zebrapad, loop ik alleen op de witte strepen. Meestal tel ik die ook.
- met traplopen en treden overslaan.
- M'n slaapkamerdeur altijd dicht. Om een of andere reden voel ik me onrustig als die open staat.
- Als ik wil weten wat de datum is kijk ik automatisch naar m'n horloge, terwijl het daar helemaal aangegeven staat.
Doe ik ook

Oh, en ik ben een compulsieve verbeteraar. Omdat ik weet dat mensen dat vervelend vinden, doe ik het meestal stiekum, door de verbetering te fluisteren. Of op het forum: door een berichtje met de verbetering te typen, en dat dan niet te posten. Ik edit mijn eigen posts dan ook vaak, want ik maak vaak in eerste instantie fouten of kromme formuleringen.

Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 18:51
Kreator
Kreator is offline
-ik heb een enorme lul
-ik kan erg harde/grove opmerkingen maken
Oud 11-02-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-02-2005 @ 17:48 :
Doe ik ook

Oh, en ik ben een compulsieve verbeteraar.
Ik ook. Dingen als: "die kon ik nog van school" of "zo ie zo". Maar dat is omdat ik die fouten gewoon ronduit irritant vind.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 20:19
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-02-2005 @ 11:03 :
Als ik in de auto zit heb ik een ritme met lantarenpalen en paaltes ed.
Dat heb ik dus ook, soms ook nog op straat alleen op een bepaalde kleur tegels lopen ofzo

Ook verbeter ik enorm vaak mensen met hun uitspraak enzo, vooral de mensen die 'hun' als persoonlijk voornaamwoord gebruiken moeten het bij mij ontgelden. Ook de beter als mij dingen sla ik er altijd uit
.

Verder lees ik als zovelen hier ook altijd de dingen die op verpakkingen staan.

Als ik een deur op slot heb gedaan kan ik wel 748949 keer gaan controleren of ik het echt wel gedaan heb.

Ook onthoud ik de gaarste informatie, er zal nog wel meer zijn maar daar kom ik niet zo 1-2-3 op.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
als ik dit lees vraag ik me erg af waarom mensen hier neerkijken op mensen die in onzin zitten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-02-2005 @ 17:48 :
Doe ik ook

Oh, en ik ben een compulsieve verbeteraar. Omdat ik weet dat mensen dat vervelend vinden, doe ik het meestal stiekem, door de verbetering te fluisteren.
Dat doe ik ook. Ik zit ook steeds vriendin die naast mij zit in de klas te verbeteren en dat is echt irritant.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 19:34
Verwijderd
- Als ik in de auto zit doe ik altijd mn tenen omhoog bij elke witte streep waar we overheen rijden.
- Dit doe ik ook wel eens bij opritten en schaduwen
- Ik onthoud altijd de vreemste weetjes uit de metro en de spits.
- Typ en schrijffouten haat ik en verbeter ik zo veel mogelijk.
- Verder bijt ik op mn wangen als ik zenuwachtig ben.
- En begin ik te lachen om de meest onnozele en soms ook erge dingen
- Ook peuter ik overal de prijskaartjes, stickertjes en pluisjes vanaf. En vroeger plakte ik al die stickertjes onder de tafel. Mn zusje mocht die er weer afpeuteren

Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 12:02.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 22:09
perfectme
perfectme is offline
Ik ben raar want ik ben nu 1 uur terug van skiëen en forum alweer.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 14:42
Verwijderd
ik hoop dat ik dit duidelijk kan maken

als je je deken hebt dan zit er aan je dekbedovertrek altijd zo'n flap... dat je hem onder je bed kan stoppen ofzo...
die flap moet bij mij altijd boven zitten...
anders slaap ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 15:29
suusch
suusch is offline
- Ik tel de strepen op de snelweg
- Ik kan niet slapen met een open deur
- Er moet altijd iets van licht zijn als ik snachts naar de wc moet
- Ik controleer wel tig keer of ik de goede (anticonceptie)pil heb genomen
- Ik irriteer me mateloos aan eigenschappen bij anderen die ik zelf ook heb
- Ik lees mailtjes en livejournalberichten altijd 2 keer, want stel dat ik er iets raars in heb gezet
- Ik controleer altijd 2 keer of ik de schuurdeur goed op slot heb gedaan
- Ik controleer altijd tig keer of ik de wekker goed heb gezet
- Ik lees altijd terwijl ik op de wc zit
- Als ik mijn haar moet wassen, douche ik altijd 2 keer op een dag, want ik was 's ochtends nooit mn haar. Maar ik moet in de ochtend douchen, anders word ik niet wakker
- Ik schrijf mijn treintijden van de trein die ik moet hebben (als ik ooit met de trein reis) altijd op een blaadje op, voor de zekerheid.
- Ik heb in de ochtend een vast ritueel waar ik nooit vanaf wijk
Oud 13-02-2005, 16:00
lukie
lukie is offline
IK:
- doe ook vaak het spelletje dat je over schaduwen rijdt en dan aan je stuur trekt om erover heen te vliegen ofzo.
- ben een beetje traag van begrip en heb daarom wel een rare opmerkingen.
- kan uren voor me uitstaren, dit vind ik eigenlijk niet zo raar maar toch.
- maak soms rare geluiden in de klas of waar dan ook (vooral als het ergens heel stil is)
- praat heel veel in mezelf, wat ik absoluut niet door heb.
- denk dat iemand mij altijd filmt of wat dan ook, en daardoor doe ik dan weer rare dingen. Ofzo
- heb heel vaak de neiging om door muren heen te fietsen of te lopen om te kijken of ik dat misschien kan
- ben bang voor posters omdat ze je maar blijven aankijken
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 22:30
aapje
aapje is offline
-Ik controleer altijd of de deur van de auto wel goed dicht zit (en dat zittie meestal niet)
-Ik ben altijd bang met de auto in de sloot of gracht te belanden.
- ik tel altijd de uren en minuten bij elkaar op als ik op mn wekker kijk
- als mn baas zegt wat ik moet doen zeg ik altijd jaa hoor en luister ik niet waardoor ik altijd moet vragen wat zei je ookal weer.
Oud 15-02-2005, 15:30
kiek
kiek is offline
Citaat:
- als mn baas zegt wat ik moet doen zeg ik altijd jaa hoor en luister ik niet waardoor ik altijd moet vragen wat zei je ookal weer.
- Ik bijt altijd om de binnenkant van mn wang (ik weet het heel slecht )
- alles moet 'dicht' zitten bij mn dekbed(aan het voeteneind) als ik ga slapen
- Ik slaap in de vakantie altijd uit tot half 2 en ga om half 2(of later) slapen id (zonder te stappen oid, gewoon niks doen al die tijd en nog lukt het me niet om vroeger naar bed te gaan)
- ik slaap doordeweeks pas om 1 uur
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:05
Verwijderd
- Ik slaap altijd met sokken aan in bed en als m'n sokken halverwege de nacht uit zijn gegaan (omdat ik bijv korte sokjes aan had) dan word ik wakker omdat ik koude voeten heb. Ik kan dan niet slapen totdat ik weer sokken aan heb.

-Het dekbedovertrek mag niet ingestopt zijn, maar moet los zijn, anders kan ik niet slapen.

- Snachts mag er geen enkel licht zijn anders kan ik niet slapen. Al is het een superklein lichtje van een wekker ofzo aan de andere kant van de kamer, het moet uit. maar misschien komt dat ook wel doordat ik lenzen heb en dat licht dan extra groot wordt.

-Als ik zenuwachtig ben of op iets spannends moet wachten zoals een uitslag ga ik met m'n handen wapperen (Dit doe ik al me hele leven, tis al minder geworden want toen ik een jaar of 6 was deed ik het bijna de hele dag door)

-Als ik iets eet ga ik meestal de verpakking lezen

-Ik ga met mezelf hele rare afspraken maken die ik dan moet nakomen

-Als ik een liedje leuk vindt, ga ik de songtekst op internet opzoeken en kijken of er mooie zinnen in het liedje staan en die zonodig gebruiken voor mijn msn naam

-Soms als ik net een persoon leer kennen typ ik zn naam in google in om te kijken of ik iets raars vindt

-Als ik iets niet weet waar anderen over praten ga ik op google zoeken wat het is

-Als ik eet, eet ik altijd eerst het minst lekkere en dan het lekkerste

-Ik kan er niet tegen als mensen naar me kijken, maar daarentegen staar ik veel te lang naar mensen, vooral als ik ze niet ken, ik kan uren geboeid naar iemand kijken

En zo zijn er vast nog wel meer dingen waar ik nu ff niet op kan komen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 16:10
Qamra
Qamra is offline
Ow nog iets; mijn telefoonangst strekt inmiddels zover dat ik nu al een kwartier met klapperknieën zit, na een gesprek van nog geen 2 minuten met een vreemde.

Dát is raar
Reageren

Regels voor berichten