![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik controleer ´s avonds vaak zo'n 10 minuten of mijn wekker wel goed staat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Ik moet altijd ''over'' schaduwen of bomen of lantarenpalen fietsen. Ik moet zegmaar zogenaamd dan mijn stuur omhoog trekken om niet over die dingen te fietsen. Heel apart. Of ik stop met trappen dan op dat moment. ( en nee, dat schiet dus niet op). In de auto heb ik dat ook altijd, dat ik over slootjes moet ''springen'' ofzo.
- En ik onthou ook nummerborden en huisnummers. - Ik moet altijd iets bewegen, of mijn handen, of mijn hoofd, of mijn voeten of wat dan ook. - Ik selecteer op de computer eerst dingen voordat ik ze lees. - Ik controleer alles, maar dan ook echt alles. - Ik heb een raar geheugen voor volkomen nutteloze dingen als tijdstippen waarop iets gebeurde, kleren die mensen aanhadden op een bepaalde dag of sieraden die ze omhadden. - Ik praat tegen mezelf als ik de hond uitlaat. - Ik lees standaard alles als ik op een wc zit. Alle verpakkingen enzo. Ook trouwens als ik ontbijt. - Op msn sta ik nooit gewoon op online - Voordat ik de deur uitga, moet ik eerst naar de wc, moet ik 10 keer kijken of mijn portenmonnee er wel is. Als ik gewoon in de stad loop, controleer ik ook steeds of mijn portemonnee er nog wel is. - Ik heb een raar, sadistisch gevoel voor humor met veel sarcasme. ( Is mij laatst verteld) En trouwens, ik weet bij elk woord een liedje. Goed, als ik niet raar ben weet ik het ook niet meer ![]() Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 16:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
- K lees echt alles verpakkingen, borden langs de weg, stikkers, aanplakbiljette alles
- Als ik over een stoep loop sla ik altijd een tegel over - K tril heel vaak met m'n benen waar veel mens nerveus van worden - als ik iets lees op de computer selecteer ik dat ![]() - met fietsen stop ik met trappen als ik langs een oprit kom dat schiet niet erg op en ziet er niet uit maja nog veel meer waar ik nu niet op kan kome.... oja iedereen moet alles 3 keer herhalen voor ik het goed verstaan heb ![]() |
![]() |
|
mijn hele gedrag schijnt best raar te zijn, ik doe gek en ben heel uitbundig.
Soms als ik op de wc zit heb ik gewoon geen zin om eraf te komen en dan ga ik ook dingen binnen handbereik zoeken om te lezen, bijv. maandverband ding ofzo ![]() voor de rets neit zoveel ![]()
||
Citaat:
en ik heb altijd de gewoonte als mensen het ergens over hebben en ik weet niet wat het is, m het dan op te zoeken en er dan zoveel mogelijk van te weten te komen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en ik ben een compulsieve verbeteraar. Omdat ik weet dat mensen dat vervelend vinden, doe ik het meestal stiekum, door de verbetering te fluisteren. Of op het forum: door een berichtje met de verbetering te typen, en dat dan niet te posten. Ik edit mijn eigen posts dan ook vaak, want ik maak vaak in eerste instantie fouten of kromme formuleringen. Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 16:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ook verbeter ik enorm vaak mensen met hun uitspraak enzo, vooral de mensen die 'hun' als persoonlijk voornaamwoord gebruiken moeten het bij mij ontgelden. Ook de beter als mij dingen sla ik er altijd uit ![]() Verder lees ik als zovelen hier ook altijd de dingen die op verpakkingen staan. Als ik een deur op slot heb gedaan kan ik wel 748949 keer gaan controleren of ik het echt wel gedaan heb. Ook onthoud ik de gaarste informatie, er zal nog wel meer zijn maar daar kom ik niet zo 1-2-3 op. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- Als ik in de auto zit doe ik altijd mn tenen omhoog bij elke witte streep waar we overheen rijden.
- Dit doe ik ook wel eens bij opritten en schaduwen - Ik onthoud altijd de vreemste weetjes uit de metro en de spits. - Typ en schrijffouten haat ik en verbeter ik zo veel mogelijk. - Verder bijt ik op mn wangen als ik zenuwachtig ben. - En begin ik te lachen om de meest onnozele en soms ook erge dingen ![]() - Ook peuter ik overal de prijskaartjes, stickertjes en pluisjes vanaf. En vroeger plakte ik al die stickertjes onder de tafel. Mn zusje mocht die er weer afpeuteren ![]() Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 12:02. |
![]() |
|
- Ik tel de strepen op de snelweg
- Ik kan niet slapen met een open deur - Er moet altijd iets van licht zijn als ik snachts naar de wc moet - Ik controleer wel tig keer of ik de goede (anticonceptie)pil heb genomen - Ik irriteer me mateloos aan eigenschappen bij anderen die ik zelf ook heb - Ik lees mailtjes en livejournalberichten altijd 2 keer, want stel dat ik er iets raars in heb gezet - Ik controleer altijd 2 keer of ik de schuurdeur goed op slot heb gedaan - Ik controleer altijd tig keer of ik de wekker goed heb gezet - Ik lees altijd terwijl ik op de wc zit - Als ik mijn haar moet wassen, douche ik altijd 2 keer op een dag, want ik was 's ochtends nooit mn haar. Maar ik moet in de ochtend douchen, anders word ik niet wakker - Ik schrijf mijn treintijden van de trein die ik moet hebben (als ik ooit met de trein reis) altijd op een blaadje op, voor de zekerheid. - Ik heb in de ochtend een vast ritueel waar ik nooit vanaf wijk
|
![]() |
IK:
- doe ook vaak het spelletje dat je over schaduwen rijdt en dan aan je stuur trekt om erover heen te vliegen ofzo. - ben een beetje traag van begrip en heb daarom wel een rare opmerkingen. - kan uren voor me uitstaren, dit vind ik eigenlijk niet zo raar maar toch. - maak soms rare geluiden in de klas of waar dan ook (vooral als het ergens heel stil is) - praat heel veel in mezelf, wat ik absoluut niet door heb. - denk dat iemand mij altijd filmt of wat dan ook, en daardoor doe ik dan weer rare dingen. Ofzo - heb heel vaak de neiging om door muren heen te fietsen of te lopen om te kijken of ik dat misschien kan - ben bang voor posters omdat ze je maar blijven aankijken |
![]() |
|
-Ik controleer altijd of de deur van de auto wel goed dicht zit (en dat zittie meestal niet
![]() -Ik ben altijd bang met de auto in de sloot of gracht te belanden. - ik tel altijd de uren en minuten bij elkaar op als ik op mn wekker kijk - als mn baas zegt wat ik moet doen zeg ik altijd jaa hoor en luister ik niet waardoor ik altijd moet vragen wat zei je ookal weer.
||
Citaat:
![]() - alles moet 'dicht' zitten bij mn dekbed(aan het voeteneind) als ik ga slapen - Ik slaap in de vakantie altijd uit tot half 2 en ga om half 2(of later) slapen id ![]() - ik slaap doordeweeks pas om 1 uur |
![]() |
|
Verwijderd
|
- Ik slaap altijd met sokken aan in bed en als m'n sokken halverwege de nacht uit zijn gegaan (omdat ik bijv korte sokjes aan had) dan word ik wakker omdat ik koude voeten heb. Ik kan dan niet slapen totdat ik weer sokken aan heb.
-Het dekbedovertrek mag niet ingestopt zijn, maar moet los zijn, anders kan ik niet slapen. - Snachts mag er geen enkel licht zijn anders kan ik niet slapen. Al is het een superklein lichtje van een wekker ofzo aan de andere kant van de kamer, het moet uit. maar misschien komt dat ook wel doordat ik lenzen heb en dat licht dan extra groot wordt. -Als ik zenuwachtig ben of op iets spannends moet wachten zoals een uitslag ga ik met m'n handen wapperen (Dit doe ik al me hele leven, tis al minder geworden want toen ik een jaar of 6 was deed ik het bijna de hele dag door) -Als ik iets eet ga ik meestal de verpakking lezen -Ik ga met mezelf hele rare afspraken maken die ik dan moet nakomen -Als ik een liedje leuk vindt, ga ik de songtekst op internet opzoeken en kijken of er mooie zinnen in het liedje staan en die zonodig gebruiken voor mijn msn naam -Soms als ik net een persoon leer kennen typ ik zn naam in google in om te kijken of ik iets raars vindt -Als ik iets niet weet waar anderen over praten ga ik op google zoeken wat het is -Als ik eet, eet ik altijd eerst het minst lekkere en dan het lekkerste -Ik kan er niet tegen als mensen naar me kijken, maar daarentegen staar ik veel te lang naar mensen, vooral als ik ze niet ken, ik kan uren geboeid naar iemand kijken En zo zijn er vast nog wel meer dingen waar ik nu ff niet op kan komen ![]() |
![]() |
|
Ow nog iets; mijn telefoonangst strekt inmiddels zover dat ik nu al een kwartier met klapperknieën zit, na een gesprek van nog geen 2 minuten met een vreemde.
Dát is raar ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Liefde & Relatie |
beetje verliefd lovemyy | 14 | 09-02-2013 10:45 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben veel te dun maar ik wordt niet dikker wat nu??? **~yvie~** | 13 | 18-06-2003 22:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe lang ben je.. en ben je daar tevreden mee? Verwijderd | 138 | 02-03-2003 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex!!! rabecca | 22 | 24-09-2002 17:12 |