Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zover over de streep te zijn te worden tot min zeven te zijn als een oervallei dorre doodsbeenderen weerkaatsend het geluid van bot tot bot van merg tot merg oneindig tot eeuwig - tot in der het einde was definitief toen het er was –onopgemerkt- leek het een eeuwigheid te duren voor ik zag wie ik was het schreeuwt vanbinnen de echo klinkt lang na in de hoge zuilen van mijn bestaan maar voor het tot de hemel reikt is het reeds tenietgedaan stuk geslagen op de harde rotsen van mijn wezenlijk bestaan en de frequentie van mijn echoën blijft van bot tot bot weergalmen want ik ben alleen in deze wereld hij 's helemaal van mij en ik ben de enige die deze waarheid heeft ontdekt ik voel me marco polo die nu de waarheid die achter de horizon strekt ontdekt heeft maar niet weet van zijn eigen bestaan hoe moet het anders als je voelt dat je reeds min zeven jaar ophield te bestaan? alles wat ik zeg vind z'n weerklank in de botten van gestorvenen en in de doden echoot het van onbekend verlangen en daarbij stapelt zich op de ledigheid tot de langste weg naar de laatste hemel -------- sterker nog, hij was nog langer. de rest ben ik -helaas- kwijt. de strofe en ik ben de enige ~ die deze waarheid heeft ontdekt vind ik zelf minder, istie ook - denk ik-, maar dat is eigenlijk wel de hele kern waar het omdraaide. het is verder natuurlijk ook wat naief geschreven, mss kan ik het geheel nog wat aanpassen. bedankt voor de reacties trouwens! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|