Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Of: Marc-Marie heeft in zijn paspoortje staan dat hij goed is in 2 voor 12, in dit spel moet je ook met letters woorden maken. Of: Er is toch iets met het getal 2, omdat dat getal wel erg vaak voorkomt in (muzikale) hints. Zou ook dit dan terug slaan op Marc-Marie?
||
Citaat:
![]() Zo niet dan ... weet ik het ook niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Op die link kun je de muzikale aanwijzing met 'when I said goodbye' en dat stukje van de fabeltjeskrant beluisteren.. Persoonlijk denk ik trouwens dat Marc-Marie de mol is. Alhoewel ik bij Gijs en Jim ook sterke verdenkingen had. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind hem al bijna net zo irritant als Gijs inmiddels! En helaasch verdenk ik ze allebei ook ![]() (dus als ik gelijk zou hebben... zit één van de twee er nog erg lang in ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens zijn de beelden van Jim, Gijs en Sander al een stuk ouder (grot, vrachtwagen rijden en helicoptervlucht geloofik). Die van Marc-Marie en Yvon zijn wel van volgende week. Ik vond het wel kloppen wat iemand zei over de volgorde van Lottie: dat zij als laatste bij het zingen stond zorgde ervoor dat zij goed kon saboteren als de eersten het goed zouden doen. Bovendien: iedereen gaf het zingen na Jim al op, omdat ze wisten dat ze geen geld zouden krijgen. Maar Lottie ging ineens foutloos en zuiver dat nummer staan zingen... Wel verdacht, maar aan de andere kant zou een mol dat veel stiekemer doen.
||
Citaat:
![]() - Marc-Marie er volgende week uit? hoezo? - Sander is volgens jou de mol, waarom zit Isabelle er dan nog lang in? - Waarom is het logisch dat de mol in de kunstgroep zat? En wbt Jim: hij kan voor het publiek thuis juist doen alsof hij alles verknalt omdat hij een hulp-mol is, maar in feite kan hij ook zelf de mol zijn! Het is wel erg opvallend dat een zanger onder de indruk is van een groot publiek en spontaan z'n 4 regels tekst vergeet. Sander: als hij de mol is zou hij volgens mij veel meer hebben gehamerd om het nemen van zijn kunstwerkje (die van MM en hij). Die van Yvon was namelijk veel te goed en hij wist dat ie daar nog wel eens geld aan zou kunnen winnen. Die van MM en hem was overduidelijk geen kunst ivm de rest en dus had Sander dan moeten hameren op het nemen van hun kunstwerkje.
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
En ik had die link niet gelegd met dat Isabelle Sander verdenkt. Nu snap ik dus wel die redenatie dat Isabelle er dan lang in blijft. En wbt in beide groepen een mol: dat is wel handig, maar dan zou ik het andersom doen. Als mol kan je toch echt het meeste doen in dat zanggroepje en had je beter een hulpmol bij het kunstgebeuren kunnen zetten. Daar viel namelijk vrij weinig te saboteren. Citaat:
Citaat:
Hij had het op z'n minst kunnen proberen met 'Misschien moeten we juist iets opvallends ertussen zetten. Dan denkt die kunstkenner vast: zoiets opvallends zetten ze er nooit tussen als ze niet op willen vallen met hun kunstwerk'. Maar nu was het direct 'oke'. Ik vond het nogal makkelijk gaan. En @baas: als Roeland idd de mol was en zijn rol moest vervangen worden, dan denk ik dat ze nog eerder iemand anders de molfunctie zouden geven dan Gijs. Dan zou Gijs terugkomen als molzoeker en dan zou één van de overgebleven 8 de functie van mol hebben gekregen, denk ik.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ik denk juist dat de programmamakers de mol toch wel in de groep zetten waar ze het meest kunnen doen? En Victoria verdacht de drie uit de zanggroep en heeft de test het slechts gemaakt ja. Maar met de test kon ze er maar 1 kiezen. Stel dat ze Gijs heeft gekozen en de werkelijke mol is Lottie, dan kan ze alsnog die hele test verkeerd hebben ingevuld.
||
Citaat:
je stuurt ze zingend (lottie) het bos in (lottie stuurde de groepen aan vanuit het hilton)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
De Speld - waarderingstopic Bob the Bear | 204 | 19-12-2015 11:52 | |
De Kantine |
Om in een homosaaina te mogen moet je een schroevensaaier in je pik #1279 Verwijderd | 500 | 15-01-2011 13:25 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol 2006 Goede Fee | 500 | 14-04-2006 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol... Freshh~ | 421 | 02-06-2003 13:54 |