Citaat:
nare man schreef op 09-02-2005 @ 18:17 :
Niemand. In dat geval houden ze haar waarschijnlijk in dienst totdat ze haar advocaat-stagiaireperiode achter de rug heeft, dus drie jaar (ze kunnen het niet maken om haar nog tijdens de stageperiode eruit te schoppen). Maar goed, als je na drie jaar alsnog weer op straat staat heb je natuurlijk ook weinig aan je advocaatstage gehad.
|
Mja, dat ze diegene als stagiaire houden is wel verstandig. Maar principieel gezien blijft het onzin om het als entertainment te doen: zo kun je het al niet echt serieus meer nemen.
Citaat:
Rimmer_Dall schreef op 09-02-2005 @ 18:25 :
Natuurlijk is er altijd een risico maar het lijkt me wel heel sterk als de winnares geen goede advocate zou worden: de 10 kandidaten waren uit een groep van 300 ambitieuze juristen gekozen. Al deze kandidaten hebben uitgebreid laten zien wat ze in huis hebben en worden hierop door een topadvocaat beoordeeld. Bovendien begint Nienke haar 'echte' opleiding door Moszkowicz zelve pas na het programma en werkt ze vrijwel alleen nog maar in gezelschap van andere topadvocaten. Lijkt me het risico wel waard.
|
Een inschattingsfout kan hen dan duur te komen staan

Maarja, alles voor de entertainment, blijkbaar. Die Moszkowicz is behoorlijk diep gezonken met zijn 'ach, ik vind het gewoon leuk om te doen'.