Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar bij ons was dat erg met internet wij hadden inbel internet en als mijn moeder van huis was nam ze de telefoonlijn dinges mee zodat wij niet op internet konden of ze verstopte hem maar ik vond hem altijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en een red hot chili pepper club en een no doubt club en een him club en samen met een vriendin de goeie muziek club en ik was beheerder van de charmed club
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik dacht dat ik onwijs cool was toen ik een e-mailadres aanmaakte. Enige minpunt was dat ik toen nog geen mensen had die me wilden mailen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn allereerste ervaring was bij mijn neef die HetNet had. Ik ging een vriendinnetje mailen en ik had ooit iets gehoord over www en een @, dus deed ik www.beerenmarie@hotmail.com. En toen deed hij het niet.
![]() In 1999 kreeg ik zelf internet van Freeler. MSN Messenger bestond nog niet, dus ik mailde elke avond met al mijn schoolvriendinnetjes en dan was het heel tof als je tegelijk online was, zodat je meteen mail terugkreeg. En ik chatte in het weekend bij tmf en later bij chatplanet en ik zei altijd dat ik 19 was met grote borrrsten. ![]() Nou en toen ging ik op mijn 17e hier forummen en kwam alles toch nog goed. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met khaled's foto die je altijd aanstaart ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij hebben sinds '96 internet ofzo (hey, het werd betaald door mijn pa's werk ![]() Mijn computerverslaving begon al heel vroeg. Ik heb zelfs nog een Commodore 64 op mijn kamer gehad ![]()
Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 08:33. |
![]() |
|
Ik zat in de tweede of derde of zo... Ik geloof dat het begin www.striktgeheim.net was, echt een geweldige site waar ik toen veel reageerde en zo. En later ging ik ook veel naar www.harrypottteronline.nl of zoiets
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|