Nou ja opdracht is dus wel afgekomen, heb dus wel alles zo ongeveer zelf gedaan.
Ik had het maandag nog niet helemaal af, toen zei hij nog voor de gein heb je het nog niet af dan... Gelukkig voor hem was het in een collegezaal, maar heb hem toen wel duidelijk gemaakt dat ik dat echt een stomme opmerking vond.
Heb het hem wel gezegd, maar hij vond volgens mij dat hij wel redelijk veel gedaan had (

). Hij had er immers ook voor de vak. naar gekeken, alleen hij had verder niks erover kunnen vinden, mwah.
Was in de vakantie wel erg boos hierover, maar als ik hem dan zie, tsjaa dan is het toch een leuke vriend van me, beetje vaag uitleggen, maar kan dan toch moeilijk boos op hem worden...
En ja ik weet wel dat het echt een vriend is, hij is er niet echt op uit om mij uit te buiten, maar waarschijnlijk vindt hij het wel handig zo.
En ik krijg wel wat terug van hem; hij is best wel een sociaal type, en betrekt mij daar zeg maar ook bij; als hij uitgaat of naar het cafe ofzo, vraagt hij mij altijd mee! Hij kookt heel vaak voor mij... Dusse tsjaa ik heb ook wel echt iets aan hem.
Nou ja voorlopig maar even niks meer met hem samen doen, om het leuk te houden.
Dit is iig ''opgelost''.