Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 11:29
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
ilse schreef op 04-02-2005 @ 18:09 :
hoe zwak kan je zijn.. tsjonge jonge...

en thnx voor de pm's.. lief..

liesje en arno.. thnx.. heb zoveel gehad aan die gesprekken...

en vandaag..
gehoord dat ik ga verhuizen.. naja, van me vader naar me moeder.. wat een gedoe wordt dat, ik zie er zo tegen op
np
Advertentie
Oud 09-02-2005, 11:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo raar, zo instabiel weer en dat wil ik niet. Het ging zo lang goed en ik zit een week thuis en het gaat weer gelijk 'mis' dit is echt geen gezonde omgeving voor me. En net als ik me kut voel en behoefte heb aan mijn vriendje doet msn het niet Het stomste is nog dat ik niet weet waarom ik me zo raar voel, als ik dat nou wist dan kon ik tenminste proberen er wat aan te doen Straks naar de kapper, nieuw haar Hopelijk voel ik me erna beter.

Ik moet deze week mijn spullen van vorig jaar op gaan halen op school maar ik zie er zo tegenop en eigenlijk durf ik het gewoon niet. Ik ben eigenlijk gewoon weggelopen van mijn problemen vorig jaar door weg te gaan op school en ik ben bang dat als ik er nu weer terugkom dat ik dan ook weer mijn problemen binnenloop. Stiekem hoop ik maar dat ze er niet is en ik haar niet tegenkom, die kans is nog redelijk groot als ik morgen of vrijdag ga. Morgen met mijn vriendin afgesproken, ik wou zo graag mijn spullen met haar samen op halen, dan voel ik me wat zekerder maar ze gaat zich ziekmelden en kan zich daarna natuurlijk niet meer op school vertonen dus moet ik wel alleen. Ik heb heel raar gedroomd over vandaag dus ben ik vandaag niet gegaan, ik durf het nog niet. Ga morgenmiddag of vrijdagmorgen wel. Denk dat laatste. Uitstellen is niet goed ik weet het. Ik kan natuurlijk ook gewoon niet gaan maar dan blijf ik mezelf altijd schuldig voelen omdat ik het niet ben gaan halen en ik wil het wel graag hebben. Straks eerst maar eens proberen een lijstje te maken met wat ik eigenlijk nog allemaal moet gaan halen.
Oud 09-02-2005, 11:45
moon
moon is offline

hart gelucht.
Oud 09-02-2005, 13:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
ARGH!
Oud 09-02-2005, 13:19
Gruppie
Gruppie is offline
en dan vertelt de moeder van een goede vriendin hoe geweldig haar 'schoonzoon' wel niet is... en dan gaat t toch steken; ik wil ook wel weer eens iemand waarmee je lekker kan knuffelen en praten over ALLES.... ik heb het lang weggestopt en gericht op andere leuke dingen. Als vriendinnen vroegen: wordt het niet weer eens tijd dat je nieuwe mensen (lees jongens) gaat ontmoeten? zei ik dat ik me prima red en daar geen behoefte aan had.. Dat is ook wel zo, maar soms knaagt het wel....
Oud 09-02-2005, 13:43
manGo0s
manGo0s is offline
eum..ik ben ontzettend kwaad op een vriendin van mij, ze is zooo irritant en ik kan totaal niet met haar praten, soms vraag ik mij echt af waarom ze nog een vriendin is en daar komt bij dat ik bang ben dat ik zwanger ben, maar dat zal ik over een paar dagen wel merken...
Oud 09-02-2005, 14:38
leucomelas
leucomelas is offline
spreekbeurten zijn klote... maak me al de hele maand zorgen tovh niet normaal meer? en dan altijd hij nog... jeej, waarom lukt het nou gewoon niet? is dat echt zoveel gevraagd?! maja... verder wil een piercing... maar durk niet zelf... en kwil me huiswekr afhebben en me kamer klaar en me hoofd goed en een joint... en geld... voor die piercing of andere leuke dingetjes... tis alweer woensdag de helft van de vakantie is alweer om ongeveer godver
Oud 09-02-2005, 15:44
Verwijderd
Mijn buik doet zeer en ik ben ontzettend moe. Verder was wel oke vandaag. Gelachen tijdens informatica, heel flauw alleen.
Vanavond ga ik niet naar dansen, omdat ik simpelweg geen zin heb en moe ben. Misschien maar even naar de open avond op school. Hoewel dat wel gemeen zou zijn op zich. Nouja, raar tegenover de rest, zegmaar.

As I sit here behind my piano
Thinkin about my worries
Yesterday, today and tomorrow
Wanna throw it all away
Oud 09-02-2005, 15:56
Nona
Nona is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 09-02-2005 @ 11:33 :
Geen idee hoe lang dit nog doorgaat, komt allemaal goed.

Momenteel voel ik me zelfs aardig goed, zijn ook aantal dingen gebeurd die de terugslag wat hebben veroorzaakt en de boel weer omhoog hebben gehaald, geen probleem. Komt allemaal wel weer goed langzaam maar zeker.
Ik ben blij dat je er vertrouwen in hebt.
Oud 09-02-2005, 16:17
burgertrutje
burgertrutje is offline
ik vraag me echt af of ik wel een goede vriendin ben, en of we niet heel erg uit elkaar aan het groeien zijn.... en dat is precies waar ik ook enorm bang voor ben
Oud 09-02-2005, 16:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
burgertrutje schreef op 09-02-2005 @ 17:17 :
ik vraag me echt af of ik wel een goede vriendin ben, en of we niet heel erg uit elkaar aan het groeien zijn.... en dat is precies waar ik ook enorm bang voor ben
zit jij in mijn hoofd? of denk je gewoon het zelfde
Oud 09-02-2005, 16:36
Eend
Eend is offline
BLA BLA BLA BLA BLA! Ach, flikker toch op.
Oud 09-02-2005, 17:22
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

ik ga gewoon zitten verkondigen dat het weekend onwijs leuk was en ik graag nog eens wil stappen daar
ja NIET...heb niet voor niets zitten/liggen huilen....wilde maar 1 ding en dat was naar huis...eigenlijk 2 dan..een sterretje zijn of een engel

meeeen ik voelde me echt zwaar kut, nog steeds trouwens want m is toch een betere vriendin van s (s is ook mijn vriendin...althans dat geloof ik voor het gemak nog ff)

kut zooi, kut zooi, kut zooi, kut zooi, kut zooi, kut zooi, kut zooi

*huilt*
Oud 09-02-2005, 17:31
burgertrutje
burgertrutje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-02-2005 @ 17:26 :
zit jij in mijn hoofd? of denk je gewoon het zelfde
aangezien ik nogsteeds hier op mijn stoel zit denk ik dat we hetzelfde denken bleh

pfff die douche luchte iig wel op hoofdpijn is verdwenen en dat scheelt al een hele hoop
Oud 09-02-2005, 18:46
Verwijderd
Goh wat leuk toch

Ik was gisteren op tv in het programma "In het spoor van". Een vriendin van mij zag me nog net een trein halen

Oud 09-02-2005, 19:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
maandenlang dacht ik er niet aan, maandenlang niet op dat klote ding.. elke dag gewoon normaal doen.
En nu deed ik het toch, ik stond op de weegschaal en de hele wereld stortte in, zoveel heb ik nog nooit gewogen!!!

Het is gewoon 11 kilo hoger dan het laagste dat ik woog, toen moest ik gaan eten, toen waren mensen kwaad op mij.
Nu ben ik heel kwaad op mezelf, walgelijk ben ik.. echt walgelijk
Oud 09-02-2005, 20:22
Faerie
Faerie is offline
Denk ik nu alleen aan mezelf?
Vaak denk ik dat ik de enigste ben die zich zo kut voelt en zich zo alleen voelt..Ik heb ook vaak het gevoel dat niemand mij begrijpt.
zoals nu
Oud 09-02-2005, 20:35
Stefanie
Stefanie is offline
Moe, doodmoe... Maar we gaan gewoon door
Oud 09-02-2005, 20:57
WB_Oud
WB_Oud is offline
Wat is het toch heerlijk om muziek te hebben als je moe bent en het heeeel erg druk hebt gehad met (leuk) werk doen... Volgens mij had mijn leven heel anders gelopen als ik een paar jaar geleden had uitgevonden wat 'mijn' muziek was
Oud 09-02-2005, 21:28
Verwijderd
Een jaar en 3 maanden, een jaar en 3 maanden, een jaar en 3 maanden.
Oud 09-02-2005, 21:40
WB_Oud
WB_Oud is offline
Gefeliciteerd!
Oud 09-02-2005, 21:48
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
ik moet mijn biologie nog leren, maar fuck it, ik heb wel belangrijkere dingen aan mijn hoofd, en dan geeft die eikel me maar een onvoldoende, het kan me niet meer schelen!
Oud 09-02-2005, 22:04
Verwijderd
ik wil weg
voel me opgesloten, en het valt niet te onderdrukken,wat ís dit...

plaatsen om te mijden zijn vandaag uitgebreid,anders ga ik er echt vandoor,omdat ik weet dat het kan,dat het zo makkelijk is.

terwijl ik het zo goed heb
wat ziek
Oud 09-02-2005, 22:20
Stefanie
Stefanie is offline
Wie wil me troosten
Oud 09-02-2005, 22:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik weet het niet meer
Soms, wie je ook vraagt, soms weet je 't niet meer
Oud 09-02-2005, 22:22
Stefanie
Stefanie is offline
Het is net alsof je in mn wanhoop nog zo dichtbij me staat...

Oud 09-02-2005, 22:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 09-02-2005 @ 23:20 :
Wie wil me troosten
*doet troosten*

The lies you tell me are the same as the ones I tell myself

echt ik weet niet hoe lang ik nog op deze aardbol ga rondlopen...
ik trek het niet meer
Oud 09-02-2005, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-02-2005 @ 23:30 :
echt ik weet niet hoe lang ik nog op deze aardbol ga rondlopen...
ik trek het niet meer
*herkenning*
Oud 09-02-2005, 23:03
rare kwast
rare kwast is offline
*wil nu zelf ook getroost worden *

echt misschien is het tijd deze vriendschap te laten gaan... ze zegt dat ik een van haar beste vriendinnen ben maar ik geloof dr niets van...
ben iets vervangends voor de tijd dat haar andere (wel beste vriendin) er niet is (die woont ongeveer 125 kilometer hier vandaan..)

ze gaan samen op vakantie, ik word weg gebonjourd als ZIJ wil praten met haar (mijn "vriendin" dan) omdat ze anders niets uit dr krijgt...hallo ben ik geen goede vriendin meer...ze kon ook altijd met mij praten nu ineens niet meer

ik zou haar willen vragen me niet zo te laten zitten...zeg gewoon wat je wil.....zeg gewoon dat deze vriendschap over is ik kan hier niet tegen maar ik durf het niet *veegt traan weg*
ik ben weer bezig vriendschappen te verpesten...
ze heeft me niet nodig...al zegt ze van wel

owww ik haat echt deze gevoelens, wil naar bed slapen maar kan alleen maar huilen, huilen en denken......malen
Oud 09-02-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-02-2005 @ 00:03 :
*troost*
moon
moon is offline
zo, ik kan het vandaag echt ff niet beter omschrijven als met smilies.
Sinqi
Sinqi is offline
*zucht*
Oud 09-02-2005, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-02-2005 @ 00:03 :
*troost* He bah.
Oud 09-02-2005, 23:15
rare kwast
rare kwast is offline
thanx mensen die troosten...

die gedachten aan vriendschap helpen niet echt om vol te houden...

*klinkt nu wel heel depri *
ben van het weekend zo geschrokken van mn eigen gedachte...zo donker dat ik ineens "wist" dat ik de dokter moest gaan zoeken voor een verwijzing...
Oud 09-02-2005, 23:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-02-2005 @ 00:15 :
thanx mensen die troosten...

die gedachten aan vriendschap helpen niet echt om vol te houden...

*klinkt nu wel heel depri *
ben van het weekend zo geschrokken van mn eigen gedachte...zo donker dat ik ineens "wist" dat ik de dokter moest gaan zoeken voor een verwijzing...
Verwijzing? Naar een psycholoog?
Oud 09-02-2005, 23:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-02-2005 @ 00:23 :
Verwijzing? Naar een psycholoog?
ja heb dr een gekregen voor riagg..
Oud 09-02-2005, 23:33
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 10-02-2005 @ 00:26 :
ja heb dr een gekregen voor riagg..
Ik ben al drie keer door verschillende vriendinnen aangeraden naar een psycholoog te gaan. Zou ik het doen?
Oud 10-02-2005, 00:07
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-02-2005 @ 00:33 :
Ik ben al drie keer door verschillende vriendinnen aangeraden naar een psycholoog te gaan. Zou ik het doen?
wie/wat houdt je tegen?
Oud 10-02-2005, 00:28
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 10-02-2005 @ 01:07 :
wie/wat houdt je tegen?
Angst om in real-life tegen een vreemde te vertellen wat je problemen zijn. Het gekke idee dat je één of twee keer in de week een bepaald tijdstip met iemand die je niet kent moet praten over je zorgen. Met iemand praten die tóch geen zak om je geeft, maar het alleen doet omdat het zijn of haar werk is. En m'n ouders komen het dan sowieso te weten, want hoe verberg je zoiets?
Oud 10-02-2005, 06:37
Miracle
Miracle is offline
Nou, de dag is begonnen. Ik heb géén zin. Ben benieuwd wat E. vandaag zal doen. Ben haar een beetje zat en zij mij ook geloof ik.
Blegh, hopelijk gaat het goed vanavond...
Oud 10-02-2005, 07:00
confused
confused is offline
ik heb stage in een ouderencentrum..bahhhh!!
maar daarna persverse gras halen
klote weer buiten en het is koud.

peace
Oud 10-02-2005, 09:06
Verwijderd
Mijn zusje is jarig vandaag. Dus. Ik moest alleen wel om 7 uur mijn bed alweer uit. Mooi verder geslapen daarna.
Heb de eerste 6 uur vrij. Niet echt prettig ofzo. En ik moet om 11 uur naar ggz. En het regent en ik wil niet. Net de taart bezorgd, gelukkig is dat ontzettend goed voor mij . Bwah, vanavond uit eten en eigenlijk voel ik me helemaal niet lekker.
Oh oh oh..

Ik proef het tijdens ons zoenen,
of als je plotseling lacht.
Ik zie het in vallende sterren,
na heftig vrijen in de nacht..
't Is die tinteling, dat briesje...
Oud 10-02-2005, 10:12
rare kwast
rare kwast is offline
Zo te zien gaat het wel goed met mij
maar diep van binnen doet het pijn
Ik doe wel blij maar ondertussen
kan ik mezelf niet meer zijn

---------------------------------------------------------

Eigenlijk is het zonde
maar de knoop, die hak ik door
langzaam wordt me helder
dat ik jou niet toebehoor
al dagen weet ik zeker
dat ik me niet vergis
ik weet nu wat het is
Maar verdomme het doet pijn

en toen....
Oud 10-02-2005, 10:35
WolterB
WolterB is offline
waarom voel ik me zo ontzettend kut en schuldig...
Ik schaam me ontzettend, ik weet dat t niet hoeft

pffff......
Oud 10-02-2005, 11:58
Dolores
Dolores is offline
Praten helpt, dat zeker.. maar ik blijf me kut voelen
Oud 10-02-2005, 12:32
Verwijderd
ik voel me goed, maar ik ven zo bang voor de toekomst. kan ik het allemaal wel aan?? ik weet dat ik niet te veel moet denken en gewoon moet doen maar dat is moelijk...
Oud 10-02-2005, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 10-02-2005 @ 07:37 :
Nou, de dag is begonnen. Ik heb géén zin. Ben benieuwd wat E. vandaag zal doen. Ben haar een beetje zat en zij mij ook geloof ik.
Blegh, hopelijk gaat het goed vanavond...
Ga eens iets leuks met haar doen en verbied elkaar dan om over dat verrotte profielwerkstuk te praten. E. is een goede vriendin (als ik af ga op wat jij over haar verteld), die moet je proberen te houden, iig niet jullie vriendschap door een profielwerkstuk laten verpesten.
Oud 10-02-2005, 12:57
marrel
marrel is offline
-_-' volgens mij trekt profielwerkstuk problemen aan... hier dus ook al
Oud 10-02-2005, 13:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik moet eigenlijk nog kei veel huiswerk maken, maar ja, geen zin En ik wil graag gewoon even vakantie houden...

Ik dacht net: "Hoera, een nacht zonder dromen over tekenen of nachtmerries", maar toen viel ik weer in slaap en droomde ik over mosselen die op mijn lichaam zaten en me beten en zo
Oud 10-02-2005, 13:18
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 09-02-2005 @ 20:08 :
maandenlang dacht ik er niet aan, maandenlang niet op dat klote ding.. elke dag gewoon normaal doen.
En nu deed ik het toch, ik stond op de weegschaal en de hele wereld stortte in, zoveel heb ik nog nooit gewogen!!!

Het is gewoon 11 kilo hoger dan het laagste dat ik woog, toen moest ik gaan eten, toen waren mensen kwaad op mij.
Nu ben ik heel kwaad op mezelf, walgelijk ben ik.. echt walgelijk
Rustig meisje, je bent niet walgelijk. Als je dat zo gaat zeggen ga je er in geloven, heb je daar zin in? Ik weet niet of je nog hulp hebt, anders moet je dat weer zoeken. Als je wereld instort als je ziet dat je zwaarder bent, is het niet goed meis.

*knuf*

En ik, hoe gaat het met mij. Goed hoor. Alles goed op school? Ja hoor, een tentamen onvoldoende maar die mag ik herkansen. Mooi, goed in de liefde? Ja hoor, ik vind een jongen leuk. Mooi, word het wat? Je weet maar nooit. Mooi, alles goed thuis? Ja hoor. Mooi, heb je nog hulp? Ja hoor, dat gaat heel goed. Fijn, en doe je nog aan dat snijden? en kots je nog steeds? Nee joh, daar ben ik mee gestopt, dat was niets. Mooi, heel mooi. Ja he.

Huilen kan ik. Elke dag dit toneelstukje. Ik raak verstrikt in de leugens. Kutlevenkutlevenkutlevenkutlevenkutleven. Waarom durf ik niet dood te gaan?

Regels voor berichten