![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij vind ik de hijaab een belemmering voor communicatie. In Nederland is het bovendien zo geregeld dat bijvoorbeeld ambtenaren en rechters hun politieke kleur niet op hun werk mogen uiten. Ik vind dat het ook voor religie moet gelden, aangezien dat invloed kan hebben op je oordeel. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Als de hoofddoek af moet verandert de gedachtegang omtrent de zaak die behandelt moet worden niet, maar het vertrouwen in de vrijheid die deze samenleving zegt te kennen wel. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het gezicht is gewoon te zien hoor. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
immers: we kunnen met dat soort statements een pagina'tje of tig doorgaan, schiet niemand verder nog wat mee op, dus een beetje niveau mag wel verwacht worden.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft hoofddoeken, no problem, maar ik vind niet dat het vreemd wordt gevonden dat mensen vinden dat het de communicatie belemmert en het verschil tussen autochtonen en allochtonen duidelijker weergeeft en misschein (voor de autochtonen dan_ vergroot.
Laatst gewijzigd op 22-02-2005 om 18:43. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
komt hij weer: in·doc·tri·na·tie (de ~ (v.), ~s) 1 het onder druk bijbrengen of doen aanvaarden van bepaalde leerstellingen niet gelijk om een flame war te beginnen, vraag ik aan alle gelovige objectief wat ze zouden zijn als ze niet uit een bv moslim familie zouden komen. denk daar over na en geef eerlijk antwoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten tweede, helemaal mee eens ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofddoeken wat vinden jullie? Barb4 | 187 | 06-12-2007 13:43 | |
Moet hoofddoek verboden worden bij ambtenaren? Hydrogen | 258 | 08-08-2005 12:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoek ISLAM moslima2 | 5 | 25-03-2005 11:28 | |
Charlois wil verbod hoofddoekjes voor baliemedewerkers Mirage2000 | 500 | 08-03-2005 11:27 | |
Hbo's willen hoofddoek in de ban doen! e r t a njunior | 126 | 04-12-2003 15:43 |