| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ik heb er een mp3tje van
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
heb jij toevallig ook nog andere shizzle van suicide file, naast die 7"?
|
|
||
|
Citaat:
demo self-titled twilight dead man's hand split hope conspiracy split r'n'r split |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
als je pc het weer doet zal ik het niet meer delen nee aepen, dat blijf ik sharen tot mn pc crashed |
|
|
|
||
|
Citaat:
@ Tsasil: hehe ja ik weet het.. die naam.. mja als je niet van hip hop houdt, zou ik 't niet downen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar is echt niks voor jou ![]() is gewoon eh moderne geinhiphop. beetje native tongue stijl, maar het is wel heel vet oasis heeft echt een relaxte beat.
|
|
||
|
Citaat:
voor de liefhebbers: ik heb net frances the mute binnengehaalt, maar nog niet geluisterd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en oh,ik kan niet meer bij anderen in hun gedeelde bestanden kijken hij komt niet verder dan "waiting to retrieve list" en in andersmans muziekcollectie krijgen was een hobby van me aan het worden ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Promo's zijn om CD recenties te schrijven, en je kunt geen recentie schrijven over een halve CD ![]() De CD's zitten alleen niet in een officieel doosje, maar in zo'n kartonnetje
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik krijg mijn eigen files niet geshred oid,ik heb mn mp3 map bij mn shared spul staan maa rnieman kan iets bij mij downloaden,wat doe ik verkeerd?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() komt ook maar niet binnen, beetje druk bij die gast denk ik
|
||
|
|
||
|
Citaat:
...als je bij options --> general options kijkt, zie je als het goed is een poort nummer, met daarnaast een knop om de instellingen te testen....daarlangs kun je op een site komen waar uit wordt gelegd hoe je dit voor jouw router doet...zo heb ik het ook gedaan
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Misschien een of andere bonus disc ofzo
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Don't forget that you need to restart your client if you modify your listening port. alles is goed of ben ik nu toch echt een ontzettende digibeet
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: