Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 13:21
anja
anja is offline
Een tijdje geleden had ik hier al eens een draadje over gestart. Het ging 'm er toen over dat ik een enorm plasprobleem had. Ik heb nl. een ernstige fobie op vreemde toiletten - met andere woorden: ik durf gewoon niet gaan zitten.

Er zijn toen enkele reacties gekomen in de aard van "ga hangen". Deed ik vroeger ook wel 'ns, maar omwille van een spierprobleem lukt dat niet meer (toch niet lang genoeg voor 'n flinke plasbeurt).

Nou ben ik 'n type dat best vaak uitgaat *en* van nature veel drink, ik ben dus bijna verplicht om een bezoek te brengen aan gore openbare toiletten met brillen vol plas.

Ik wil nu gaan experimenteren met staand plassen (zoals de jongens), liefst zonder plastuit of andere toestanden (duur!). Ik weet dat het een beetje een tsssssss onderwerp is, maar wie heeft al experimenten gedaan in die richting en kan tips geven?
Oud 10-02-2005, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
anja schreef op 10-02-2005 @ 14:21 :
Een tijdje geleden had ik hier al eens een draadje over gestart. Het ging 'm er toen over dat ik een enorm plasprobleem had. Ik heb nl. een ernstige fobie op vreemde toiletten - met andere woorden: ik durf gewoon niet gaan zitten.

Er zijn toen enkele reacties gekomen in de aard van "ga hangen". Deed ik vroeger ook wel 'ns, maar omwille van een spierprobleem lukt dat niet meer (toch niet lang genoeg voor 'n flinke plasbeurt).

Nou ben ik 'n type dat best vaak uitgaat *en* van nature veel drink, ik ben dus bijna verplicht om een bezoek te brengen aan gore openbare toiletten met brillen vol plas.

Ik wil nu gaan experimenteren met staand plassen (zoals de jongens), liefst zonder plastuit of andere toestanden (duur!). Ik weet dat het een beetje een tsssssss onderwerp is, maar wie heeft al experimenten gedaan in die richting en kan tips geven?
Probeer het maar eens thuis.... je merkt vanzelf wel of het kan of niet. (en nee, het is niet voor niets dat ik je aanraad om het eerst thuis te proberen waar je gewoon een schone broek aan kan trekken )

Maar eh.. volgens mij kan je bij kruidvat ook van de doekjes oid kopen.. die zijn eigenlijk voor onderweg als je op vakantie gaat, geloof ik.. maar die zijn hier vast ook wel voor te gebruiken.
Oud 10-02-2005, 13:31
anja
anja is offline
Doekjes? Snap ik niet...
Oud 10-02-2005, 13:33
Verwijderd
van die ontsmettingsdoekjes bedoelt ze denk ik... dan kun je de bril ontsmetten voor je gaat zitten
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 13:38
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-02-2005 @ 14:33 :
van die ontsmettingsdoekjes bedoelt ze denk ik... dan kun je de bril ontsmetten voor je gaat zitten
Yup, die bedoelde ik.

Je hebt trouwens volgens mij ook een soort papieren dingen in de vorm van een wc bril die je erop kan leggen, maar dat weet ik niet zeker..

Maar goed, als je staand wil plassen, zou ik het dus even proberen als ik jou was.
Oud 10-02-2005, 13:38
Qamra
Qamra is offline
Of van die papieren wc-brillen. Die leg je over de bril en spoel je zo weg zonder ze aan te hoeven raken.
Oud 10-02-2005, 13:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Qamra schreef op 10-02-2005 @ 14:38 :
Of van die papieren wc-brillen. Die leg je over de bril en spoel je zo weg zonder ze aan te hoeven raken.
Gheh, we postten ongeveer tegelijk.
Oud 10-02-2005, 13:47
anja
anja is offline
Citaat:
grl schreef op 10-02-2005 @ 14:38 :
Maar goed, als je staand wil plassen, zou ik het dus even proberen als ik jou was.
Sounds like you already tried that
Oud 10-02-2005, 13:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
anja schreef op 10-02-2005 @ 14:47 :
Sounds like you already tried that
Nou.. nee. Maar ik kan me er wel een voorstelling van maken.. en ook van de dingen die fout kunnen gaan.
Oud 10-02-2005, 14:54
Verwijderd
Staand plassen kan heel goed hoor, maar je moet wel goed oefenen, anders plas je over je broek heen oid, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Oefen thuis eens, dan ontdek je vanzelf wel hoe jij goed staat. Je kan onder de douche oefenen, in het begin is dat wel makkelijk, want dan weet je nog niet precies welke houding je aan moet nemen. (Sommige mensen vinden het vies om onder de douche te plassen, 't hóeft niet natuurlijk, maar zelf vond ik het viezer om over de grond te plassen dan in een douche bak met de douche aan )

Zelf kan ik het absoluut niet in het openbaar, teveel 'druk' zeg maar, teveel spanning. Maar misschien lukt jou het wel

(Wat een heerlijk onderwerp )
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:50
luchtballon
luchtballon is offline
ik heb het thuis wel eens geprobeert . het ging wel op zich, ik heb niks vies gemaakt, maar het was toch niet echt een succes. Ik blijf gewoon maar hangen boven de wc
Oud 10-02-2005, 17:00
bassgirl
bassgirl is offline
ooit es geprobeert thuis, met je benen over de helft van de pot gaan staan en dan een beedje mikken

of de hele wc bedekken met wc-papiertjes wil ook nog weleens helpen..
Oud 10-02-2005, 17:32
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik kan niet hangend plassen , en ook niet in de bosjes. Zit alles onder waarom leg je niet gewoon laag toiletpapier op de wc bril . doe ik altijd op stap.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 08:33
2004
2004 is offline
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Ik ben geen vrouw, maar ik ga ook niet op een vreemde bril zitten. Gelukkig is dat ontlastprobleem laten we zeggen niet zo alomaanwezig als het plasprobleem, maar goed. Ik vind plassen in openbare gelegenheden ook niet heel fijn.

Ik ben eens bij de McDonalds in Amsterdam geweest in een grijs verleden waar een hele rij mensen stond, de WCs overgelopen waren, er dus een geelbruingrijsgekleurde plas "water" verspreid op de grond lag en ik wel moest gaan plassen vanwege een volle blaas. Ik wenste toen echt dat ik mijn schoenen niet voor 30 gulden bij Bristol had gekocht. En dan komt nog het grootste probleem. Je handen wassen zonder ze weer vies te maken bij het dichtdraaien van de kraan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 09:17
anja
anja is offline
Heb gister geoefend onder de douche (nooit gedacht dat ik dit ooit zou bekennen op een forum).

Resultaat: het kán perfect. Benen een beetje spreiden, en dan met je rechterwijs en -middelvinger een omgekeerde v vormen over je venusheuvel. Als je je hand dan naar boven trekt in combinatie met het bewegen van je twee vingers, kan je de straal perfect naar voren toe richten. Nou is ónder de douche natuurlijk nog niet hetzelfde als vóór een openbaar toilet... heb dus nog wat extra oefensessies nodig.

Nog meer ervaringen van iemand?
Oud 11-02-2005, 09:19
2004
2004 is offline
Citaat:
anja schreef op 11-02-2005 @ 10:17 :
Heb gister geoefend onder de douche (nooit gedacht dat ik dit ooit zou bekennen op een forum).

Resultaat: het kán perfect. Benen een beetje spreiden, en dan met je rechterwijs en -middelvinger een omgekeerde v vormen over je venusheuvel. Als je je hand dan naar boven trekt in combinatie met het bewegen van je twee vingers, kan je de straal perfect naar voren toe richten. Nou is ónder de douche natuurlijk nog niet hetzelfde als vóór een openbaar toilet... heb dus nog wat extra oefensessies nodig.

Nog meer ervaringen van iemand?
Ik zou niet zo snel verzekerd zijn daarvan hoor. Ik ben een man en bij mij gaat het soms ook mis.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
2004 schreef op 11-02-2005 @ 09:33 :
Ik vind het niet zo gek eigenlijk. Ik ben geen vrouw, maar ik ga ook niet op een vreemde bril zitten. Gelukkig is dat ontlastprobleem laten we zeggen niet zo alomaanwezig als het plasprobleem, maar goed. Ik vind plassen in openbare gelegenheden ook niet heel fijn.

Ik ben eens bij de McDonalds in Amsterdam geweest in een grijs verleden waar een hele rij mensen stond, de WCs overgelopen waren, er dus een geelbruingrijsgekleurde plas "water" verspreid op de grond lag en ik wel moest gaan plassen vanwege een volle blaas. Ik wenste toen echt dat ik mijn schoenen niet voor 30 gulden bij Bristol had gekocht. En dan komt nog het grootste probleem. Je handen wassen zonder ze weer vies te maken bij het dichtdraaien van de kraan.
Over kranen dichtdraaien die mogelijk erg erg vies zijn: ik rukte op vakantie altijd een flink stuk extra papier mee, als ik dan m'n handen had gewassen, draaide ik met dat papier de kraan dicht Ziet er een beetje stom uit, maar 't is wel fijn schoon
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 10:45
2004
2004 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-02-2005 @ 11:41 :
Over kranen dichtdraaien die mogelijk erg erg vies zijn: ik rukte op vakantie altijd een flink stuk extra papier mee, als ik dan m'n handen had gewassen, draaide ik met dat papier de kraan dicht Ziet er een beetje stom uit, maar 't is wel fijn schoon
ik doe het vaak met mijn pols
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
2004 schreef op 11-02-2005 @ 11:45 :
ik doe het vaak met mijn pols
En dan lik je per ongeluk langs je pols en krijg je allemaal viezigheid binnen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:16
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik heb dat "smet"vrees echt totaal niet Ik kan die knop omzetten ofzo Ik snap ook nooit waarom mensen hun handen wassen voor het eten (behalve dan als ze duidelijk vies zijn natuurlijk oid): je wordt er echt niet ziek van. En als je bijv. je kind zoveel zn handen laat wassen ed dan worden ze daar op latere leeftijd júist heel erg ziek van. Je hebt simpelweg gewoon geen weerstand opgebouw mbv kleine ziekteverwekkers.

Misschien niet echt met dit topic te maken maar moest t ff zeggen
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 11-02-2005 @ 14:16 :
Ik heb dat "smet"vrees echt totaal niet Ik kan die knop omzetten ofzo Ik snap ook nooit waarom mensen hun handen wassen voor het eten (behalve dan als ze duidelijk vies zijn natuurlijk oid): je wordt er echt niet ziek van. En als je bijv. je kind zoveel zn handen laat wassen ed dan worden ze daar op latere leeftijd júist heel erg ziek van. Je hebt simpelweg gewoon geen weerstand opgebouw mbv kleine ziekteverwekkers.

Misschien niet echt met dit topic te maken maar moest t ff zeggen
Oh, als ik thuis naar de wc ga, draai ik de kraan ook wel gewoon met m'n blote handen dicht. Maar in Frankrijk in van die wc's langs de kant van de snelweg... die zijn gewoon té vies. Nu krijgen ze steeds meer drukknop-kranen of kranen met een sensor, maar 'vroeger' (= paar jaar terug) was dat nog niet zo. Die wc's en kranen waren écht goor soms
Ik was m'n handen ook niet voor het eten, tenzij ze vies zijn of ik echt met m'n handen ga eten.
Smetvrees heb ik wat dat betreft echt niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten