Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 12:34
snuvvel
snuvvel is offline
ja ik ben ontzettend jaloers. ik kan niks hebben, er is een tijd geweest dat het echt op het obsessieve af was. Maar dat is nu over gelukkig alhoewel ik nog steeds stikjaloers ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2005, 14:13
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik word best wel snel jaloers, maar ik probeer er wel aan te werken, want soms is t gewoon niet leuk meer
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 15:34
masterdj
masterdj is offline
Ben opzich wel jaloers aangelegd maar laat t lang niet altijd merken
(volgens mn vriendin kan ik dan een hele arro blik opzetten terwijl ik t dan zelf niet eens door heb ) vertrouw haar voor 100% maar ik denk dat je dat "jaloerse" nooit helemaal kwijtraakt
Oud 10-02-2005, 16:00
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Vroeger (8 jaar geleden ofzo) was ik wel een jaloers, dan vroeg ik mijn ex met wie ze gebeld had, waar ze geweest was (dat verpakte ik dan in: “Heb je nog wat leuks gedaan….”), ging altijd “toevallig” naar boven als zij aan het mailen was, zocht constant naar bevestiging en was af en toe best bezitterig.
Toen kwam dat omdat ik gewoon onzeker was op dat gebied, mij ex daarvoor (eerste persoon waar ik om gaf) was vreemd gegaan en dat heeft er aardig ingehakt. Ik was gewoon bang haar kwijt te raken.
Maar nu heb ik daar geen last meer van, daarna heb weer wat relaties gehad en daar ging het altijd redelijk goed, dus dan verlies je die onzekerheid wel. En uiteindelijk ook de jaloezie.

De enige keer dat ik later nog echt jaloers ben geweest was bij mijn laatste ex, met haar was ik op vakantie en schijnbaar had ik iets fout gedaan in haar ogen. Ze heeft me de halve vakantie genegeerd. Dus tegen mij chagrijnig doen en mooi weer spelen bij andere.
Toen ging ze op gegeven moment tafelvoetballen met een andere jongen die haar gevraagd had en toen ontplofte ik. Heel stom, ik was dat gezeik zo zat dat ik spontaan een aanval van jaloezie kreeg. Ik heb het niet lang erna uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:01
LaValentino
LaValentino is offline
Ja alleen laat ik nooit merken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:15
miss x
miss x is offline
nu best wel erg, bij mijn vorige vriend veel minder maar dat kwam ook doordat hij nogal anders was dan mn huidige vriend.mn huidige vriend is echt zo'n allemansvriend naar mijn idee soms een beetje te
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:32
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-02-2005 @ 08:16 :
Neuh, buiten de gezonde jaloerzie om.
Oud 10-02-2005, 16:36
Firefly182
Firefly182 is offline
ik kan af en toe wel jaloers zijn ja. Maar niet om de meest simpele dingen. Laatst bijvoorbeeld waren we naar een feest op zijn werk. En hij ging even dansen met een collega van 'm.
Vind ik niet super, maar jaloers.... nah.

Ik zou pas jaloers worden als hij de hele avond met haar was enzo.

Ik kan wel jaloers worden als hij iets leuks gaat doen met anderen (geslacht onbelangrijk) terwijl ik 'm niet zo vaak zie en ook graag iets met hem had willen doen. Maar goed, dit komt amper voor
Oud 10-02-2005, 16:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ja ik ben erg jaloers.
Oud 10-02-2005, 17:15
Lintjuh
Lintjuh is offline
Ik denk dat ik wel jaloers kan zijn , maar hou dat meer voor mezelf. Het is belachelijk als een jongen niet met een meisje mag praten of andersom. Ik ken mensen die zo jaloers worden als hun vriendje naar iemand anders kijkt , of naar een meidenfilm kijkt. En dat is echt niet normaal .
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 10:43
Toet0r
Toet0r is offline
Nee, ik ben niet snel jaloers. Ik kan me nu ook geen situatie bedenken waarin ik jaloers ben geweest, behalve 1x (voordat het opnieuw aan was). Toen gingen we uit en ik was nog heel verliefd op hem en toen kwam hij een hele goeie vriendin van hem tegen en die ging hem knuffelen, toen was ik wel even jaloers. (Heel stom eigenlijk, want zij heeft ook al meer dan een jaar een vriend enzo)
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 12:58
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Worden jullie jaloers als jullie vriend(in) met iemand anders slowt?
Of vinden jullie er niets aan?

Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:13
zeep007
zeep007 is offline
tenzij het zn moder of zijn oma of ander aanverwante fam. niet.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 16:13
Lindaa
Lindaa is offline
ik ben absoluut niet snel jaloers, ik vertrouw niet snel iemand, maar als ik iemand vertrouw, dan is het ook voor 100%, en kan ik em dan ook gerust laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 17:43
Verwijderd
Jup, hoe meer ik van iemand houd hoe jaloerser.

Daarbij mag ik van mezelf dan vaak meer dan m'n vriend..

Arme ventjes die aan mij vastgeplakt zitten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 10:23
Maurice
Maurice is offline
ja
Oud 12-02-2005, 11:16
Vaj
Vaj is offline
Ik ben niet snel jaloers. Mijn ex was soms zelfs beledigd dat ik nooit jaloers was, hij vond blijkbaar dat ik dat in sommige situaties had moeten zijn.

Ik maakte me nooit zorgen dat hij interesse zou hebben in andere meisjes, ik was ervan overtuigd dat hij toch niemand tegen zou komen die leuker was dan ik. Ik was blijkbaar niet onzeker genoeg voor jaloezie
Met citaat reageren
Oud 12-02-2005, 11:23
annia
annia is offline
als er redenen toe gegeven worden wel. ik kan wel jaloers zijn, maar dan weet ik zelf vaak hoe onterecht en stompzinnig het is. dus ik laat het zo min mogelijk blijken
Oud 12-02-2005, 14:51
hola
hola is offline
Ik ben niet snel jaloers als hij met een meisje aan het praten is ofzo. of knuffelt... dat niet. maar ik kan niet tegen dingen uit zijn verleden ben ik achter.. ik zag laatst fotos van hem en zijn ex.. hele mooie intieme fotos.. en ik werd ineens heel jaloers! dan wil ik dat ook.. terwijl ik het al heb.
ik weet dat het gebeurd is.. ik vind het ook niet erg. maar ik wil het niet zien denk ik..
Oud 12-02-2005, 23:03
Verwijderd
Jups, en erg ook. Ben wat dat betreft een onwijse bitch en het is maar goed dat mijn blikken inderdaad niet doden...

* kleine toevoeging *
Hmmz, maar dat ligt er ook aan bij wie. Ik ben het alleen bij meisjes van wie ik het idee hebben dat ze iets willen van mijn vriend (tot nu toe trouwens altijd goed ingeschat) verder eigenlijk niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten