Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2005, 14:30
Dolores
Dolores is offline
*zucht*
Ik trek het echt slecht momenteel..
Ik wil het snappen, maar ik snap het niet.
Advertentie
Oud 10-02-2005, 16:41
Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Voel me zowaar aardig goed
Oud 10-02-2005, 17:03
rare kwast
rare kwast is offline
yes......ruzie
Oud 10-02-2005, 17:22
moon
moon is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Zo boos!!!!!!!!!!!! Flikker allemaal toch een heel end op ofzo!!!!!! waar zijn jullie allemaal bezig?open je ogen! zeg dan ik dood moet ofzo! AAAAAAAARG!!!!
WEG WEZEN!!!!!!!!! verdwijn of verbreek het contact met me!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARG! ZO!
Oud 11-02-2005, 07:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-02-2005 @ 13:39 :
Ga eens iets leuks met haar doen en verbied elkaar dan om over dat verrotte profielwerkstuk te praten. E. is een goede vriendin (als ik af ga op wat jij over haar verteld), die moet je proberen te houden, iig niet jullie vriendschap door een profielwerkstuk laten verpesten.
Daar is hij blijkbaar ook te sterk voor. Ik ben nog steeds boos op haar, maar het gaat wel weer goed.
Gister ging het geloof ik wel goed. Ik ben niks vergeten enzo.

Alleen moeheid. Nog twee dagen, zondag écht rust.
Oud 11-02-2005, 08:00
WolterB
WolterB is offline
Nog 6½ uur
Oud 11-02-2005, 08:09
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 11-02-2005 @ 08:45 :
Daar is hij blijkbaar ook te sterk voor. Ik ben nog steeds boos op haar, maar het gaat wel weer goed.

En stiekem een klein vraagje: hoe gaat het met het profielwerkstuk?

Ontopic: Vannacht voor het eerst sinds weet-ik-het-hoe-lang weer eens een beetje doorgeslapen...wel twee keer wakker geworden, maar dat is iig minder dan voorheen. Vandaag lekker vrij, wel huiswerk dat ik wil doen, maar dat kan in mijn eigen tempo en ook gewoon hangend ipv netjes zittend ed. En ik heb de inloggegevens van intranet van mijn stage, dus ik kan tenminste ook iets meer doen dan voorheen (daar heb ik dus informatie voor nodig die op intranet staat).
Oud 11-02-2005, 08:11
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-02-2005 @ 09:09 :

En stiekem een klein vraagje: hoe gaat het met het profielwerkstuk?
*gauw voordat ik naar school moet*
Het gaat redelijk. We zijn aardig klaar, maar de leraar bedenkt steeds nieuwe proefjes. En het initiatief ligt nog steeds bij mij.
Oud 11-02-2005, 08:13
Mennuz
Mennuz is offline
Intens dagje gisteren
Fijn dat ik r nog even kon horen
+ het komt goed
Oud 11-02-2005, 08:41
Quiana
Quiana is offline
Pm doet het niet, dus dan maar zo; Leonoor, you've got mail.

En ik ga snel verder met m'n verslag.
Oud 11-02-2005, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 11-02-2005 @ 09:41 :
Pm doet het niet, dus dan maar zo; Leonoor, you've got mail.
Jij ook.
Oud 11-02-2005, 09:01
Verwijderd
Ze heeft me het vertrouwen gegeven... en dat was het dan. Alles is me weer een stukje duidelijker en het hoeft van mij niet meer .
Oud 11-02-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 11-02-2005 @ 09:41 :
Pm doet het niet
Nee, grrr . Kon ik eindelijk () mn pm lezen, kan ik niet reageren...

Straks jeugdzorg. Ik vind het eng, ik wil niet, ik ga niet. Ik weet toch niet wat ik moet zeggen. Laat maar allemaal.
Oud 11-02-2005, 09:08
rare kwast
rare kwast is offline
superrr geslapen...geloof dat ik voortaan het slapen maar helemaal oversla...nutteloos in bed liggen is ook niets

beetje liggen huilen, staren, denken...nee hopelijk is het allemaal snel over
Oud 11-02-2005, 10:47
JJ13
JJ13 is offline
bleehhh, waarom laat ik me oevral zo in meeslepen, waarom kan ik niet eens gewoon ' normaal' doen?
Oud 11-02-2005, 11:20
Verwijderd
Ze wilde mn armen zien.
Oud 11-02-2005, 11:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
He pfff bah... Gisteravond weer het examenboekje gelezen dat we van de middelbare school kregen, waar iedere eindexamenleerling en sommige leraren wat in hadden geschreven. Weer dat verlangen om terug te gaan naar die tijd. Alles lag zo heerlijk vast. Je wist iedere dag precies waar je naar toe moest, welke lessen je had enz. Je hoefde niet zelf te beslissen. Nu is dat afgelopen en ligt de toekomst voor me. Maar heb ik nog wel toekomst?
Oud 11-02-2005, 11:38
Verwijderd
Iedere minuut denk ik aan hem.

En dat wil ik niet meer.
Maar ik kan niet anders. Ik kan hem, hij, die zoveel voor me gedaan en betekent heeft, niet zo maar laten vallen. Niet nu, niet op deze manier.

Maar ik zal wel moeten. Wil ik ooit doorgaan op relationeel gebied, zal ik hem achter me moeten laten.

Waarom zijn 5 maanden lastiger te vergeten als 19 maanden?
Oud 11-02-2005, 11:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Net nu de vakantie alweer bijna afgelopen is, gaat het wel weer oké. Heb vannacht niet eens een enge droom gehad (behalve dan die droom over die spin, maar ik wist dat die zou komen want gisteren liep er ineens een gigantische spin over mijn bed)

En ik moet nog zoveel huiswerk maken
Oud 11-02-2005, 11:59
Miracle
Miracle is offline
Vakantie.
Hopelijk hoef ik niet super vaak te werken enzo.
Oud 11-02-2005, 12:33
rare kwast
rare kwast is offline
stomme stomme stomme stomme riagg/ggz...

ze zouden BELLEN ik speciaal 06 nummer geven want dat is al eens mis gegaan....sturen ze een brief met lekker groot GGZ rijnland op de envelop
gelukkig was mn moeder net weg...maar ja ze sturen nu nog bevestiging moet ik gaan liggen voor die brievenbus ofzo?!

zo
Oud 11-02-2005, 12:43
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 11-02-2005 @ 13:33 :
stomme stomme stomme stomme riagg/ggz...

ze zouden BELLEN ik speciaal 06 nummer geven want dat is al eens mis gegaan....sturen ze een brief met lekker groot GGZ rijnland op de envelop
gelukkig was mn moeder net weg...maar ja ze sturen nu nog bevestiging moet ik gaan liggen voor die brievenbus ofzo?!

zo
Precies hetzelfde hier, een poos geleden... Alleen was ik dus op school, en mijn moeder thuis...

Dus ze meteen maar alles verteld...

Ben er inmiddels weg, thank god... sturen ze me nog een uitnodiging of ik mee wil doen aan de jubileumfietstocht ter ere van het 5jarig bestaan. Terwijl ik officieel geen post meer van ze mag ontvangen..
Ze zouden mijn dossier sluiten, heb nooit een brief gehad, die me wel beloofd is...

Nee, geloof niet dat ik zo te spreken ben over dat klote ggz
Oud 11-02-2005, 12:54
Nona
Nona is offline
Goed voorbereid. Werkgroep ging goed. Was leuk woensdagavond. Halve opdracht al gedaan, rest kan morgen. Maandag naar Peet, vanavond dansen. Vanmiddag nog even M. vragen om uitdraai van de rekening. Dan naar huis.

Alles is goed, mooi zo.
Oud 11-02-2005, 14:09
Verwijderd
En daar zit je dan hoor.. Voet omhoog, enkel in drukverband.. En dat terwijl ik nu lekker lol aan t maken zou zijn.. Zucht..
Oud 11-02-2005, 14:17
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 11-02-2005 @ 13:43 :
Precies hetzelfde hier, een poos geleden... Alleen was ik dus op school, en mijn moeder thuis...

Dus ze meteen maar alles verteld...

Ben er inmiddels weg, thank god... sturen ze me nog een uitnodiging of ik mee wil doen aan de jubileumfietstocht ter ere van het 5jarig bestaan. Terwijl ik officieel geen post meer van ze mag ontvangen..
Ze zouden mijn dossier sluiten, heb nooit een brief gehad, die me wel beloofd is...

Nee, geloof niet dat ik zo te spreken ben over dat klote ggz
damn....ik moet maandag dus weer stage lopen dus moeders zal de brief wel onderscheppen....
dus ff een excuus verzinnen...pff
Oud 11-02-2005, 14:35
burgertrutje
burgertrutje is offline
laatste vakantie dag en wat ben ik? juist ja, ziek. Altijd hetzelfde. En ik krijg niet eens de kans om echt ziek te zijn... Iedereen loopt maar naar me te schreeuwen, vanavond en morgen werken Profielwerkstuk heb ik gelukkig bijna af, nu de rest nog....
Oud 11-02-2005, 14:36
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 11-02-2005 @ 15:17 :
dus ff een excuus verzinnen...pff
Je mag toch zeker wel informatie aanvragen daar?

(Of je verteld het "gewoon"? Scheelt een hoop gelieg en gedoe. )
Oud 11-02-2005, 14:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-02-2005 @ 15:36 :
Je mag toch zeker wel informatie aanvragen daar?

(Of je verteld het "gewoon"? Scheelt een hoop gelieg en gedoe. )
ja ik kan het vertellen maar dat doe ik liever op eigen gelegenheid en niet naar aanleiding van een envelop die dr lag..
Oud 11-02-2005, 14:58
Stefanie
Stefanie is offline
Alle energie in één keer weggezogen...
Oud 11-02-2005, 15:07
Verwijderd
Zo, ik ben moe Verder wel oke eigenlijk. Net kapper geweest. Is leuk geworden. Romeo en Julia vandaag was eigenlijk alleen maar technisch en niet zo heel leuk. Vanavond sporten.

If you got troubles, I've got them too.
There isn't anything I wouldn't do for you

*neuriedeneurie*
Oud 11-02-2005, 15:23
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, vakantie bijna voorbij...wel mn tentamen gehaald...maar echt genieten zal niet gaan, want voorbereidingen voor maandag beginnen alweer....bah.
Gelukkig niet echt ziek meer
Oud 11-02-2005, 16:22
Verwijderd
Ik wil niet meer.
Oud 11-02-2005, 16:23
CSN
CSN is offline
Citaat:
Ave schreef op 11-02-2005 @ 17:22 :
Ik wil niet meer.
((ave)), dát moet je niet denken.
Oud 11-02-2005, 16:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zo raar, zo onrustig de laatste week. Ik heb vier weken examens gehad waarin ik druk bezig was en nooit tijd had en dan ineens heb je een week vakantie waarin je niets hoeft. Ik verveel me niet echt maar ik voel me zo verschrikkelijk onrustig. Ik moet een beslissing nemen, denk er uren overna, neem dan een beslissing en twijfel dan gelijk weer of ik het wel goed besloten heb. Ik word gek van mezelf. Ik heb regelmaat nodig en dat heb ik niet deze vakantie. Volgens semester heb ik iedere week een ander rooster, dat is ook echt niets voor mij. Hopelijk kom ik daar wel een beetje goed doorheen. Ik hoop dat ik nu wat minder werkzittingen en practica heb want dat maakt mijn rooster zo vol en ik zou nu ook wel wat meer tijd voor zelfsutdie willen hebben.

Ik mis mijn vriend verschrikkelijk. Heb hem vorige zondag nog gezien maar het lijkt alweer een eeuwigheid geleden. Vorige week donderdag heb ik examen gehad maar ook dat lijkt al weer veel langer geleden. Het wordt tijd dat ik weer een regelmatig leven krijg, een ritme. De hele week les, dan het weekend daarheen enz. Dat heb ik nodig om fatsoenlijk te functioneren vrees ik.

Ik voel me zo alleen, mis hem zo, voel me zo onrustig, twijfelachtig en instabiel Was het maar vast maandag of nog beter: vrijdag
Oud 11-02-2005, 18:51
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
sonho schreef op 11-02-2005 @ 12:20 :
Ze wilde mn armen zien.
Die confrontatie is dan verschrikkelijk he. Ik ken het.
({)
Oud 11-02-2005, 18:57
George
George is offline
Ik ben er zat van.
&ik moet niet meer vergeten dat het er niet toe doet, allemaal.
Want dan ga ik weer voelen.
Oud 11-02-2005, 19:02
RoB!N
RoB!N is offline
Naja mijn ex had dus binnen een paar dagen met mijn beste maat.. Terwijl ik met haar nog een vriendin voor hem zocht, en hij al 18 jaar zo n b-tje droog staat ik toch wel stukje knapper ben en meer dan 2x zo breed...., veel meer meisjes heb gehad etc.

Daar baal ik dus van Ben er nu na maandje wel overheen, maar heb nooit zin om ze samen te zien. Nu moet ik eerst nog weer een meisje vinden.....
Oud 11-02-2005, 19:04
Verwijderd
Ga ik naar de stad, kom ik mn ex tegen. Net nu, net nu ik had gesmst dat ik met hem wilde praten kom ik hem tegen. was een beetje een geforceerd gesprek, niet leuk. Totaal niet leuk...
Moest nog een cadeautje hebben voor zijn vriendin, voor Valentijn. Hij deed er gvd niet aan.

Ach ja, denk dat het lastig te zeggen dat alles met haar beter is...
Oud 11-02-2005, 19:21
Verwijderd
19 mensen online, maar niemand bij wie ik mn hart kan luchten. Kwam hij maar online en nam mijn onzekerheid en verwardheid weg. Ik ben zo leeg.
Oud 11-02-2005, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 11-02-2005 @ 19:51 :
Die confrontatie is dan verschrikkelijk he. Ik ken het.
({)
(})
Ja.
Had zo'n raar gevoel daarna. Alsof ik elke moment zou breken, zo kwetsbaar. Ofzo.
En ik had er gelijk spijt van...
Oud 11-02-2005, 20:59
Redhair
Redhair is offline
Waarom vertelde ik hem nou dat ik moe was en nergens zin in had? Waarom geef ik mezelf bloot? Hoe stom kan ik zijn? Dat geflirt van ons mag niet kapot gaan! Ik mag niet kapot gaan! Kan niemand me dan helpen? Ik zou zo graag eens bij hem willen uithuilen. Dat hij zijn armen om me heen slaat en zegt dat het wel goed komt en dat ik altijd bij hem terecht kan. Maar hij weet helemaal niks godverdommeGODVERDOMME IK KAN GEWOON NIET MEER! hij denkt dat ik een vrolijk meisje ben ik word helemaal gek ik weet echt niet meer wat ik moet doen. mijn vingers razen nu over het toetsenbord. het liefst zou ik weer in mijn armen snijden en het hem 'per ongeluk' laten zien zodat ik van hem af ben omdat hij dan weet hoe ik werkelijk ben maarja dat is zon kutmanier van aandacht vragen dat ik daar niet meer snijd.

Oud 11-02-2005, 21:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Waarom ben ik hier nog? Is er nog iémand ie iets om me geeft? Is er nog iéts wat me bestaansrecht geeft? Is het niet beter om het op te geven? Ik wil gaan, maar ik durf niet.
Oud 11-02-2005, 21:30
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-02-2005 @ 22:25 :
Ik wil gaan, maar ik durf niet.
Blijf dan maar gewoon.

Ontopic:
Niet eens zo moe, niet zoveel zin om te gaan slapen. Weinig zin in morgen, wel veel zin in de vakantie. '
Wedden dat....
Oud 11-02-2005, 21:39
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-02-2005 @ 22:25 :
Wat doe ik hier eigenlijk nog? Waarom ben ik hier nog? Is er nog iémand ie iets om me geeft? Is er nog iéts wat me bestaansrecht geeft? Is het niet beter om het op te geven? Ik wil gaan, maar ik durf niet.
zo denk ik nou ook de hele dag aan elkaar...
nutteloos nutteloos nutteloos
Oud 11-02-2005, 21:40
Metallinos
Metallinos is offline
Hmm.. ik las vandaag dit in een post op een ander forum, gepost door wat eerst een goede vriendin was en wat over mij gaat. (ze wist blijkbaar niet dat ik ook weleens kijk op dat forum):

"Ik ga morgen met een vriend praten die jaren n goede vriend van me was maar t is toch wel best kut gelopen (door geslachtsprobleem, hij houdt blijkbaar van me). Hoe kan ik zeggen dat ik m gewoon nooit meer in mn leven wil tegenkomen en hem liever dood zie zonder hem te kwetsen?"

Wat een goed idee van me was dat, eerlijk zeggen wat ik voor haar voel...

Dat gesprek is al geweest trouwens, daar deed ze behoorlijk tactvol, maar toen werd het wel duidelijk dat we nooit meer vrienden zouden zijn.

Laatst gewijzigd op 11-02-2005 om 21:42.
Oud 11-02-2005, 21:54
-(L)-
Heb ruzie met 'n vriendin. Maar ach, 't zal wel weer goed komen...
Oud 11-02-2005, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Metallinos schreef op 11-02-2005 @ 22:40 :
Hoe kan ik zeggen dat ik m gewoon nooit meer in mn leven wil tegenkomen en hem liever dood zie zonder hem te kwetsen?"
Als iemand mij dat zou zeggen (met name dat laatste) dan zou hij/zij me toch wel enorm kwetsen, hoe het ook gezegd werd...en ik geloof dat het "niet meer willen zien" dan ook meteen wederzijds zou zijn.

Sterkte iig.
Oud 11-02-2005, 22:33
Stefanie
Stefanie is offline
Waarom is hij zo lief voor me? Dat heb ik toch helemaal niet verdiend?
Oud 11-02-2005, 22:34
Verwijderd
kent iedereen wel denk ik.. ineens een kutgevoel hebben, gevoel alsof je niets waard bent.. maar goed.. gelukkig bestaan er nog lieve mensen op de wereld die je dan opvrolijken zodat het weer beter gaat..
Oud 11-02-2005, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 11-02-2005 @ 23:50 :
Waarom denkt iedereen toch dat hij/zij er niet toe doet, dat niets er meer toe doet?
Dat is niet waar! Echt niet...
Mevrouw heeft de wijsheid in pacht...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten