Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *moeilijk doet* Ach, ik zie wel of zo ![]()
|
Omdat ik zooo ongelofelijk trots ben op mijn nieuwe kamer, en omdat ik alleen de crappy foto's heb laten zien (zie het vorige foto-topic )toon ik u nu de metamorfose:
![]() Niet dat het helemaal netjes is natuurlijk, maar het is en blijft een studentenkamer... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nog wat foto's waar ik zo debiel mogelijk op deed... ben momenteel aan het twijfelen op welke manier ik mijn forumreputatie daarmee zou beinvloeden... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volwassener dan je dacht, bedoel je? Ik zie er helemaal niet zo volwassen uit, mensen schatten mij meestal vijftien en voor het gemak denken ze dan ook dat ik een tweeling ben met mijn zusje ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij sta jij prachtig met lang krullend haar ![]() bruin of zwart dan wel, Uwe Hoogheid
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Lente in de tuin - jong grut fototopic! darkfairy | 8 | 11-05-2012 23:53 | |
De Kantine |
Het fototopic lente editie Verwijderd | 3 | 15-03-2008 23:49 | |
Lifestyle |
fototopic maart²: wanneer is het nou lente? Hi, I'm Nora | 500 | 19-03-2006 16:39 | |
De Kantine |
Wat voor topics denk jij op admin tegen te komen? Verwijderd | 85 | 12-12-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Het nu dan toch wel officiële Lente-fototopic! Verwijderd | 501 | 02-07-2005 11:14 | |
Beleidszaken |
gewaagde fototopics ook op Onzin? Of toch alleen op Seks. 'I'he Prophet | 41 | 28-04-2004 12:27 |