![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het inderdaad sowieso geen prettig gezicht om mensen te zien zoenen, maar goed, of het dan meisjes of jongens of allebei zijn, dat maakt me niet zoveel uit..
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nee daar wordt ik niet om gepest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind t niet vies hoor als jongens met jongens zoenen en meisjes met meisjes. maar k hoor anderen er altijd over dat ze het smerig vinden oid. k ben het er zelf niet mee eens. ik heb niks tegen homo's of bi's of lesbi's. ik denk alleen niet dat vrouwen t minder over hun seksuele fantasien hebben dan mannen. k denk dar dat per persoon verschilt. de een is preutser dan de ander. laatst was er in de klas een gesprek tussen een paar mensen, of je het erg zou vinden als je vriendin met een ander meisje zou zoenen. dat zouden de jongens niet erg vinden zeiden ze. de meeste meisjes zeiden meteen van nou ik weet niet of ik dan wel verder zou gaan met een relatie. dat vind ik raar. de meeste meisjes zeiden van ja dat vind ik vies als mijn vriend met een jongen gezoend zou hebben,. terwijl de jongens juist zeiden van nee dat vind ik juist wel tof. vandaar dit topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat betreft de meeste van die homofoben, die hebben gewoon niet de hersencapaciteit om normaal na te denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Veel mannen vinden vrouwen geil, vooral als ze spannend, stout, speels of anders-dan-normaal doen. Maar eigenlijk is het helemaal niet boeiend, want op zo'n moment heb ik liever dat ze met mij zoenen ![]() Dat van dat afkeurende gedrag is ook niet echt zo, want volgens mij zijn homo's best geaccepteerd, iig door mij en mijn omgeving wel. Ik heb geen ander gevoel als ik 2 jongens zie zoenen of een meisje met een jongen. Dat boeit me echt totaal niet (aangezien ik zelf jongens ook niet aantrekkelijk vind). Vies vind ik het ook niet en het is nou ook niet bepaald interessant of andere mensen van mij denken dat ik homo ben. Dus om maar te antwoorden op de vraag van de topicstarter: Ik denk dat het niet zo is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kortom homo's vind ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 |