![]() |
||
Citaat:
![]() p.s voor mensen die willen afvallen ten eerste drie maaltijden per dag is heel belangrijk en als tussendoortjes heb je tegenwoordig heel veel lighte ontbijtkoeke e.d. zoals die van Pijenburg of gewone mueslireep.. uiteraard ook water drinken of thee (groene thee bijvoorbeeld) Daarnaast is sowieso 3 keer in de week sporten erg belangrijk..Je kunt een instructeur raadplegen of je kunt meedoen aan bijv. APM (wat ik zelf ook doe) of body combat Volg geen zogenaamde dieten waarmee je in één week 5 pond af kunt vallen, want meestal is de resultaat na 2 a 3 weken dat je het dubbele weegt oorzaak is dat je dan één week heel weinig eet en daarna weer normaal eet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En sporten, dat snapt iedereen wel denk ik dat dat nodig is over 't algemeen. Light ontbijtkoeken enzo zijn over 't algemeen niet héél geweldig. Neem dan een extra boterham. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Neem bijv. soms 's een handje noten ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(K tel zelf geen calorieen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er op deze manier nog onder zit, en bovendien zou ik nog wel meer opkrijgen dan wat ik hierboven beschreef. Ik heb gewoon geen grens en kan eten aan de lopende band. Maar goed, dat doe ik natuurlijk niet). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ik me afvroeg (je post hier al een hele tijd, volgens mij nog wel langer dan ik), hoeveel ben je inmiddels afgevallen? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben sinds kort begonnen met fitness, dus 't zal nu wat sneller moeten gaan ![]() Ik had trouwens een vraagje. Ik heb hele dikke benen (zeker vergeleken bij de rest van m'n lichaam) doordat ik ten eerste heel veel vet daar heb zitten maar er zitten ook vrij veel spieren onder. Het is de bedoeling dat dat vet weggaat, die spieren zullen altijd wel blijven denk ik (altijd al gehad). Maar hoe ziet dat er dan uit? Hou ik dan nog steeds van die dikke benen? |
![]() |
||
Citaat:
nou bijvoorbeeld ontbijt: 3 boterhammen (255) 1 glas halfvolle melk (100) 1 x mager vleesbeleg (25) 2 x 30+ kaas (100) 3 x becel (42) 1 x sinaasappelsap (83) totaal: 605 lunch 4 x boterhammen (340) 1 x glas halfvolle melk (100) 2 x 30+ kaas (100) 2 x sandwichspread (70) 4 x becel (56) totaal: 666 diner bevat gemiddeld zo'n 500-700 kcal, ook als het gezond is, mensen vergeten namelijk vaak olie ed mee te rekenen Tussendoor 1x appel (60) 1x banaan (100) 250 gram magere kwark (130) 2 x mandarijn (50) totaal 340 Ontbijt + lunch + diner (600) + tussendoortjes = 2211 kcal Niet zo moeilijk dus, of is dit heel ongezond voedsel?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar komt bij dat ik ook gigantisch dikke kuiten heb, dat vind ik helemaal verschrikkelijk ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Cola light bevat bijvoorbeeld geen kcal en geen vet, maar ik kan me toch niet voorstellen dat het goed voor je is... (het blijft cola). Hoe zit dat dan? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is wel mooi dan, dat 't er dan beter uit komt te zien. D'r zit nu aardig wat vet op, dus 't ziet er al niet uit, maar echt slanke benen zal ik nooit krijgen. Kan me verder ook weinig schelen, als dat vet er maar af is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb je dan nooit problemen met schoenen (die hoog sluiten) om ze dicht te krijgen? Een vriendin van me heeft dat namelijk wel heel erg, en die heeft ook nogal dikke benen, best lastig. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En het heeft wel met mijn bouw te maken ja dat ik dikke benen heb. Zit in de familie ben ik bang. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ben vandaag bij de podotherapeut geweest, moet steunzolen. Heb platvoeten + ongelijke benen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We dwalen 'n beetje van 't lijntopic af, maar goed dat vroeg ik me toch nog af... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd