Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het kind heeft wel humor moet ik zeggen, met d'r zusje in die ton en vervolgens de ballen d'r in gooien ![]() Ik heb ook het idee alsof die kinderen veel ouder zijn, maar ze zijn nog maar 3 en 4! Ben wel benieuwd of het deze keer gaat lukken... EHBO schijnt trouwens één van de best bekeken programma's van RTL 4 (van dit moment) te zijn.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik meende het natuurlijk ook niet heel serieus dat ik dat grappig vond. maar dat een 4 jarige bedenkt: laat ik m'n zusje eens in die ton laten kruipen en vervolgens die ton neer zetten.. dan kan ze d'r niet meer uit, gooi ik d'r wat ballen op en gaat ze helemaal janken. Gewoon het feit dat een kind van 4 zo evil kan zijn ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb al uitgelegd waarom ik dat zei.
||
Citaat:
En het is juist handig dat het slechts op truukjes berust is. Zo kunnen mensen thuis ook heel makkelijk die truukjes leren. Mijn ouders wijzen nu heel de dag na een krukje in onze kamer 'Pas op hoor, anders moet je op de naughty kruk!' ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ze zei dat ze er ook maar 2 week bleef ipv 3. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond die vader een vreselijk eikel met dat gedoe over het telefoon opnemen. Tjiezus mensen gaan inderdaad niet dood als het antwoordapparaat aanstaat en ze later teruggebeld worden. En dan met dat in slaap brengen van de jongste. Hoe dom kun je zijn om een lamp en een muziekje (volgens mij was dat ook met eenlichtje) aan te zetten als dat kind in slaap moet komen en zo min mogelijk afgeleid moet worden.
||
Citaat:
![]() Maar idd, dat ie nog wist dat z'n vader geschreeuwt had in groep 3, aahw, vonnik zo zielig. Die moeder kwam echt zo dom over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Heb het gisteren moeten missen, was t interessant? ![]()
||
Citaat:
Het kind van 3 was telkens spoorloos verdwenen. Moeders had het niet door en moest het vervolgens buiten gaan zoeken. Het jochie liep dan over de straten te zwerven zonder op auto's te letten ed. Ondertussen liet die moeder dan d'r andere twee kinderen alleen, terwijl de oven aanstond en een kind op het aanrecht aan het klimmen was ![]() Verder was er nog een jochie van 8 jaar dat heel gefrustreerd was. Hij voelde zich slecht omdat z'n vader vorig jaar tegen hem had geschreeuwd. Hij zat duidelijk niet goed in z'n vel en z'n ouders zagen dat amper. Oh ja, ook nog een kind dat weigerde te eten wat er werd klaar gemaakt. Die wilde elke dag z'n eigen zin hebben. Vaders was heel streng, maar moeders gaf elke dag weer toe.
||
Citaat:
![]() Ouders vergeten soms echt samen de kinderen op te voeden. Als je allebei andere regels maakt kan je net zo goed niks doen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() die meisjes van vandaag waren echt gemeen wat ze tegen die ouders zeiden zo uitgekookt (is dat een woord? ![]() raar dat die kinderen zo snel veranderen eigenlijk ik snap nog steeds niet waarom ze in die hoek blijven staan eerst hadden ze tenminste nog het speeltjes weghalen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hobo with a Saaitgun #1361 Noedelhap | 500 | 15-04-2011 19:50 | |