Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf weet ik totaal niet welke subbers kwaliteit voorop zetten en welke meer voor de snelheid gaan. ![]() Daar let ik niet eens zo heel erg op.
||
Citaat:
groups zoals Dattebayo die woensdagavond de nieuwste eps van Naruto hebben kan je beter ontlopen...zo zijn er veel meer groups die altijd véél sneller dan de rest hun versie uitbrengen... sommige groups doen dit goed, andere bagger...op www.anime-planet.com kan je op et forum fansub vergelijkingen bekijken...
||
Citaat:
|
NARUTO IS LICENCED!!!
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.animenewsnetwork.com/pressrelease.php?id=851 Voordelen: - DVDs - goodies Nadelen: - Fansubbers kappen (ANBU iig, de rest weet ik niet) -> misschien eeuwen w88 op et vervolg.. - 5 jarige fanboys - duurt LANG voordat de DVDs uitkomen...en ze komen traag uit.. - 'foute' namen...(art of the doppelganger -> Kage Bunshin no jutsu...journeyman -> Chuunin) - 5 jarige fanboys fanboy: "I'm Naruto...I'll kick your ass!!" ik: "I'm Itachi...I'll 0wn you...Mangekyou Sharingan!!" fanboy: "??" ik: " 'Hypnosis eyes' (¬_¬)"
Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 22:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik ben zéér te spreken over de FMA DVD van Funimation (zie mijn stukkie boven het licence bericht van Naruto) als een bedrijf Naruto zo aanpakt dan ben ik HEEL erg blij... btw nog een pluspunt: - DE NARUTO NGC GAMES!!!!
||
Citaat:
Ik ga alvast sparen voor de DVDs...een serie zo groot als Naruto zal wel flink wat DVDs krijgen...zeker als ze je bestelen door maar 3 eps op een DVD te smijten...
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime ik snap alleen niet waarom full moon wo sagashite zo hoog staat, ik probeer met tegenzin toch verder te kijken ![]() oja naruto komt op cartoon network ![]() Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 19:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar over smaak valt niet te twisten, de een van dat mooi de ander dit. Full Metal Alchemist doet het goed, waar ik juist niks aan vindt. Of ik moet me maar eens de moeite nemen om het te kijken. Full Metal Panic, moet ik wel een keer gaan kijken, die lijkt me wreed!
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Soms moet je gewoon even doorkijken, net zoals Monster, na 13 eps was ik gekapt, vond het te passief worden. Dat was al toen een paar maanden geleden, na aanraden ben ik weer weer verder kijken en nu zie ik hoe geweldig deze anime inelkaar steekt. En ook weer hele interessante characters. De moordenaar Johann is vrijwel identiek aan Lucy, hoewel ik van Johann nog niet zoveel heb gezien. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het líjkt alleen maar een stereotype... Hij is niet per definitie stil, maar hij is alleen maar non-stop met zn werk bezig..en hij heeft geen flauw benul van hoe de wereld in elkaar steekt...hij ziet de wereld als een grote oorlog waarin niemand te vertrouwen is... en samen met Chidori is het helemaal geweldig ![]() ![]()
||
Citaat:
|
wel grappig nog;
http://ic1.deviantart.com/fs4/f/2004...0/narutard.swf en volg nu ook Beck... is wel ok ![]() en vandaag Oruchuban Ebichu ook maar geprobeerd. maar dat is boring ;(
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja die heb ik ook gezien, maar ''hartverwarmend'' tussen haakjes, vanwege de ultra-violence
![]() maar dat is idd een van mijn favoriete genres.. Naruto 122 is uit, subbed by Dattebayo Episode 122 Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 12:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wil je een echt aandoenlijk en lief confession verhaal dan moet je Midori no hibi kijken. OMG. Hoe cute ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |