Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 17:14
Verwijderd
Juist. Niets zo vervelend als brakke Engelse zinnen, dat leest gewoon niet lekker. Om nog maar te zwijgen over vertaalfouten of gewoon lelijke vertalingen van Japans naar Engels - en dat kan ik ook nog eens niet controleren want ik spreek geen Japans. Dus je moet gewoon op de subbers kunnen vertrouwen en daar wil ik best wat langer op wachten.
Advertentie
Oud 13-02-2005, 18:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
D@mien schreef op 13-02-2005 @ 16:18 :
jup...in ieder geval voor fansubgroups die kwaliteit voorop zetten...speedsubbers hebben het over het algemeen binnen een dag af..maar daar is de kwaliteit over het algemeen ook naar...
Dan is 't goed. =P
Zelf weet ik totaal niet welke subbers kwaliteit voorop zetten en welke meer voor de snelheid gaan.
Daar let ik niet eens zo heel erg op.
Oud 13-02-2005, 20:16
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rob schreef op 13-02-2005 @ 19:30 :
Dan is 't goed. =P
Zelf weet ik totaal niet welke subbers kwaliteit voorop zetten en welke meer voor de snelheid gaan.
Daar let ik niet eens zo heel erg op.
ANBU, AnimeOne, Anime-keep, Anime-kraze, Anime Empire en Lunar zijn zo uit mn hoofd de beste groups die dr zijn...
groups zoals Dattebayo die woensdagavond de nieuwste eps van Naruto hebben kan je beter ontlopen...zo zijn er veel meer groups die altijd véél sneller dan de rest hun versie uitbrengen...
sommige groups doen dit goed, andere bagger...op www.anime-planet.com kan je op et forum fansub vergelijkingen bekijken...
Oud 13-02-2005, 21:49
Jolt
Jolt is offline
DB heb ik altijd, niks mis mee hoor. Vond Naruto weer eens saai. Werd niet veel in gedaan.
Oud 13-02-2005, 21:54
Verwijderd
Ik vind Lunar nou niet bepaald een supergroep hoor. Ze behoren in vergelijking met Dattebayo wel tot de beteren maar om nou te zeggen dat ze perfecte Engelse zinnen maken...
Oud 13-02-2005, 22:12
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-02-2005 @ 22:54 :
Ik vind Lunar nou niet bepaald een supergroep hoor. Ze behoren in vergelijking met Dattebayo wel tot de beteren maar om nou te zeggen dat ze perfecte Engelse zinnen maken...
Hun zinsbouw is af en toe behoorlijk Engrish ja...maar vertaaltechnisch is et over het algemeen wel in orde..
Oud 15-02-2005, 15:48
D@mien
D@mien is offline
Kep vandaag de Fullmetal Alchemist Limited Edition Boxed DVD1+OST1 binnen gekregen
Ik ben erg te spreken over de manier waarop ze de DVD gemaakt hebben...
Je kan (natuurlijk) kiezen tussen engelse en japanse tekst...en elke taal heeft een aparte ondertitel-stream(met een prettige font)....en ze vertalen dingen zoals -san, -chan enzo niet in mr. of ms. maar ze laten het gewoon staan . Het mooiste vind ik nog dat je kan kiezen om de eps in de officiele japanse staat te zien. dus met de japanse credits en logo en episode titel..of dat je het in de amerikaanse versie wil zien..met de amerikaanse credits en logo en episode titel..
je kan dus de 'feel' van het origineel behouden..
Oud 15-02-2005, 22:35
D@mien
D@mien is offline
NARUTO IS LICENCED!!!
http://www.animenewsnetwork.com/pressrelease.php?id=851

Voordelen:
- DVDs
- goodies

Nadelen:
- Fansubbers kappen (ANBU iig, de rest weet ik niet) -> misschien eeuwen w88 op et vervolg..
- 5 jarige fanboys
- duurt LANG voordat de DVDs uitkomen...en ze komen traag uit..
- 'foute' namen...(art of the doppelganger -> Kage Bunshin no jutsu...journeyman -> Chuunin)
- 5 jarige fanboys

fanboy: "I'm Naruto...I'll kick your ass!!"
ik: "I'm Itachi...I'll 0wn you...Mangekyou Sharingan!!"
fanboy: "??"
ik: " 'Hypnosis eyes' (¬_¬)"

Laatst gewijzigd op 15-02-2005 om 22:45.
Oud 15-02-2005, 22:45
AJMouse
AJMouse is offline
hm ik weet niet wat ik er van moet denken
Oud 15-02-2005, 22:48
Verwijderd
Ben verrast dat dat zo lang heeft geduurd eigenlijk.
Oud 15-02-2005, 23:05
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
cyc schreef op 15-02-2005 @ 23:48 :
Ben verrast dat dat zo lang heeft geduurd eigenlijk.
ik ook...maar hoe langer et ging duren hoe erger het wordt
Oud 15-02-2005, 23:43
Verwijderd
Ah k*nker, dat is echt genaaid maarja, het was natuurlijk ook wachten tot het zwaard zou vallen voor Naruto. Zelf kijk ik het niet maar ik ken veel mensen (waaronder mijn broer) die hier zwaar niet blij mee gaan zijn

Maar goed, aan de andere kant zijn er wel groepen die gelicensede anime blijven vertalen. Denk maar aan Inuyasha 4-Ever, dat zijn allemaal Europeanen, die hebben gewoon dikke schijt aan Amerikaanse licensing.
Oud 16-02-2005, 00:13
D@mien
D@mien is offline
volgens mij is dat dan nog legaal ook...maar dat weet ik neit zeker...
nyways, in de channel van AonE zeggen ze dat ze Naruto niet droppen, dus het lijkt er op dat we wel goed zitten...
Oud 16-02-2005, 00:15
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Erg jammer, maar het zat er wel aan te komen.
Oud 16-02-2005, 08:11
Verwijderd
> Naruto "licensed" by ShoPro Entertainment
On February 15 ShoPro Entertainment announced it was appointed the main licensor for Naruto in the USA. This has lead many to claim Naruto has been licensed. However AnimeSuki sees ShoPro only as a middle-man and not an anime company which releases anime themselves. As such we're not marking it licensed yet. Please note that this situtation may change at any time. Also the ShoPro "license" means Naruto is now much more likely to be licensed in the US, especially by VIZ.
( discuss this topic on the AnimeSuki Forum )
Oud 16-02-2005, 11:14
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-02-2005 @ 09:11 :
> Naruto "licensed" by ShoPro Entertainment
On February 15 ShoPro Entertainment announced it was appointed the main licensor for Naruto in the USA. This has lead many to claim Naruto has been licensed. However AnimeSuki sees ShoPro only as a middle-man and not an anime company which releases anime themselves. As such we're not marking it licensed yet. Please note that this situtation may change at any time. Also the ShoPro "license" means Naruto is now much more likely to be licensed in the US, especially by VIZ.
( discuss this topic on the AnimeSuki Forum )
ShoPro staat op het punt om samen te gaan met Viz...het zal dus niet lang duren voordat Viz zegt dat ze de licentie hebben...maargoed...als Animesuki dit zegt zal dat wel betekenen dan ANBU ook nog doorgaat...
Oud 16-02-2005, 12:04
Kurogane
Kurogane is offline
Ik denk dat 4kids en funanimation ook wel interesses hebben..maar dat zijn wel de laatste bedrijven die ik het gun..
Oud 16-02-2005, 13:14
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 16-02-2005 @ 13:04 :
Ik denk dat 4kids en funanimation ook wel interesses hebben..maar dat zijn wel de laatste bedrijven die ik het gun..
4Kids ben ik met je eens...die brengen nieteens DVDs uit...
Maar ik ben zéér te spreken over de FMA DVD van Funimation (zie mijn stukkie boven het licence bericht van Naruto) als een bedrijf Naruto zo aanpakt dan ben ik HEEL erg blij...

btw nog een pluspunt:
- DE NARUTO NGC GAMES!!!!
Oud 16-02-2005, 13:46
Verwijderd
Voor mij, die nooit een DVD koopt, is dit natuurlijk wel een nare ontwikkeling
Oud 16-02-2005, 14:03
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-02-2005 @ 14:46 :
Voor mij, die nooit een DVD koopt, is dit natuurlijk wel een nare ontwikkeling
je keek het toch niet?

Ik ga alvast sparen voor de DVDs...een serie zo groot als Naruto zal wel flink wat DVDs krijgen...zeker als ze je bestelen door maar 3 eps op een DVD te smijten...
Oud 16-02-2005, 14:14
Kurogane
Kurogane is offline
Soms vind ik fansubs beter, bijv. de karaoke intro en vertaling onder japanse tekens die in de serie verschijnen. ook de extra info is soms wel handig. de lettertype vind ik ook beter, en de dubs op de dvd is voor mij alleen waste of time, money en effort...maarja eigenlijk boeit het niet zo, er zijn nog veeeelee andere animes die ik veelee maler leuker vind dan naruto.
Oud 16-02-2005, 15:40
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 16-02-2005 @ 15:14 :
Soms vind ik fansubs beter, bijv. de karaoke intro en vertaling onder japanse tekens die in de serie verschijnen. ook de extra info is soms wel handig. de lettertype vind ik ook beter, en de dubs op de dvd is voor mij alleen waste of time, money en effort...maarja eigenlijk boeit het niet zo, er zijn nog veeeelee andere animes die ik veelee maler leuker vind dan naruto.
distribution bedrijven kunnen idd veel leren van fansubbers...ze vertalen over het algemeen beter en laten het er veel beter uitzien..
Oud 16-02-2005, 18:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
D@mien schreef op 16-02-2005 @ 12:14 :
ShoPro staat op het punt om samen te gaan met Viz...het zal dus niet lang duren voordat Viz zegt dat ze de licentie hebben...maargoed...als Animesuki dit zegt zal dat wel betekenen dan ANBU ook nog doorgaat...
Citaat:
As of now we can say that many things in the Naruto community will remain the same, AonE has said they will not drop Naruto as a series they subtitle. ANBU however is likely to drop the series completely, while Dattebayo has not made an official comment on the matter.
Ik weet niet of Narutofan zo betrouwbaar is.
Oud 16-02-2005, 18:43
Jolt
Jolt is offline
Hahahahahhaha, ik vind het wel grappig.
Hoop wel dat ze de manga dan ook op de dvd zetten, en dat ze die ook online zetten. Heb ik tenmiste mijn eps in DVD kwaliteit .

En ga nu op aanraden van Nare Man, chobits maar eens kijken, moeite waard of toch niet? Ken het helemaal niet.
Oud 16-02-2005, 18:48
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 19:43 :
Hoop wel dat ze de manga dan ook op de dvd zetten, en dat ze die ook online zetten. Heb ik tenmiste mijn eps in DVD kwaliteit .

En ga nu op aanraden van Nare Man, chobits maar eens kijken, moeite waard of toch niet? Ken het helemaal niet.
hier 200 aanraders

http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

ik snap alleen niet waarom full moon wo sagashite zo hoog staat, ik probeer met tegenzin toch verder te kijken

oja naruto komt op cartoon network

Laatst gewijzigd op 16-02-2005 om 19:03.
Oud 16-02-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 16-02-2005 @ 19:48 :
hier 200 aanraders

http://www.animenfo.com/statistic/top.php?type=anime

ik snap alleen niet waarom full moon wo sagashite zo hoog staat, ik probeer met tegenzin toch verder te kijken
Dat heb ik dus met Elfen Lied, hoewel dat ook door vrijwel iedereen helemaal geweldig wordt gevonden, ik vind het echt niet leuk om naar te kijken
Oud 16-02-2005, 19:59
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-02-2005 @ 20:57 :
Dat heb ik dus met Elfen Lied, hoewel dat ook door vrijwel iedereen helemaal geweldig wordt gevonden, ik vind het echt niet leuk om naar te kijken
Jij bent ook een rare .

Maar over smaak valt niet te twisten, de een van dat mooi de ander dit.

Full Metal Alchemist doet het goed, waar ik juist niks aan vindt. Of ik moet me maar eens de moeite nemen om het te kijken.

Full Metal Panic, moet ik wel een keer gaan kijken, die lijkt me wreed!
Oud 16-02-2005, 21:40
Jolt
Jolt is offline
Eventjes nog iets, waar halen jullie de ondertitelingen van een Anime serie vandaan?

Heb namelijk de DVD rip van Samurai champlo gedownload, is het alleen frans, en ze spreken japans . Beetje moeilijk.
Oud 16-02-2005, 21:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 19:43 :

Ik heb er 16 afleveringen van gezien, maar vond het erg saai. =\ 't begin was wel leuk, hoor. Maar zodra Chi kon praten, vond ol er langzaamaan minder aan. Ik moet 'em nog steeds afkijken. =p
Oud 16-02-2005, 22:16
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-02-2005 @ 20:57 :

Ik ook
Oud 16-02-2005, 22:27
D@mien
D@mien is offline
Chobits was opzich een goede serie, alleen het einde verpestte de hele zooi voor mij...

Fullmetal Achemist MOET je gewoon helemaal zien....kep vandaag de laatste 3 eps van spoon gezien (goed ondertiteld dus )...en ik ben weer helemaal verslaafd aan die serie
een van de beste series die ik tot nu toe gezien heb....

Full Metal panic is idd zéér strak..humor mixed met actie...Sagara Sousuke is een zeer goed ontworpen personage

Elfen Lied viel mij idd ook tegen...je kijkt et eigelijk voor het buitensporige geweld...meer houd de serie ook neit echt in...
Oud 16-02-2005, 22:29
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-02-2005 @ 22:40 :
Eventjes nog iets, waar halen jullie de ondertitelingen van een Anime serie vandaan?

Heb namelijk de DVD rip van Samurai champlo gedownload, is het alleen frans, en ze spreken japans . Beetje moeilijk.
dat hangt af van de groep die et ript...over het algemeen is er wel een engelse stream bij....maar soms heb je pech...en ze zijn niet los te krijgen voor zover ik weet...
Oud 16-02-2005, 22:37
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
D@mien schreef op 16-02-2005 @ 23:27 :

Full Metal panic is idd zéér strak..humor mixed met actie...Sagara Sousuke is een zeer goed ontworpen personage
Sousuke is weer de typische stille held met een X-litteken dat al te vaak voorkomt in anime
Oud 16-02-2005, 22:54
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
D@mien schreef op 16-02-2005 @ 23:27 :
Chobits was opzich een goede serie, alleen het einde verpestte de hele zooi voor mij...

Fullmetal Achemist MOET je gewoon helemaal zien....kep vandaag de laatste 3 eps van spoon gezien (goed ondertiteld dus )...en ik ben weer helemaal verslaafd aan die serie
een van de beste series die ik tot nu toe gezien heb....

Elfen Lied viel mij idd ook tegen...je kijkt et eigelijk voor het buitensporige geweld...meer houd de serie ook neit echt in...
Elfen Lied is dan wel weer een van mijn favoriete animes, niet zozeer geweld. Lucy was gewoon een prachtig persoon , de hele setting en cast vond ik gewoon erg boeiend. Laatste episode was gewoon der mate indrukwekkend dat ik wel erg gevoelig werd ik was daarna een week helemaal even weg in Elfen Lied

Soms moet je gewoon even doorkijken, net zoals Monster, na 13 eps was ik gekapt, vond het te passief worden. Dat was al toen een paar maanden geleden, na aanraden ben ik weer weer verder kijken en nu zie ik hoe geweldig deze anime inelkaar steekt. En ook weer hele interessante characters. De moordenaar Johann is vrijwel identiek aan Lucy, hoewel ik van Johann nog niet zoveel heb gezien.
Oud 16-02-2005, 23:05
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 16-02-2005 @ 23:37 :
Sousuke is weer de typische stille held met een X-litteken dat al te vaak voorkomt in anime
Juist niet
Het líjkt alleen maar een stereotype...
Hij is niet per definitie stil, maar hij is alleen maar non-stop met zn werk bezig..en hij heeft geen flauw benul van hoe de wereld in elkaar steekt...hij ziet de wereld als een grote oorlog waarin niemand te vertrouwen is...
en samen met Chidori is het helemaal geweldig
Oud 16-02-2005, 23:47
Verwijderd
Sousuke is gewoon een niet-sporende army nut, maar dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat hij zo ongeveer vanaf zijn achtste militair is, die gast heeft nog nooit een normaal leven gehad

Anyway, over Elfen Lied, voor mij is het gewoon een serie waar twee dingen aan opvallen: 1 de extreme blood and gore en 2 de character development (dat geloof ik dan maar van horen zeggen). Ik vind zelf character development niet altijd even belangrijk: voor mij moet anime vooral leuk zijn, de 'entertainment value' moet hoog zijn. Dat kan door character development, maar ook door vette animatie of gewoon vette humor. Blood en gore vind ik ranzig om naar te kijken (ik houd ook absoluut niet van horror) dus vandaar dat ik niet ga kijken

Het is alleen nogal jammer dat op sommige animesites echt zo'n sfeertje hangt van: 'als je Elfen Lied niet vet vindt, weet je niet wat goede anime is' ofzo.

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 00:04.
Oud 17-02-2005, 00:01
D@mien
D@mien is offline
Ik vond de characters van Elfen Lied juist vrij hol...je hebt alleen een flashback...die geeft wat meer diepte aan 2 personen...de rest ontwikkelt niet of nauwelijks..

[Edit]
Lunar heeft in de laatste bleach een storend slechte vertaling zitten...
Spoiler

[/edit]

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 00:04.
Oud 17-02-2005, 00:04
Verwijderd
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik nauwelijks verder heb gekeken dan aflevering 1 ik vond het gewoon te ranzig. Ik neem dus maar aan dat er character development is van de reviews die ik lees, ik kan er zelf geen oordeel over vellen.
Oud 17-02-2005, 00:09
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2005 @ 01:04 :
Ja, dat weet ik dus niet omdat ik nauwelijks verder heb gekeken dan aflevering 1 ik vond het gewoon te ranzig. Ik neem dus maar aan dat er character development is van de reviews die ik lees, ik kan er zelf geen oordeel over vellen.
Het is dat ik de series waar ik aan begonnen ben ook afmaak, anders was ik ook gekapt met Elfen Lied...het was mij al snel duidelijk dat de serie steunde op de rondvliegende lichaamsdelen...en dat zoek ik niet in een anime...
Oud 17-02-2005, 01:30
attrib
attrib is offline
hmm... naruto gelicensed.
erg jammer.

ik heb wat rondgevraagd en geinformeerd en ik denk dat het gewoon afwachten is wanneer europese subbers aan de gang gaan. want als het goed is, mag dat nog wel...

iemand van DB;
[2:23am] <Porygon> It has been only licenced for the US and Latin america...
[2:23am] <Porygon> I don't see any problem in doing that...
[2:23am] <Porygon> (For subbing in europe)
[2:23am] <Porygon> But it's their decision..
Oud 17-02-2005, 02:28
attrib
attrib is offline
wel grappig nog;
http://ic1.deviantart.com/fs4/f/2004...0/narutard.swf

en volg nu ook Beck... is wel ok
en vandaag Oruchuban Ebichu ook maar geprobeerd.
maar dat is boring ;(
Oud 17-02-2005, 08:44
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
D@mien schreef op 17-02-2005 @ 01:09 :
Het is dat ik de series waar ik aan begonnen ben ook afmaak, anders was ik ook gekapt met Elfen Lied...het was mij al snel duidelijk dat de serie steunde op de rondvliegende lichaamsdelen...en dat zoek ik niet in een anime...
Zonder Gore in Elfen Lied zou ik hem nog steeds goed vinden, ik vind Elfen Lied meer in Drama/semi-romantiek vallen (wat je niet zou verwachten), wat ik zelf ook erg ''enjoyable'' vindt. Gore was op sommige moment wel hinderlijk ja. Maar ik beschouw het meer als visualisering van iemands persoonlijkheid , het was niet dat dat centraal staat, zeker niet....De soundstracks vond ik een van de betere, vooral de intro versterkt dat drama/eenzaamheid/romantiek sfeer. Het verhaal steunt absoluut niet op ultra-geweld. (dat vind ik vrij onzin) Het is eenmaal visualisering van wat er gebeurt. Je moet echt verder kijken dan wat je ziet. Niet het geweld trekt mij aan elfenlied, maar het is drama en romantiek in combinatie met prachtig muziek en lucy, wat mij pakte. Eigenlijk valt dat allemaal in de laatste episode,..maar zonder de vorige bouw je natuurlijk dat niet op. Maar vooral episode 13, vond ik ''hartverwarmend''...Het is echt een goeie anime, je moet gewoon even verder kijken!
Oud 17-02-2005, 11:31
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 17-02-2005 @ 09:44 :
Zonder Gore in Elfen Lied zou ik hem nog steeds goed vinden, ik vind Elfen Lied meer in Drama/semi-romantiek vallen (wat je niet zou verwachten), wat ik zelf ook erg ''enjoyable'' vindt. Gore was op sommige moment wel hinderlijk ja. Maar ik beschouw het meer als visualisering van iemands persoonlijkheid , het was niet dat dat centraal staat, zeker niet....De soundstracks vond ik een van de betere, vooral de intro versterkt dat drama/eenzaamheid/romantiek sfeer. Het verhaal steunt absoluut niet op ultra-geweld. (dat vind ik vrij onzin) Het is eenmaal visualisering van wat er gebeurt. Je moet echt verder kijken dan wat je ziet. Niet het geweld trekt mij aan elfenlied, maar het is drama en romantiek in combinatie met prachtig muziek en lucy, wat mij pakte. Eigenlijk valt dat allemaal in de laatste episode,..maar zonder de vorige bouw je natuurlijk dat niet op. Maar vooral episode 13, vond ik ''hartverwarmend''...Het is echt een goeie anime, je moet gewoon even verder kijken!
Als je hartverwarmende romantische series wil zien dan moet je een 'Love Hina' kijken, of 'Ai Yori Aoshi'..echte harem-anime...daar is het grootste deel van zo'n serie zoals de laatste ep van Elfen Lied...(die idd de beste ep was van de serie...)
Oud 17-02-2005, 11:41
Kurogane
Kurogane is offline
Ja die heb ik ook gezien, maar ''hartverwarmend'' tussen haakjes, vanwege de ultra-violence
maar dat is idd een van mijn favoriete genres..

Naruto 122 is uit, subbed by Dattebayo
Episode 122

Laatst gewijzigd op 17-02-2005 om 12:08.
Oud 17-02-2005, 12:21
attrib
attrib is offline
idd, ze gaan verassend toch nog door.
Oud 17-02-2005, 16:24
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 17-02-2005 @ 12:31 :
Als je hartverwarmende romantische series wil zien dan moet je een 'Love Hina' kijken, of 'Ai Yori Aoshi'..echte harem-anime...daar is het grootste deel van zo'n serie zoals de laatste ep van Elfen Lied...(die idd de beste ep was van de serie...)
Love Hina vind ik niet bepaald romantisch eigenlijk, meer ongelooflijk harem inderdaad: 'nothing like that even happens in the real world'

Wil je een echt aandoenlijk en lief confession verhaal dan moet je Midori no hibi kijken. OMG. Hoe cute
Oud 17-02-2005, 18:47
Jolt
Jolt is offline
Volgende week wordt het eindelijk leuk in Naruto .

Ik heb Viewtifull Joe gezien, die is echt vet
Oud 17-02-2005, 19:54
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2005 @ 17:24 :
Wil je een echt aandoenlijk en lief confession verhaal dan moet je Midori no hibi kijken. OMG. Hoe cute
Midori no Hibi is idd zéér cute De manga is btw ook zéér goed...die is uitgebreider dan de anime...en die 4 panel comics die in elke volume zitten zijn écht legendarisch goed
Oud 17-02-2005, 19:56
Copycat
Copycat is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2005 @ 17:24 :
Love Hina vind ik niet bepaald romantisch eigenlijk, meer ongelooflijk harem inderdaad: 'nothing like that even happens in the real world'

Midori no hibi kan toch ook nooit in het echt gebeuren joh. Maar het zowel komisch als romantisch. Ik heb me rot gelachen om deze serie.
Oud 17-02-2005, 20:06
D@mien
D@mien is offline
Als je een serie wil zien die echt zou kunnen gebeuren dan moet je 'Ai Yori Aoshi' kijken.....

Regels voor berichten