|
|
|
|
Lees 'ns het stukje over Raynaud... herken je je misschien daarin?
Verder kan ik ook niets verzinnen (ik kom hierop omdat een klasgenoot van mij dat toevallig heeft. Zij heeft er wel pijn bij geloof ik).
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet niet zeker of het dit is, maar mijn hand ziet er wel zo uit als op die foto en er staat dat je het meestal vanaf een jaar of veertien, maar gewoonlijk niet later dan dertig krijgt, dus dat klopt ook wel... En ik begrijp niet helemaal wat ze met dat symmetrische bedoelen Het gaat bij mij meestal om maar één teen of vinger, maar als ik dan langer in de koude blijf, beginnen andere ook. Is dat nu juist wel of niet symmetrisch?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Beetje geldverspilling![]() Ja, mijn handen worden meestal grijspaars en een van mijn vingers wordt dan ineens geel. En mijn nagels zijn eigenlijk altijd een beetje paarsig
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik herken et Heb et zelf ook, heeeel erg irritant. Laatst fietste ik naar stad en had gewoon zes vingers die helemaal geel waren (3 per hand ) t zijn idd dooie vingers, heb je ook wel es dooie tenen? heb ik ook heel erg snel, als je dat hebt moet je flink over je vingers gaan wrijven of lekker gaan stampen als je dooie tenen hebt hehe, doe ik meestal, en helpt wel... soms ook helemaal niet hoor, flink bewegen, komt de bloedsomloop weer op gang...
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Albaster de journalist Verwijderd | 19 | 28-12-2005 00:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Keukentrauma. Touché | 4 | 25-10-2005 12:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 19:30 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Het Nevelingenlied Verwijderd | 0 | 14-11-2004 18:06 | |
| Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 09:40 | |
| Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 19:49 | |