![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad, als alle wezens van nature bi waren zouden er veel minder nakomelingen zijn en zou de soort veel kwetsbaarder zijn en dus eerder uitsterven. dus hoogstwaarschijnlijk is die stelling poep.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wel degelijk moet hiervoor naar de dieren gekeken worden. Niet voor niets zie je nog steeds veel meer heteroseksuele relaties in het dierenrijk. Wel is gebleken, dat bij afwezigheid van het vrouwelijke geslacht in een grote groep, veel dieren toch omslaan naar homoseksualiteit vanwege (waarschijnlijk) de drang om toch de hormonen de vrije gang te laten gaan... hetzelfde zie je wel eens in gevangenissen voorkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik geloof niet dat iedereen bi geboren word. Ik denk dat iedereen 'onbeslist' geboren word, en dat je seksuele voorkeur zich ontwikkelt op het moment dat de juiste hormonen gaan opspelen. Ik geloof wel dat biseksualiteits iets natuurlijk is. Iedere seksuele voorkeur is natuurlijk naar mijn mening. Aangezien het om gevoelens gaat, en gevoelens zijn iets natuurlijks. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iedereen van nature bi is, dan zou er te weinig nageslacht zijn, en zo is de natuur niet ''gebouwd''. Zou het aangeleerd gedrag zijn dan zou, zoals ook al eerder gezegd het bij dieren toch ook zo moeten zijn dat ze bi waren/ zijn. en verder geloof ik niet zo in bi zijn...maar ja dat is mss een beetje gemakkelijk gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: oh nee, het is m'n hond niet meer. We hebben hem de 12e in laten slapen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() overigens: wat kan t rotten bi, hetero, homo.. gewoon genieten en niet zeiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overgens vind ik bisexualiteit net iets anders. Ik heb het idee dat het daarbij meer om een "gevoel" dan om bepaald hoeveelheid geproduceerde hormonen gaat. Mensen die bi zijn zeggen ook dat ze op personen vallen en niet op een geslacht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat het voor mensen die homo zijn makkelijker gezegd is dat ze bi zijn dan dat ze homo zijn, heb dit ook wel eens meegemaakt, iemand zei dat die bi was en uiteindelijk toch homo bleek te zijn. Maar ja nogmaals ik ben zelf geen bi of homo, dus het is mss een beetje makkelijk gezegd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En je hebt pm. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb wel eens dingen gedaan met meisjes maar nog nooit verliefd op een meisje geworden. Zou nog kunnen komen misschien, op straat en in het café kijk ik wel meer naar meisjes dan naar mannen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jongens die pijpen Maik17_ | 59 | 11-04-2013 21:00 | |
Seksualiteit |
vreemdgaan-dromen..... evanescence | 18 | 23-08-2004 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Waarom zou je de helft van de wereldbevolking uitsluiten om verliefd op te worden?? Imke_BF | 49 | 26-02-2003 20:21 | |
Psychologie |
homo.bi.lesbi Saraï_h | 19 | 20-11-2002 17:55 | |
Seksualiteit |
[poll] bisexualiteit, wat vinden de "normale" mensen hier van punk mae | 52 | 18-05-2002 23:27 |