Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2005, 12:19
Verwijderd
ohhh en eXo heb ik ook al een paar keer gezien
Advertentie
Oud 19-02-2005, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-02-2005 @ 23:57 :
Ik zie otis vaak en ik heb met haar en bertbart en pan am gefeest en ik heb avelon gezien en chaos heb ik ook ontmoet op lowlands. Oh en ik heb lepra ook gezien op lowlands maar ik dacht die kent mij toch niet (die zag ik nog best vaak rondscharrelen op lowlands plekken.).
Verder weet ik het niet zo goed meer.

Jij hebt mij gezien op ruigoord, en ik jou toen ook, dus.

En ik heb Freakjuh en Paranoide en meer mensen gemeet op een verjaardag. En ik ben bertbart weleens tegengekomen in Almere, en ik ben Mortischa en Myrthe weleens tegengekomen. En nog wel meer mensen maar die weet ik niet meer.
Oud 19-02-2005, 12:46
AngelLena
AngelLena is offline
Aantal lui zie ik regelmatig, aantal anderen alleen bij toeval. Ieke, Kruimel, Loontjuh, Mitros zie ik met regelmaat, ik heb alleen wel vaak de neiging om DarkSide niet te willen zien als hij mij wel ziet, maja, zijn allemaal niet echt LSers Mja, schijnt dat sommigen mij wel eens zien, maar ik hun eigenlijk nooit
Oud 19-02-2005, 12:47
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-02-2005 @ 13:46 :
maja, zijn allemaal niet echt LSers
Net als jij, wat toevallig
Oud 19-02-2005, 13:12
Verwijderd
Ik werd vanochtend wakker naast een forummer.
Maar euh, ja, ik zie veel forummers in Utrecht lopen & heb er op Lowlands ook wat gezien.
Oud 19-02-2005, 13:39
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Kan beter vragen wie ik nog niet gespot heb..
Gisteren was het trouwens erg beangstigend, 2 jonge dames wisten me naam en ik wist niet wie zij waren en ze zitten ook op dit forum..
Oud 19-02-2005, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Bruce schreef op 19-02-2005 @ 14:39 :
Kan beter vragen wie ik nog niet gespot heb..
Gisteren was het trouwens erg beangstigend, 2 jonge dames wisten me naam en ik wist niet wie zij waren en ze zitten ook op dit forum..
Hoi!
Oud 19-02-2005, 13:48
FayLa32
FayLa32 is offline
Oja! dat vriendje van ! am me (wim wok?) heb ik meerdere keren gezien, tenminste ik denk dat hij 't is...als hij zo'n enquetepersoon is in Utrecht, dan heb ik 'm gezien.
Oud 19-02-2005, 14:08
June bug
June bug is offline
ben paar jaar geleden 2 keer naar een meeting geweest maar ik kan me niet zo goed meer herinneren wie ik toen gezien heb. STP en Mortischa geloof ik, en ehh, kandyrat en nivava maar het is al zo lang geleden.. Verder zie ik Carn regelmatig omdat hij hier vlakbij woont en ik heb Hagel ooit es gezien want da's het vriendinnetje van mn ex, en ik zie ufke en paco de taco wel es in de Altstadt evenals testement. Owja en attrib is mijn ex. Owja en blenderhead op t feestje van Carn.

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 14:18.
Oud 19-02-2005, 14:10
Maharani
Maharani is offline
ik heb forummers nooit per ongeluk gepost
wel gemeet
Oud 19-02-2005, 14:24
Jules
Jules is offline
Ik zag Avelon laatst in de H&M maar ik deed maar net alsof ik haar niet zag want vroegerr op meetings praatten we nooit, dus waarom nu wel he.

Verder de nodige mensen bij shows & festivals.
Oud 19-02-2005, 14:48
655321
655321 is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 19-02-2005 @ 08:29 :
nou het mag inmiddels wel algemeen bekend zijn dat Roxane, 655321 en ik dezelfde opleiding doen.
Ik heb jou echt nog nóóit gezien.. maar eigenlijk weet ik ook niet zo goed hoe je eruit ziet
Oud 19-02-2005, 15:02
phenyl
phenyl is offline
ik heb vanavond afgesproken met the*unseen
en misschien met lies en ems.
en nog wat die hun forumbestaan hebben laten bederven.

verder heb ik teveel mensen gemeet.
Oud 19-02-2005, 15:48
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
iedereen vergeet dat ze mij ook wel eens tegenkomen

Oud 19-02-2005, 15:58
cha0s
cha0s is offline
je stond 'n joint te draaien.. je liep niet wild rond.
maar goed: CB dus ook, en dat was heel hip.
Oud 19-02-2005, 16:00
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
hihihih hoho

ik spot het vaaksts eigenljk chaos lepra vixen en mortischa die zag ik gister nog
Oud 19-02-2005, 16:07
Verwijderd
drie jaar terug was ik met scala in korzakov en toen kwam ik mortischa en muckymouse tegen CB heb ik ook gespot.. en ik ben meerdere malen avelon tegen gekomen, maar zij wil me nooit gedag zeggen ofzo En ik ben moonboy al drie keer tegen gekomen, 1 keer in de kriterion, een keer in de arc en ook nog een keertje in de tram En met pan am, otis, hermione en noé spreek ik regelmatig af en ridder en frozen fountain heb ik onlangs gemeet en dat vond ik schatjes(L)
Oud 19-02-2005, 16:17
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-02-2005 @ 17:07 :
drie jaar terug was ik met scala in korzakov en toen kwam ik mortischa en muckymouse tegen CB heb ik ook gespot.. en ik ben meerdere malen avelon tegen gekomen, maar zij wil me nooit gedag zeggen ofzo En ik ben moonboy al drie keer tegen gekomen, 1 keer in de kriterion, een keer in de arc en ook nog een keertje in de tram En met pan am, otis, hermione en noé spreek ik regelmatig af en ridder en frozen fountain heb ik onlangs gemeet en dat vond ik schatjes(L)
dan weet ik ws niet hoe jij eruit ziet want ik heb geen idee waar je het over hebt! want ik nml al heel lang fan van je en zou je altijd graag gedag zeggen. je kent t wel.

ik zag ook een keer vixen en volgens mij heb ik pas weer backdoorman gespot of het was haligh maar ik weet nooit wie wie is oh en pandora en escapism zijn ook wel eens van de partij. oh en grrr en bruce in de waterfront natuurlijk. en jules zag ik niet en japie krekel ook nooit. of japie heet max.
Oud 19-02-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 19-02-2005 @ 17:17 :
dan weet ik ws niet hoe jij eruit ziet want ik heb geen idee waar je het over hebt! want ik nml al heel lang fan van je en zou je altijd graag gedag zeggen. je kent t wel.
ik zie je soms wel je fiets voor het A-gebouw gezetten in de roetersstraat en ik zag je een keer in de reguliersbreedstraat
Oud 19-02-2005, 16:22
vixen
vixen is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 19-02-2005 @ 16:48 :
iedereen vergeet dat ze mij ook wel eens tegenkomen

Ja ok jou zie ik ook wel eens. cha0s kom ik ook wel eens tegen en lepra dan natuurlijk en wishful dreaming ook op het station een keer.
Oud 19-02-2005, 16:25
Oprah
Oprah is offline
Vandaag heb ik nog in een ruimte gezeten met zwetende muziek makende forummers.
Oud 19-02-2005, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Oprah schreef op 19-02-2005 @ 17:25 :
Vandaag heb ik nog in een ruimte gezeten met zwetende muziek makende forummers.
Oh ja volgens mij heb ik jou wel 'ns op tv gezien kan dat?
Oud 19-02-2005, 16:27
Verwijderd
Overigens die "eek" smiley te pas en te onpas gebruiken is (imho) echt retarded.
Oud 19-02-2005, 16:28
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-02-2005 @ 17:19 :
ik zie je soms wel je fiets voor het A-gebouw gezetten in de roetersstraat en ik zag je een keer in de reguliersbreedstraat
ja dan zit jij zeker lekker in kriterion ofzo! want jij zegt mij anders ook nooit gedag
Oud 19-02-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef op 19-02-2005 @ 17:28 :
ja dan zit jij zeker lekker in kriterion ofzo! want jij zegt mij anders ook nooit gedag
hihi, ik zal je de volgende keer aanspreken
Oud 19-02-2005, 16:31
Oprah
Oprah is offline
Citaat:
eXo schreef op 19-02-2005 @ 17:27 :
Overigens die "eek" smiley te pas en te onpas gebruiken is (imho) echt retarded.
Ik vind m gepast. En ja ik kom wel eens op tv.
Oud 19-02-2005, 16:35
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 19-02-2005 @ 17:30 :
hihi, ik zal je de volgende keer aanspreken
moet je wel een beetje op je fotoos lijken. dan zal ik dat ook proberen
Oud 19-02-2005, 16:52
schimmel
schimmel is offline
eeehm, ik heb wel een aantal forummers gezien en ik zie ook een aantal formumers regelmatig maar ik noem geen namen want dalijk vergeet ik mensen en dat zou wel erg zijn.
nou ok: loos zie ik vaak. sisterofmercy, nebuchadnezar en terror koe wat minder vaak. phoxetis weer wat meer maar die kennen jullie niet, en diens huisgenoot ook wel eens maar daar weet ik de forumnaam niet van. vice en horror kitty zie ik wel eens op feestjes.
oja ik zie vaak forummers op school geloof ik maar meestal schenk ik daar niet zoveel aandacht aan want ik ken ze verder niet echt. ik geloof dat dat danique is maar de rest ben ik alweer vergeten dan.

HAHA ik was exo vergeten
en mark cha0s

Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 17:07.
Oud 19-02-2005, 16:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zie/spreek praktisch nooit meer forummers...geen idee waarom...
Oud 19-02-2005, 16:56
vixen
vixen is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 19-02-2005 @ 17:56 :
ik zie/spreek praktisch nooit meer forummers...geen idee waarom...
uhhuh
Oud 19-02-2005, 17:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
vixen schreef op 19-02-2005 @ 17:56 :
uhhuh
jij bent geen forummer voor mij

ja ook wel...maar anders
Oud 19-02-2005, 17:06
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
een hele boel gezien
Oud 19-02-2005, 17:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
je bent mij vergeten

oh ja Moenbloem dat klopt dat is alweer 2 jaar geleden geloof ik
Oud 19-02-2005, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-02-2005 @ 18:07 :
je bent mij vergeten

hoe kon ik jou nou vergeten?
Oud 19-02-2005, 18:11
roman
roman is offline
uhm... cerys heb ik een keer gespot, dat was het ik herken nooit iemand mss komt het daardoor
Oud 19-02-2005, 19:41
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb ook weleens sorry gezien in de stad en toen was ik heel verbaast want hij was wel knap en heel lang
Oud 19-02-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 19-02-2005 @ 18:07 :
je bent mij vergeten

Ja

Kom je daar nog weleens trouwens?
Oud 19-02-2005, 19:48
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
(L)(K)
Oud 19-02-2005, 19:49
guess what
guess what is offline
ik zag ook t exvriendje van ! am me, ik heb teun gemeet en niels ook en ik zag vixen op school en ik kwam roxane tegen in de spar op de uithof.
Oud 19-02-2005, 19:55
Verwijderd
Hey bertbart, ik heb je ooit een H&M uit zien lopen, drie jaar terug oid. Met Adrenaline, en je keek heel boos onze kant op want we riepen iets over forrrrumnerds
Oud 19-02-2005, 20:06
655321
655321 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2005 @ 19:55 :
Hey bertbart, ik heb je ooit een H&M uit zien lopen, drie jaar terug oid. Met Adrenaline, en je keek heel boos onze kant op want we riepen iets over forrrrumnerds
Ik heb jou een keer aan de telefoon gehad.. dat was grappig, vond ik toen. Maar dat kan ook geweest zijn omdat ik lam was. Net als Mark en Sjoerd en .. nog zo'n joch. Je zou nog naar mn kamer komen kijken heb je toen beloofd.
Oud 19-02-2005, 20:27
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
655321 schreef op 19-02-2005 @ 21:06 :
Ik heb jou een keer aan de telefoon gehad.. dat was grappig, vond ik toen. Maar dat kan ook geweest zijn omdat ik lam was. Net als Mark en Sjoerd en .. nog zo'n joch. Je zou nog naar mn kamer komen kijken heb je toen beloofd.

que?
Oud 19-02-2005, 20:35
-(L)-
Vandaag niemand.
Oud 19-02-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
655321 schreef op 19-02-2005 @ 21:06 :
Ohja, klooopt Hehehe, weet je hoe tof ik je vond, giechelaar die je bent

En, nou, ik kom ook een keer kijken. Kijk maar uit.

En, en, ik heb die avond ook Blenderhead/Sjoerd aan de lijn gehad en die vroeg of ik echt zo metal ben als ik me voordoe op het forum
Oud 19-02-2005, 23:13
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 19-02-2005 @ 21:27 :
que?
na de Bijstand, dat ik zo lam was, kerel.
Oud 19-02-2005, 23:25
Metal
Metal is offline
ik heb noep al 2 keer gezien
Oud 19-02-2005, 23:46
Vice
Vice is offline
muckymouse had m'n dreads gezet.

En verder de mensen die me al genoemd hadden.
Oud 20-02-2005, 09:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zie een hoop forummers dagelijks . Antigone, haligh, zero, lastsunset, fleurtjekoo, mota en outlaw.

HenkMul 2 keer gezien, 1 keer kwam tie naar een optreden kijken. andere keer kwam ik hem op mijn verjaardag op het station tegen.

henri de penri heeft met mijn nichtje gehad.

gadje heeft met een vriend van me.

En voor dat ik op dit forum zat heb ik iets met Konstantine gehad

en forummers die ik wel eens bij een concert ed heb gezien. Monolo, japie, avelon, pandora, terror koe, poorleno, tom violence, the fragile, en wie weet nog meer.
Oud 20-02-2005, 09:48
Kreator
Kreator is offline
ik heb wel'ns een of andere dipshit gezien die me wist te vertellen dat ik op herby leek
Oud 20-02-2005, 10:02
655321
655321 is offline
Citaat:
cha0s schreef op 19-02-2005 @ 23:13 :
na de Bijstand, dat ik zo lam was, kerel.
Dude.. heb je zelf ook door hoe ontzettend vaag die omschrijving is? Dat is net als zeggen. joh, zie je die koe daar? Met die vlekken?

Regels voor berichten