Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar zal ik echt nog heel goed over na moeten denken inderdaad. Het is gewoon lastig dat het nu van mij moet gaan afhangen hoe het verder gaat zal ik maar zeggen. Nouja, het laatste graag. Maar ik weet dat ik daar dan toch wel weer spijt van zal gaan krijgen. Ook omdat ik denk dat het daarmee dan echt afgelopen is. |
![]() |
||
Citaat:
Dat zou best kunnen, dat je er spijt van gaat krijgen en dat het ook afgelopen is, maar wat is de vriendschap nu waard en wat is de vriendschap waard als je het wel doorzet, maar je er helemaal niet goed bij voelt?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik studeer nu dus ook en heb ook gewoon veel nieuwe vrienden op mijn nieuwe studie waarmee ik met sommigen zelfs gewoon veel beter kan praten dan met haar. Dus uitzoeken hoe belangrijk de vrienschap met haar (nog) voor me is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je je hele leven dezelfde vrienden hebt gehad heb je er niet alleen erg weinig, maar ben je ook een wereldvoorbeeld van een huismusje. Of je bent een zevend wereldwonder, dat kan ook.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap..... toch een ilusie???? Lokeroin | 38 | 18-01-2012 20:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Columnwedstrijd] Roosjes verwelken, vriendschappen vergaan Verwijderd | 0 | 05-06-2005 20:29 | |
Liefde & Relatie |
Verlopen vriendschap Boeing 747-400 | 31 | 12-03-2004 18:10 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap? HelpMePlease | 7 | 07-08-2003 22:09 | |
Psychologie |
Haat-liefde vriendschap The*Ataris | 4 | 29-01-2002 14:15 | |
Verhalen & Gedichten |
vriendschap? bestaat niet rickert | 6 | 06-09-2001 18:19 |