Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 19:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 14-02-2005 @ 20:11 :
ik had niet veel vertrouwen in de MOl, maar mijn nieuwsgierigheid wordt steeds groter. Ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen begint
Het schijnt trouwens dat er een overeenkomst aan zit te komen tussen de NOS en de Mol, omdat de NOS toch heel graag die eredivisierechten voor de vrijdag en zaterdag wil, proberen ze die te ruilen voor de archiefrechten en flink wat geld. Ze willen dan eigenlijk de archiefrechten en uitzendrechten delen.

Volgens mij is dat voor de Mol zelf ook wel heel erg interessant, omdat de NOS natuurlijk al een volledig geoptimaliseerde productieafdeling heeft die ze dan gezamenlijk kunnen gebruiken.

En anders gaat de NOS zich misschien zelfs wel beroepen op hun voorkeursrecht, maar dat zou een lelijke situatie gaan worden.
Oud 15-02-2005, 18:19
AGH
AGH is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 13-02-2005 @ 20:21 :
Vrijdag genaait door de Grens en de Scheids, dammit.
En de NOS blijft maar vol houden dat het buitenspel was,
Jantje Sommerdijk vond van niet!
Ach…tv Gelderland kijken is ook niet gek.
Krijg je alleen in plaats van Ajax – Utrecht een wedstrijd tussen AGOVV – Veendam voorgeschoteld.

Maar ik las dat de enige uithoek waar die zender van de Mol niet te ontvangen was nu ook bereikbaar moet zijn. Heb je Bassie en Adriaan al gezien?
Oud 15-02-2005, 18:46
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 15-02-2005 @ 19:19 :
Maar ik las dat de enige uithoek waar die zender van de Mol niet te ontvangen was nu ook bereikbaar moet zijn. Heb je Bassie en Adriaan al gezien?
Ik kijk altijd, blijft gewoon eeuwig goed...

De maatschappij gaat immers kapot aan al dat geweld op tv
Oud 15-02-2005, 18:56
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
AGH schreef op 15-02-2005 @ 19:19 :
Jantje Sommerdijk vond van niet!
Ach…tv Gelderland kijken is ook niet gek.
Krijg je alleen in plaats van Ajax – Utrecht een wedstrijd tussen AGOVV – Veendam voorgeschoteld.

Jantje is de man die met alle winden mee waait

Het is nog niet definitef, het is alleen een dringend advies van de programmaraad aan UPC
Oud 16-02-2005, 19:46
AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-02-2005 @ 19:46 :
Ik kijk altijd, blijft gewoon eeuwig goed...

De maatschappij gaat immers kapot aan al dat geweld op tv
Ik heb dat juist andersom.
Dan kijk ik naar het afgebrande clubhuis van de B&A boys (tot twee keer toe!!) en dan denk ik bij mezelf: ‘Ach, zo erg zijn die Hagenezen nu ook weer niet.'
Oud 18-02-2005, 17:28
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Béé-één-nul-nul is een stille, vertrouw hem voor geen meter, iedere keer die antenne uit z'n jas, daar moet meer achter steken!

Trouwens, respect voor de plaaggeest, waar vind je nog zulke Casuals?
Oud 18-02-2005, 18:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Drommels, drommels en nog eens drommels
Oud 18-02-2005, 21:54
USPalermo
USPalermo is offline
Moet zeggen, het vuurwerk van tegenwoordig is niet meer te vergelijken met dat van vroeger (Bassie en Adriaan dus).

Toen werden er tenminste nog door Bassie kanonslagen naar b1 en b2 gegooit. Gevolgd door een flinke vuurpijl. De Barron ging op de loop voor Adriaantje in zijn blauwe blouse-kostuum.

Verder liet die gekke pratende politiehond van Bassie, de Hoyzer van de B&A-Boys lopen.

Kan me de buscombi van Bassie en Adriaan naar Griekenland nog goed herinneren, zulke goede omstandigheden heb je tegenwoordig niet in de bus...

Geweldige tijden , helaas zijn ze voorbij, Adriaantje heeft het gevaarlijke boeven bestaan achterzich gelaten, enkel Bassie probeert over de rug van kindertjes nog geld te verdienen.
Oud 18-02-2005, 22:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-02-2005 @ 19:54 :
Drommels, drommels en nog eens drommels
Japie, start de wagen
Oud 19-02-2005, 09:12
AGH
AGH is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 18-02-2005 @ 23:33 :
Japie, start de wagen
Wat wil je vragen?
Oud 19-02-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 19-02-2005 @ 10:12 :
Wat wil je vragen?
Ik wil vragen wat PSV gedaan heeft vanavond!
4-1 gewonnen, baas!
Zeg je nou dwaas?
Oud 20-02-2005, 11:48
Gimme more beer
Oud 20-02-2005, 14:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
0-1

en ik mis de discussie met emiel
Oud 20-02-2005, 16:35
Ketjing
Ketjing is offline
slappe hap was het en ook de scheids zat niet mee. maar voorop blijft staan dat het echt slap was en dus verdiend verloren
Oud 20-02-2005, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-02-2005 @ 17:35 :
slappe hap was het en ook de scheids zat niet mee. maar voorop blijft staan dat het echt slap was en dus verdiend verloren
goh.. het is dat ik weet dat je voor vites bent, maar je had het zo over NAC kunnen hebben....stelletje inspiratieloze zakkenvullers... het sloeg werkelijk nergens op wat NAC heeft laten zien in waalwijk... die 1-0 was niet verdiend, het had 7-0 moeten worden, gezien de kansen van rkc..
Oud 20-02-2005, 19:35
mrhanky
mrhanky is offline
omg, k zie net ff klein stukje van twente-groningen.

en ik weet nu al welke vanavond bij studio voetbal komt bij elleboog van de week.

dat die gast zonder kaart van het veld is gekomen zelfs een gat in het hoofd doet de scheids niet aan het denken zetten.
Oud 20-02-2005, 19:46
Verwijderd
Citaat:
mrhanky schreef op 20-02-2005 @ 20:35 :
omg, k zie net ff klein stukje van twente-groningen.

en ik weet nu al welke vanavond bij studio voetbal komt bij elleboog van de week.

dat die gast zonder kaart van het veld is gekomen zelfs een gat in het hoofd doet de scheids niet aan het denken zetten.
Ik had die gozer echt zo hard geschopt als ik Drent was... ongelooflijk..tot 2x toe..
Oud 20-02-2005, 19:53
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
vijf schreef op 20-02-2005 @ 20:46 :
Ik had die gozer echt zo hard geschopt als ik Drent was... ongelooflijk..tot 2x toe..
volgens mij had ie dat ook wel gedaan als hij niet werd tegengehouden.

wat zou emiel hier pissig om zijn geweest ook
Oud 20-02-2005, 20:03
USPalermo
USPalermo is offline
Even over Majstorovic , 2 x een elleboog geef ik direct toe.

De eerste was mijn inziens wat ongelukkig en de tweede was mijn inziens behoorlijk bewust én gemeen.

Maar laten we even wel wezen, die Drent staat daar een portie uit te dagen, daar wordt je helemaal gek van.
Dat wil niet zeggen dat ik de acties van Majstorovic goedpraat , maar ik begrijp het wel.

Drent die wil het hard krijgen, nou hij heeft het hard gekregen.

Trouwens, wat me weer opvalt ; wanneer er spreekkoren aanwezig zijn, wordt er een gigantische loep van stal gehaald door de NOS, maar wékelijks maken vele scheidsrechters gigantische blunders/fouten en scheidsrechterlijke dwalingen, en daar hoor ik de NOS dan weer amper over, erg jammer. De aandacht wordt weer aan de verkeerde dingen toegebracht.

Vanavond i.i.g. weer een elleboog van de week bij SV.
Hugo kan weer blij zijn, zijn item in SV wordt nogsteeds in leven gehouden.

Tot slot, als een Groninger 2X maal een elleboog had uitgedeeld én hij zou zonder kaart het veld verlaten, zou ik ook alles bij elkaar schreeuwen...Tja clubliefde.
Oud 20-02-2005, 20:05
mrhanky
mrhanky is offline
jah en die spreekkoren.

vandaag na die diverse fouten van de scheids in de arena ook diverse malen weer het 'ho*renjong' gehoord. Maar wordt nix aan gedaan?
Oud 20-02-2005, 21:06
USPalermo
USPalermo is offline
Even wat anders ;

Ronald Koeman heeft vanmiddag zijn ware aard getoond op tv.

Hij sprak er schande van dat er supporters van Ajax zijn, die 'zijn' ploeg uitfluiten.

Hij vergeet er even bij te zeggen, dat hij het juist is, die de centen van de fans verkwanselt d.m.v. domme aankopen én dat hij de oorzaak is van het slappe voetbal dat er in Amsterdam gespeeld wordt.

Als je k*t speelt, dan krijg je dat van je supporters te horen, of je nu Koeman heet of niet.
Oud 20-02-2005, 21:34
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 20-02-2005 @ 22:06 :
Even wat anders ;

Ronald Koeman heeft vanmiddag zijn ware aard getoond op tv.

Hij sprak er schande van dat er supporters van Ajax zijn, die 'zijn' ploeg uitfluiten.

Hij vergeet er even bij te zeggen, dat hij het juist is, die de centen van de fans verkwanselt d.m.v. domme aankopen én dat hij de oorzaak is van het slappe voetbal dat er in Amsterdam gespeeld wordt.

Als je k*t speelt, dan krijg je dat van je supporters te horen, of je nu Koeman heet of niet.
idd, Koeman begint steeds verder door de mand te vallen. Bij Vitesse heeft ie niks gepresteerd en veel slechte of iig twijfelachtige aankopen gedaan.
Nu bij Ajax precies hetzelfde, hij weet geen orde in de groep te houden, de boel niet aan het voetballen te krijgen en zn aankopen zijn ook niet je-van-het
Oud 20-02-2005, 21:47
mrhanky
mrhanky is offline
het enige wat k er van kan zeggen is dat ik het moet beamen.

de lijst van foute aankopen onder koeman is lang. Ik noem bijv.
  • Anastasiou
  • Charisteas (is wat kort om te concluderen, maar toch)
  • Mitea
  • Soetaers
  • enz
Oud 21-02-2005, 09:25
baas
baas is offline
mwa dat vind ik wat kort door de bocht...mitea gaat nog een hele goede worden denk ik, en anastasiou is eigenlijk gehaald als stand-in. beter had je sonck genoemd, die is een echte miskoop.
Oud 21-02-2005, 09:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Rosales en Escudé zijn trouwens wel redelijke aankopen. Charisteas kun je nu nog niet zo veel over zeggen denk ik. Mitea is gewoon nog steeds een talentvolle speler. (heeft Koeman die trouwens gekocht??)

Koeman zal aan het ende van het seizoen wel vertrekken. En dan hopen dat er een trainer komt die het potentieel wel uit de ploeg kan halen. Naar mijn idee is er namelijk zat kwaliteit.
Oud 21-02-2005, 11:22
number9
number9 is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 20-02-2005 @ 22:47 :

• Anastasiou
  • Mitea
  • Soetaers
  • enz
Mitea kan je egt geen miskoop noemen.
Zoals iemand anders al zei, kan je daar beter Sonck zetten
Oud 21-02-2005, 11:27
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja Koeman's aankopen zijn idd wat ongelukkig geweest, maar ik denk dat je dat ook van Gullit kan zeggen. Martin Jol heeft nog geen langere verbintenis getekend bij de Spurs, zou mooie coach zijn voor Ajax. Maar dat contract zal er nog wel komen en dan denk ik toch dat hij voor de Spurs zal kiezen. Straks komen ze weer met een onervaren coach als Danny Blind..nouja dat heeft geen commentaar nodig. Morten Olsen zou ik een goede coach vinden voor Feyenoord maar Gullit heeft nog een lopend contract en dat kan Feyenoord echt niet afkopen dus dan hebben ze een probleem als de resultaten nog slechter worden...
Oud 21-02-2005, 12:15
Verwijderd
Wie nou nog durft te beweren dat Ajax geen Lucky Ajax is....
Oud 21-02-2005, 13:15
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
vijf schreef op 21-02-2005 @ 13:15 :
Wie nou nog durft te beweren dat Ajax geen Lucky Ajax is....
inderdaad

en @ baas en number9. Inderdaad sonck had ik ook ff helemaal niet aan gedacht. Ben em al vergeten
Oud 21-02-2005, 14:01
Mr_Heineken
Mr_Heineken is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 21-02-2005 @ 10:52 :
Rosales en Escudé zijn trouwens wel redelijke aankopen. Charisteas kun je nu nog niet zo veel over zeggen denk ik. Mitea is gewoon nog steeds een talentvolle speler. (heeft Koeman die trouwens gekocht??)
Koeman zal aan het ende van het seizoen wel vertrekken. En dan hopen dat er een trainer komt die het potentieel wel uit de ploeg kan halen. Naar mijn idee is er namelijk zat kwaliteit.
Mitea is zomaar aan komen lopen bij Ajax, die wilde een keer meetrainen, en toen heeft ie een contract afgedwongen(na meerdere keren meetrainen)
Oud 21-02-2005, 17:05
Someboy
Someboy is offline
Citaat:

• Anastasiou
  • Mitea
  • Soetaers
  • enz
Sikora, Grygera?
Oud 21-02-2005, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:

• Anastasiou
  • Mitea
  • Soetaers
  • enz
Mitea vind ik zelf een goede speler, maar voor de rest in dit rijtje vind ik weinig goeds nee.
En gooi er dan nog jongens als Sikora, Grygera, Sonck en Obodai bij en je hebt er nog een paar.
Maar Ajax staat bekend om zijn kapitaalvernietiging met vele misaankopen de laatste jaren. Ik noem maar wat namen: Kinkladze, Rudy, Kanu (broertje van) etc. etc. Ik kan er nog heel wat opnoemen. Waarschijnlijk is dus niet alleen Koeman de schuldige maar ook de beleidsbepalers van Ajax, want het gaat al minstens 10 jaar zo.
Oud 21-02-2005, 18:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind Obodai dan weer niet zo'n heel beroerde speler
Oud 21-02-2005, 19:26
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Majstorovic heeft echt een geweldige uitstraling

Drent daagt hem uit en krijgt vervolgens zelf nog een klap Eindelijk weer eens een stoere verdediger

En na die 2de stoot nog lachen ook

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 19:37.
Oud 22-02-2005, 03:28
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:

• Anastasiou
  • Mitea
  • Soetaers
  • enz
Mitea een miskoop? Volgens mij is die gozer bijna gratis aan komen waaien.. en hij heeft vorig seizoen afentoe best wat laten zien.. en Anastasiou koste 9 ton en die heeftie wel waargemaakt.. (Wie koop je tegewoordig voor 9 ton?)

Sonck, Soetaers en Sikora waren miskopen (al had ik het nooit geloofd als ze hadden gezegd dat Sikora zou floppen)
Oud 26-02-2005, 10:42
Gimme more beer
Wat is die Luinge toch een enorme sukkel. Elke week wordt er wel eens 10 seconden hoerenjong geroepen, als ie daar niet op voorbereid is, moet hij maar een ander beroep gaan zoeken. Klootzak.
Oud 26-02-2005, 11:02
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-02-2005 @ 11:42 :
Wat is die Luinge toch een enorme sukkel. Elke week wordt er wel eens 10 seconden hoerenjong geroepen, als ie daar niet op voorbereid is, moet hij maar een ander beroep gaan zoeken. Klootzak.
Roep dan geen hoerenjong, maar fluit m uit ofzo...
Oud 26-02-2005, 11:40
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-02-2005 @ 20:26 :
Majstorovic heeft echt een geweldige uitstraling

Drent daagt hem uit en krijgt vervolgens zelf nog een klap Eindelijk weer eens een stoere verdediger

En na die 2de stoot nog lachen ook
eindelijk iemand die het ziet
Oud 26-02-2005, 11:54
USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 22-02-2005 @ 04:28 :
Mitea een miskoop? Volgens mij is die gozer bijna gratis aan komen waaien.. en hij heeft vorig seizoen afentoe best wat laten zien.. en Anastasiou koste 9 ton en die heeftie wel waargemaakt.. (Wie koop je tegewoordig voor 9 ton?)

Sonck, Soetaers en Sikora waren miskopen (al had ik het nooit geloofd als ze hadden gezegd dat Sikora zou floppen)
Mitea is misschien geen miskoop, maar Mitea heeft wel té veel vertrouwen gekregen van Koeman. Én Mitea staat de ontwikkeling van Babel in de weg. Verder heeft b.v. Boukahri meer recht op de linksbuitenpositie dan Mitea die daar al weken niet presteerd.

Voor 9 ton kun je in Enschede een behoorlijke spits kopen.
Heeft net iets meer in huis dan Anastasiou.
Maargoed Anastasiou was absoluut geen miskoop, het was een noodoplossing omdat er toen een aantal blessures waren.
Oud 26-02-2005, 12:00
Gimme more beer
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-02-2005 @ 12:02 :
Roep dan geen hoerenjong, maar fluit m uit ofzo...
Ik ben ook geen voorstander van het roepen van scheldwoorden, maar het hoort erbij en dat weet hij ook. Hij haalde ze echt na 5 seconden al van het veld af. Ebbinge was nog niet eens in de kleedkamer, zei hij zelf, toen hij al werd ingehaald door de eerste speler. Dan hoor je niet op het veld thuis, simple as that.
Oud 26-02-2005, 12:10
USPalermo
USPalermo is offline
Hoerenjong moet trouwens van die lijst af, het betekend niets anders dan ;

hoe·ren·jong (het ~)
1 ellendeling
2 [druk.] regel die niet vol is, boven aan een bladzijde of kolom

en ellendeling betekent het volgende ;

el·len·de·ling (de ~ (m.), ~en)
1 [pej.] verachtelijk, slecht mens => hoerenjong, klootzak .

En daar legt die man het spel voor stil, vind ik erg ver gezocht...
Maar wel duizend euri opstrijken....
Oud 26-02-2005, 17:02
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vraag me eigenlijk af waarom Heerenveen-PSV morgen om 16.30 uur pas begint?
Heeft het met Canal+ of zo te maken?
Oud 26-02-2005, 22:13
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
uhuh Canal+

Brrr wat een kutwedstrijd, word weer tijd dat Gakho terug komt..
Oud 27-02-2005, 12:09
Verwijderd
Emiel 3 punten in jouw pocket...spijtig dat je het niet mee hebt mogen maken....

zwaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr slechte mentaliteit die spelers van NAC van tegenwoordig.. om dit te bevestigen neem ik ff een verhaaltje over van Bsiderats.nl .... kben zelf te lui om erover te typen:

Datum: 27-02-2005 Tijd: 12:44
Ongeregeldheden na de match

Na afloop van de wanprestatie van gisteren trok een groep van zo'n kleine 100 supporters richting het hoofdplein van NAC. Er werd geroepen om de spelers ('Wij willen spelers zien!') en nog meer van dat soort dingen ('Wij willen bloed, zweet en tranen', 'zakkenvullers', etc.). Een klein kwartier werd er gewacht, toen er nog niks gebeurde vanuit het NAC-kamp werd er actie ondernomen en geprobeerd binnen te komen via de deur war normaal de spelers uitkomen. De Scorpions stonden er echter voor, en waren niet van plan weg te gaan. Ook niet toen de groep ze insloot en tegen de deur/muur douwde. Jammer, dan maar vlug naar de hoofdingang rennen. We waren er voordat de Scorpions er erg in hadden, maar de deuren werden vlug gesloten. Ondertussen werd er door de Scorpions om versterking geroepen, want hoe langer de heren zakkenvullers wegbleven, hoe meer pissed off de supporters werden. Er werd geprobeerd de deuren open te breken, maar zonder resultaat. Hierbij werd geprobeerd 1 ruit van de deur te breken, maar deze ging niet kapot.
Nog maar eens roepen om en wachten op de spelers. Zonder dat de meesten het doorhadden, begon toen de echte "ellende". De politie stond met zo'n 20 man (allen goed bewapend met o.a. honden en knuppels) op 1 rij in de richting van het uitvak, en voerde de eerste charge uit. Er vielen enkele rake klappen, vooral omdat niemand in de gaten had dat ze er waren. Vooral de lange wout met muts op was vrij triest bezig, want hij sloeg iemand vol op zijn gezicht, wat totaal niet nodig was geweest. Lekker bezig ben je dan. Vrijdag groen licht om NAC-supporters op te pakken, gisteren was het blijkbar groen licht om NAC-supporters flink aan te pakken. Magoed, we gaan verder. We werden zo'n 20 meter teruggedreven, en probeerden nogmaals duidelijk te maken dat we er alleen stonden om verhaal te halen bij de spelers. Dit vond de politie blijkbaar geen geldige reden om op het hoofdplein te staan, en we werden nogmaals teruggedreven, nu tot de hoek B-Side/Hoofdtribune. De meesten waren het nu goed zat dat we weggedreven werden omdat we op ONZE spelers stonden te wachten, en zetten een tegenaanval in. De politie moest enkele meters terug, maar deelde wel wat rake klappen uit. Vervolgens werd het een soort kat- en muis spel, wat er uiteindelijk toe leidde dat we helemaal teruggedreven werden tot de Bea. De meesten renden naar binnen, wat er weer toe leidde dat het opeens wel erg vol stond. Té vol.

We stonden allemaal weer in of buiten de Bea, en de meesten dachten zoiets van "hier moeten ze dus niet komen". Er werd dus nogmaals geprobeerd de politie terug te drijven, wat ook aardig lukte. Weer stonden we bij de hoek B-Side/Hoofdtribune, en de politie werd nog meer teruggedreven, tot achter de spelersuitgang. En toen was de maat blijkbaar vol voor de wouten. Er werd zelfs geschoten met rubberen kogels, en de aanval werd ingezet. De meesten hadden het gevoel dat ze nu echt moesten rennen voor hun leven, want als ze met honden achter je aan zitten en lopen te schieten, is het bepaald geen pretje om al te dicht bij de wouten te staan. Nu werd de groep pas echt uit elkaar gedreven. De een stond op de parkeerplaats bij de F, de ander aan de overkant van het stadion en de ander stond bij de Bea. Geen beginnen meer aan dus. De strijd werd zo goed als gestakt, op wat rondvliegende projectielen na. Langzaam maar zeker verdween de politie, en de meesten gingen maar een pintje pakken in de Bea of gingen naar huis. Er werden in totaal 5 supporters opgepakt.

Uiteraard geen enkele speler meer gezien die even zijn excuses kwam aanbieden voor datgene wat we de laatste maanden moeten aanschouwen. Wij werken ons een slag in de rondte, betalen jaarlijks honderden euro’s aan NAC (sommigen laten zelfs een vakantie schieten om naar NAC te kunnen!!!) en dan kijken we al zolang naar deze wanprestaties aan. Verschrikkelijk. Als je het niet op kunt brengen om voor je eigen centen te werken, doe dat dan voor onze centen!

We sluiten af met het volgende: We waren dus op een speler/trainer aan het wachten, als die gewoon even langs waren gekomen en een praatje hadden gemaakt, was er helemaal niks aan de hand geweest en hoefde de politie er niet bijgehaald te worden om wat supporters neer te halen. En over het politieoptreden een mooie quote van één van onze Lokerse vrienden: ”Het lijkt wel oorlog, zeg!” En, in tegestelling tot wat er in enkele reacties onder een ander nieuwbericht staat: Er is HE-LE-MAAL NIETS met het supportershome gebeurd!

Over dit hele gedoe (zowel de prestatie van de spelers als van de wouten) is het laatste woord nog niet gezegd.....

moraal van dit verhaal.. spelers willen niet eens meer ff met de supporters over hun woede praten.... dat is wel eens anders geweest! ZAKKENVULLERS!
fucking hell.. er zijn supporters die blijkbaar tegenwoordig zelfs kogels moeten vangen om jullie te spreken...

dit wordt donderdag wat in de Kuip... met een nulletje of 12 onderuit?
Oud 27-02-2005, 12:18
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik kan mijn kaartje beter verkopen, alhoewel er niemand hem zou willen kopen..

Een tijdelijk dipje, met name in thuiswedstrijden gewoon veel pech.
Oud 27-02-2005, 12:48
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-02-2005 @ 18:02 :
Ik vraag me eigenlijk af waarom Heerenveen-PSV morgen om 16.30 uur pas begint?
Heeft het met Canal+ of zo te maken?
heeft idd met Canal te maken, anders zouden ze niet alle wedstrijdne van de top3 kunnen uitzenden, en dat beloven ze wel.
PSV zou eignelijk gisteren of vrijdag al spelen, maar door de CL is dit verplaatst
Oud 27-02-2005, 12:52
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 27-02-2005 @ 13:18 :
Ik kan mijn kaartje beter verkopen, alhoewel er niemand hem zou willen kopen..

Een tijdelijk dipje, met name in thuiswedstrijden gewoon veel pech.
gisteren en vorige week tegen rkc had niks met pech te maken, dat heeft met slappe mentaliteit en geen vechtlust te maken.. das alles wat we willen: STRIJD! en schijnbaar is dat tegenwoordig teveel gevraagd
Oud 27-02-2005, 15:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
OMG... Wedstrijd tussen W2 en AZ is ook al gestaakt nav spreekkoren. Nadat van Mosselveld rood kreeg is er door de W2 supporters waarschijnlijk iets onaardigs over de scheids geroepen. De wedstrijd werd gestaakt in de 81e minuut. (AZ stond met 1-3 voor)

Dit is het gevolg van al die media aandacht die aan die spreekkoren is besteed. Bijna iedere rode kaart of nederlaag zal leiden tot spreekkoren, en er zal zelden meer een wedstrijd worden uitgespeeld als het zo doorgaat...
Kun je nagaan, zelfs bij W2 gebeurd het.
Oud 27-02-2005, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-02-2005 @ 16:18 :

Kun je nagaan, zelfs bij W2 gebeurd het.
Oud 27-02-2005, 15:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 27-02-2005 @ 16:20 :
Ik kon het niet laten...

Regels voor berichten