Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Meisjes zijn subtieler en voelen meer aan waar het de persoon met wie ze praten echt om gaat ("tussen de regels door luisteren")
Meisjes zijn altijd (in hun hoofd of echt actief) bezig de situatie waarin ze zitten beter te maken ("hoe kan ik zorgen dat hij attenter wordt, dat hij beter luistert" etc) terwijl jongens sneller tevreden zijn met de situatie zoals die is. Ok, om er even een nieuwe draai aan te geven; niet het belangrijkste verschil maar gewoon (grote) verschillen tussen jongens en meisjes/dingen die je helemaal niet begrijpt van de leden van het andere geslacht, ook de kleine dingen. Laat maar horen!
|
Mijn vriendje drinkt bier, en ik vind bier vies..
![]() denk dat jongens en meisjes toch anders met een relatie omgaan ofzo.. Meisjes er meer van verwachten dan dat de jongens doen.. Meisjes steeds dingen willen veranderen/verbeteren, en jongens zijn denk ik wat sneller tevreden over hun relatie.. hihi mijn vriend en ik zijn beide ook best verschillend eigenlijk, maar alles gaat heel goed ![]() ten eerste is hij 4 jaar ouder dan ik. Hij studeert in Utrecht ik ga nu naar v6 in Limburg. Hij is een stuk zelfstandiger dan ik. Er zijn zo nog wel wat verschillen, maar toch is onze relatie leuk en gezellig ![]() Weten altijd wel iets te vinden wat we allebei leuk vinden en we vinden elkaar leuk ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vooral dat ruimtelijk inzicht ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Jongens zeggen wat ze bedoelen - Jongens willen hun eigen problemen oplossen, en kunnen zichtdaarvoor afzonderen - Meisjes zeggen het één, maar bedoelen het ander - Meisjes willen problemen niet oplossen, maar bespreken. Mocht hier een oplossing uitkomen is mooi meegenomen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Verzekering voor een meisje voor een auto is goedkoper dan een jongen ( Scheelt meer dan de helft!
![]() ![]() JOngens kunnen niet zo goed tussen de regels door luisteren ![]() Sommigen zijn echt oenen wat romantiek betreft, als je ze vriendelijk vraagt niette roken in bv mijn gezelschap vragen ze waarom... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij hebben jongens meer de behoefte om zichzelf te bewijzen. Ze moeten altijd showen hoe goed ze wel niet zijn (hoe duur hun telefoon is, en wat ie allemaal kan, hoeveel ze kunnen drinken enz.)
Mijn ex vond het geweldig om te laten zien hoe hard z'n auto wel niet kon, en dat die auto 180 graden kon draaien bij die snelheid op die weg....bla bla bla.... En dan het liefst zonder gordel. Gelukkig begreep hij na een paar weken dat mijn interesse nou niet bepaald bij auto's ligt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
-Jongens hebben een simpeler gevoelsleven Ik persoonlijk namelijk niet...
|
Meisjes zijn verantwoordelijker en kunnen beter plannen dan jongens. Ze zijn practischer.
Jongens hebben problemen met het tonen van hun gevoelens (niet allemaal he) Meisjes kunnen (naart schijnt) meerdere dingen tegelijk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 18:57. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zat naast Senne, waarmee ik een vrij boeiende conversatie aan het voeren was, en ondertussen was ik ook nog een briefje aan't schrijven naar m'n toenmalige vriend. (luisteren en schrijven tegelijkertijd dus) dieje van latijn had dat door, en vroeg me iets over de leerstof (wat hij juist gezegd had ofzo), en ik kon nog antwoorden ook nog ![]() ik stond paf van mezelf... *blue* |
![]() |
|
Ik heb het hier gisteravond nog uitgebreid over gehad met een groepje, en uit de voorbeelden die naar voren kwamen werd eigenlijk duidelijk dat er geen echte verschillen zijn tussen man en vrouw, omdat alle eigenschappen zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomen.
|
Ik doe áltijd 10 dingen tegelijk, zonder het echt in de gaten te hebben. Laatst had ik het er met een vriend over op msn en toen ging ik benoemen wat ik op dat moment allemaal aan het doen was;
met hem praten, een boekverslag aan het typen, tijdschrift aan het lezen, op het forum bezig, tekenen, en informatie op internet aan het doornemen ![]() Ik kan me niet eens voorstellen dat ik me maar op één ding tegelijk zou kunnen concentreren, het is zo gewoon voor me om meerdere dingen te doen dat ik het niet eens meer in de gaten heb. PS: op het moment dat ik deze post aan het typen was, vouwde ik ondertussen kleren op om in te pakken, typte een mailtje, voerde een msn-gesprek en schreef adressen over om mee te nemen op vakantie ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Meisjes laten heel duidelijk merken dat ze lief gevonden willen worden, die vragen aandacht, en willen veel knuffelen en vragen hier ook om. Wat ik vaak merk bij jongens is dat ze het niet laten merken maar dat ze diep van binnen niets liever willen dan iemand die van ze houdt en die dat ook laat zien..
-Jongens hebben minder contact nodig tijdens een relatie dan meisjes. -Bij meisjes is het vaak het geval da hun relatie hun wereld wordt. Hun vriend is het belangrijkste en daar zouden ze de meeste tijd aan willen besteden, terwijl jongens altijd alle andere "belangrijke" dingen erbij willen blijven doen. Jongens zijn waarschijnlijk iets meer down to earth. Dit heeft dus als gevolg dat ze minder contact wensen in een relatie; omdat ze nog veel meer andere dingen hebben te doen. -Meisjes vatten heel snel dingen op als negatieve tekens. Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk: Als hij een hele dag niets van zich laat horen denk ik meteen dat ie me niet meer lief vindt, dat er iets mis is, dat ie me niet wil spreken, dat ie me is vergeten etc etc. Terwijl dan gewoon blijkt dat hij het gewoon keidruk heeft gehad en geen gelegenheid heeft gehad om me te bellen/melen/smssen.. -Meiden maken zich vaak druk om dingen terwijl de jongen zich van geen kwaad bewust is. Jongens hebben vaak niet in de gaten dat ze iets "fout" doen omdat ze gewoon niet "begrijpen" dat hetgeen dat ze doen fout kan zijn. Het komt erop neer dat jongens vrij veel onbewust fout doen omdat meisjes er zo nodig weer een probleem van moeten maken. -Meisjes willen vaker bevestiging van de liefde. Meisjes hebben het nodig om vaak (vaker dan jongens) "ik hou van jou" te horen. En ze zien het ook vaak meteen als slecht teken als jongen ophangt zonder "ik hou van je" te zeggen. -Meisjes letten heel erg op details en maken van veel meer dingen een probleem. Jongens zijn sneller tevreden met een situatie. -Meisjes letten ook in zoverre op de details dat als je vraagt hoe het op een feest was, dat ze dan nog weten wie wat heeft gezegd, wat iedereen aanhad en met wie zij er waren. Als je aan een jongen vraagt hoe het op een feest was zegt ie vaak iets als "leuk" of iets in die richting. Meisjes letten op meer dingen dan jongens.. -Jongens zijn veel minder met hun uiterlijk bezig dan meisjes. Er wordt van meisjes ook veel meer verwacht qua uiterlijk. Meisjes zijn vaak heel erg gericht op hun eigen uiterlijk maar stellen bij jongens niet van die hele hoge eisen. -Meisjes kijken niet meteen naar het kruis van een jongen, in tegenstelling tot de jongens zelf die meteen naar de borsten kijken van een meisje. ![]() -De omgang tussen meisjes is veel closer dan die tussen jongens. Jongens hebben de ziekelijke neiging zich altijd te willen bewijzen, terwijl meisjes het helemaal niet erg vinden om zich kwetsbaar op te stellen en de zwakke kanten te laten zien. Verder als een jongen iemand beschouwt als "goede vriend" dan zal hij diegene niet zo snel naaien, meisjes daarentegen kunnen elkaar onderling behoorlijk naaien op de meest zieke en achterbakse manieren. Weet ik veel wat nog meer. Ik zeg bovenste dingen ook maar uit ervaring en aan wat ik in mijn omgeving merk. En het is natuurlijk allemaal over het algemeen genomen want er zijn, zoals altijd en overal, uitzonderingen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ook vechten enzo.... nou ja, stoeien, maar dat klinkt zo kinds ![]() kweenie of dat bij meerdere jongens zo is of omdat ik toevallig het legergaande type is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
't nieuwe eraf... Malossi | 108 | 04-04-2008 15:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |