![]() |
||
Citaat:
grappig detail: Nagi (die dude die eind ep 16 de HiMEs toespreekt) is dezelfde voice actor als Gaara ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
nywayz, ik heb, na het opnieuw kijken van ep 1, besloten om überhaupt de versie van A-Keep niet te gebruiken om te fikken...ze hebben in hun subs iets gedaan wat ik zó walgelijk vind...ze hebben de namen van de personages omgedraaid...en daar heb ik zo'n vreselijke hekel aan...dat verpest voor mij meteen de hele sub... Daarbuitenom is Static-subs zeker geen slechte group...ik heb nix aan te merken op hun subs... btw: Ik zie net op et forum van animesuki dat ep 20 al is uitgezonden in japan...dus hopelijk komt er snel (komende week) wéér een dubbele release...of iig ep 19...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik haal ze meestal van static releases maar dat gaat altijd zo damn traag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik download My-HiME van Static Subs. Werkt gewoon voor mij, alhoewel de oudere afleveringen wat langer duren. Ben nu de Hellsing manga aan het doorlezen. D'r zitten, na twee volumes, toch aardig wat dingen in die ik in de anime niet zag. Maar de anime had die generaal, en die heb ik in de manga totaal niet gezien.
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb de oudere eps via IRC binnengehaald...maar het gaat idd niet erg snel...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() http://www.kasshin.net/leech_guide.swf In veel channels heb je URLs in het Topic waar je de lists van de bots kan vinden..
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() lullig...lees ik vandaag een artikeltje over bootlegs van anime CDs en import (japans) DVDs... ik voor de lol ff mn collectie doorkijken..(wel zo'n 5 CDs ![]() ![]() ik vond het minder vreemd van mn Love Hina OST, aangezien die van eBay komt...maar toch..(en dr is wéér een CD onderweg, dat zal dan ook wel een bootleg zijn..)Ik ging ervan uit dat ze zo goedkoop waren omdat ze al een paar jaar oud waren... Ik stond wel te kijken van Naruto OST1 en 2...die heb ik nl gewoon in een online winkel gekocht...ze waren wel in de aanbieding, maar ik ging er écht niet vanuit dat een amerikaanse webwinkel bootlegs verkoopt...die zijn bij deze een koper kwijt...ik koop daar nix meer...aangezien ik nerges aan kan zien of et legaal is of niet...mn DVDs die daarvandaan komen ogen wel in orde, maar of dat ook zo is weet ik niet... Kvoel me écht genaaid....ik wil juist het origineel hebben uit respect.. naaien ze je met zo iets ![]() ik voel er erg veel voor om die winkel te rapporteren bij de amerikaanse authoriteiten...mij een beetje lekker maken met lage prijzen en vervolgens bootlegs aansmeren....ik d8 dat die 'hele serie op 3 DVDs' legaal waren (hoe fishy et ook klinkt)...aangezien "een groot bedrijf natuurlijk geen illegale dingen verkoopt" winkel in kwestie: www.discountanimedvd.com handige site: http://www.digital.anime.org.uk/piratefaq.html#dvd
|
Verwijderd
|
dat had ik je zo ook kunnen vertellen van discountanimedvd.com
![]() dit bijvoorbeeld, duidelijk dat 't een bootleg is: http://www.discountanimedvd.com/detail.asp?dvdno=40 26 afleveringen op 3 discs, en dan ook nog 's regionfree |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ooit lang geleden toen ik nog op de middelbare school zat met de werkweek naar Praag geweest. Daar had je ook allerlei CD-winkeltjes, gewoon in het centrum open en bloot, niets verborgens of illegaals aan. Daar had ik ook een paar populaire CD's gekocht voor bodemprijzen. Ik dacht dat de CD's daar gewoon zo goedkoop waren (omgerekend minder dan tien gulden voor een album) maar toen ik thuis nog eens goed keek kon ik aan het IFPI-nummer op de CD (of beter gezegd het ontbreken daarvan) zien dat ze gewoon in een of ander lokaal fabriekje waren gedrukt. Bij nadere inspectie was ook het papier van de boekjes andere kwaliteit dan hier en was de inkt wat groffer van structuur. Dus waarschijnlijk ook heel goed nagemaakte dingen ![]() Zoiets is natuurlijk heel erg verrot als je juist die originelen wilt hebben voor je verzameling, omdat je een bepaalde serie echt geweldig vindt of gewoon omdat je ook eens iets wilt terugdoen voor de industrie. Zelf koop ik geen anime, ten eerste omdat ik er het geld niet voor heb en ten tweede omdat ik het gewoon erg leuk vind om echt te 'hobbyen' - overal zoeken om de beste kwaliteit te kunnen downloaden en nog lekker aan het knutselen om zelf voorkantjes te maken voor mijn DVDRs ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2005 om 15:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Animetopic #14 (a.k.a. schoolmeisjesss~~) Verwijderd | 500 | 18-09-2006 22:37 |