Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2005, 17:11
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ja ja wij zijn er al mee bezig....

De exmanestunt! Maar bij ons valt het elk jaar weer tegen...
Hebben jullie leuke ideeen?
Hebben jullie wat ondernomen?

Onze examencommissie heeft het gala al bijna rond maar niemand heeft zin om iets te regelen voor de stunt....

Iemand nog echt leuke tips?
Oud 22-02-2005, 17:19
Mingster
Mingster is offline
Haha, je bedoelt ideeen afziende van de gebruikelijke bivakkering van het fietsenhok, natspuiten/beglitteren van de leraren en gerommel met de schoolbel/lesuren?

Vorig jaar hadden we als thema Moulin Rouge, de aula was ingericht als hoerenkast (verduisterd, rood licht etc..) waarbij eindexamenleerlingen een act hielden. Ze haalden op het podium dan leraren (en leerlingen) in de zeik door spelletjes, quizvragen, truth or dare etc. etc.

Ik weet niet of jullie al een thema hebben, maar dat is meestal wel het leukst. Misschien brengt dit jullie op een idee? Ook werden er gratis drankjes uitgedeeld en hadden we stunt-tshirts die iedere eindexamenleerling kon aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:02
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
klinkt leuk maar ik heb alleen te maken met zeer ongeinteresseerde leerlingen op school. Heeft iemand ervaringen met goedgeslaagde examenstunts op zwarte scholen?

Nog een vraagje: Hoeveel mogen jullie besteden van de school?
Oud 22-02-2005, 18:07
RubyNothing
RubyNothing is offline
Wij waren echt zwaar saai. Op de één of andere manier heeft niemand er ook maar aan gedácht geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:13
jet
jet is offline
krijgen jullie daar geld voro van de school

bij ons zijn stunts echt zwaar verboden, de regels zijn zo streng

en toch doen we een hele toffe dit jaar.. maar daar kan ik niks over zeggen nog
Oud 22-02-2005, 18:44
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 22-02-2005 @ 19:02 :
Nog een vraagje: Hoeveel mogen jullie besteden van de school?
Je kunt ook sponsers zoeken.
Bijvoorbeeld de plaatselijke boekhandel, aangezien jullie volgend jaar zelf boeken moeten kopen.
Bij een kroeg waar leerlingen veel komen, bedrijven van papa's en mama's. En alle andere bedrijven die willen sponseren.

Wij hadden als thema subculturen
en gingen alle fietsen verplaatsen de school in. Overal waren fietsen.
Oud 22-02-2005, 19:58
Verwijderd
Wij hebben ook zoiets gedaan, alleen noemt het chrisostemos of honderddagen en is het dus al voorbij (de laatste honderd dagen)

Maar wij hebben ons een hele week verkleed, elke dag een ander thema: showbizz, pooiers, bommas en bompas, subculturen, dokters en verpleegsters, circus,. zo'n dingen. Heel leuk
Op donderdagavond zijn we met het hele zesdejaar naar een feesje geweest, ook heel leuk en dan vrijdagmorgen hebben we de andere leerlingen aangevallen met scheerschuim en luchtverfrissers enzo. En dan deden we nog een show maar die was wat minder, op enkele hoogtepunten na (een te grappig filmpje met hoofden van leerkrachten erop geplakt)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:28
jochem123
jochem123 is offline
Wij moesten inderdaad ook gewoon zelf onze sponsors regelen. Wij hadden een dag waarbij we onze rector centraal hadden staan. Wie van de drie? Idols en een imitatie wedstrijd. Moesten de leraren allemaal doen. We hadden gigantische spandoeken en zo'n waterbaan gehuurd. Gratis ijs voor iedereen (dat werkte echt heel goed). Verder gewoon de hele dag de muziek keihard aan en klassen langs met waterpistolen en in de pauze's de brandslang erop. Mooie was ook dat iedereen té brak was om ook maar iets uit te voeren. Thema's zijn op zich best kut vind ik. Ze werken nooit. Gewoon een stunt houden op zich is al hartstikke cool.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:59
Femic
Femic is offline
Ik weet niet eens wie er bij ons in de examencommissie zitten.. ik ga me er iig niet mee bezig houden
Oud 22-02-2005, 21:08
kalinho
kalinho is offline
eieren werkt altijd
Oud 22-02-2005, 21:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hadden het gebouw ingepakt met wc-papier en iedereen buiten gehouden met waterballonnen en waterpistolen.
Oud 22-02-2005, 21:18
Verwijderd
Bij ons op school gaat alles echt als een lopend vuurtje rond, dus toen ik in de tweede ofzo zat toen werd er rond gebazuind dat als je je fiets niet uit het fietsenhok haald ehet fietsenhok dicht ging en ze met mest / schuim iets met je fiest gingen doen. Dus iedereen ging ze fiets buiten het hek zetten natuurlijk

Dat was hip!

Wij hebben bijna elk jaar zo'n zeepbaan en zo;n ding waar leraren op gaan zitten om elkaar eraf te slaan

En natuurlijk relaxed VRIJ!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:01
pyres
pyres is offline
ik heb in mijn examenjaar in de stuntcommissie gezeten
en wij hadden als thema leger (was eerst niet zo gepast omdat net sadam was gevonden )

maar wij hadden een hele stormbaan gemaakt enzo
waterballonnen en een zeephelling

ohja en drank
Oud 23-02-2005, 09:07
Verwijderd
Ik persoonlijk deed meer aan de stunts waar school niet op had gerekend. We kwamen dan ook in de krant
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 09:12
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ze hebben bij ons wel eens een kameel op het school plein gezet, dat was echt super
Ook spinnen loslaten in school doet het goed
Alleen een beetje zielig voor die beestjes als de leraren ze opzuigen met de stofzuiger
Oud 23-02-2005, 10:18
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Examenstunts waren bij ons op school verboden
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 10:42
Verwijderd
Wat Pyres zegt. En het jaar daarna was er de gebruikelijke chaos waardoor echt geen les gegeven kon worden en een veiling van spullen die de eindexamenkandidaten uit de lokalen hadden gejat. Maar dat was niet echt boeiend.

En ik geloof dat 4 jaar geleden er een stunt was waarin docenten reclames moesten naspelen, waaronder een docent Frans een huggiereclame.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:02
Verwijderd
Een paar mensen van ons jaar hadden van een sponsor een paar duizend ballonnen geregeld. Toen de laatste schooldag begon konden de leraren amper nog de lerarenkamer binnen door alle ballonnen die daar lagen...

Gelukkig konden de meeste er wel om lachen.

Verder natuurlijk de normale grapjes zoals leerlingen uit de klas halen, en posters uit de playboy ophangen.

Toevallig kwam juist die dag de inspectie langs...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 12:25
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Wij mogen helemaal niks, anders worden we gekort op ons examenuitje. Tja...ik geloof dat de school daar 6 euro per persoon voor dokt ofzo, dat vind ik nou niet echt erg om zelf te betalen. Bij ons gaan de jongens in een kilt naar school, en de meisjes in een soort gevangenisoutfit met achterop het leerlingnummer. Ik vind het niet echt übertoffe ideeën ofzo, maar tis beter dan niks of het gebruikelijke stroop op deurklinken.
Reageren

Regels voor berichten